fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Один у полі не воїн: як коучинг допомагає згуртувати команду та направити до спільної мети

03/ 02/ 2021
  Групу людей не можна назвати командою, якщо вони думають та діють окремо. Ви можете нескінченно приймати та звільняти співробітників, підбираючи саме тих, ідеальних, але так і не досягти істотних результатів. Генрі Форд, який став реформатором свого часу у бізнесі, розумів, що запорука успіху криється у команді зі спільною метою. Якщо всі разом йдуть вперед, то успіх подбає про себе сам — ця яскрава фраза мотивує бізнесменів вже протягом двох століть. Якщо ви витратите ресурси у потрібному напрямку, то ваша команда не тільки побіжить, але й полетить, як ракета: до спільної мети, разом! Є кілька основних проблем, з якими стикаються керівники та власники бізнесу, коли їх очікування не виправдовуються, а кошти й зусилля витрачаються даремно. Команда кращих є, а результати нижче середнього. Можна змагатися з іншими компаніями через кращих фахівців, щоб привести їх у команду, намагатися зібрати всі вершки та витратити великий ресурс для цього. Ось тільки пройде деякий час, кожен співробітник буде виконувати якісно свою частину роботи, але результати залишаться на тому ж рівні, а може й нижче. Чекали багато чого, а вийшло ... як завжди. Тоді керівник хапається за голову і починає шукати причину: знову ж таки, не в цілому, а окремо у кожній ланці — співробітниках. Ось тільки проблема швидше за все криється саме в тому, що команди-то й немає, а є група людей, які не комунікують між собою. Як можна чекати результат від групи людей, які не знайшли спільну мову, не діють спільно, не прагнуть до спільної мети? Такий собі пазл, який розпадається на окремі шматочки. Кожен з них — важлива частина, тільки зібрати всю картинку неможливо. Знаєте цей тест на довіру, який свого часу став вірусним? Його використовували на тренінгах для команд: повертаєшся спиною до другого людині і падаєш, а він повинен підхопити. Багато хто скептично відноситься до цього, але довіра й справді — один з основних факторів здорової та ефективної комунікації у команді. Коли один за всіх і всі за одного, при цьому кожен несе відповідальність. Команда не біжить, хоча підганяю як можу. Іноді стільки сил йде на те, щоб тримати всіх в їжакових рукавицях, не давати слабини й постійно підганяти, працювати таким собі штовхачем. Начебто і план є, терміни є, а мотивації ніякої! Важко змусити працювати з-під палки, коли співробітники тільки й думають про вихідні та кінець робочого дня: відпрацювати та втекти, а там хай хоч будинок догори дригом. А керівник міг би звільнити величезні часові ресурси, якби команда й сама рухалася у потрібному напрямку, кожен ніс відповідальність за дії, ще й генерував нові ідеї. Керівнику б залишилося тільки контролювати основні процеси, а решту часу він міг би присвятити іншим проектам, плануванню і стратегіям. Мотивація - потужний двигун. Якщо буде правильна мотивація, то й команда побіжить. Намагаюся налагодити робочий процес у команді, але кожен діє сам за себе. Згадайте байку Крилова Лебідь, рак та щука, коли всі тягнули у різні боки. Вона добре відображає реалії у багатьох компаніях. На планових зустрічах відбувається справжня перестрілка: кожен звалює провину на іншого, або ж хоче виправдати себе, або залишитися у стороні. Хтось тягне на собі весь віз, а його ще й поганяють. Інші спостерігають і потирають долоні, чекаючи слушного моменту. Другі вірять, що все тримається тільки на них, але насправді тягнуть всіх на дно. Ніякої рівноваги та злагодженості у діях. Про який прогрес може йти мова, коли всі сили витрачаються на постійні врегулювання конфліктів, усунення перевантажень для одних, недостатнього плану для інших. Важливо, що кінців не знайти — ніхто не визнає вину, ніхто не хоче брати відповідальність. Мета для команди є, але кожен її бачить по-своєму. Кожен член команди — індивідуальність, зі своїми потребами та цілями, своїм баченням ситуації. Можна поставити мету зверху та чекати результат, а він прийде не у тому вигляді, який потрібен. А тепер уявіть собі команду мрії, де кожен співробітник по повній може розкрити свій потенціал та проявити себе, всі члени команди розуміють та бачать загальну мету і сприймають її як свою. Всі працюють злагоджено. Яких результатів можна досягти у такій гармонії! Чому Google, Coca-Cola і GlaxoSmithKline вже багато років використовують коучинг?. Якщо взяти приклад цих великих світових компаній, то можна побачити загальну закономірність. Всі вони багато років використовують коучинговий підхід у компаніях. Кожна з них щорічно нарощує число внутрішніх коучів та постійно привертає зовнішніх коучів. У найбільшій фармацевтичній компанії GlaxoSmithKline 16500 менеджерів та лідерів використовують коучингові навички. Coca-Cola HBC Russia визначила результати застосування коучингу у компанії та серед них були: більш високий рівень довіри; поліпшення міжособистісних відносин у командах; підвищення кількості інноваційних підходів; збільшення рівня залучення співробітників до справ компанії; зниження плинності кадрів у регіонах на 52%. У Google також відзначили позитивні зміни у компанії за роки використання коучингового підходу: прискорена адаптація нових співробітників; збільшення впевненості у собі; розвиток лідерських навичок і проявів у командах; генерація вищих доходів. Вони дивляться у корінь проблем та витрачають ресурси на формування сильних команд, поліпшення комунікацій всередині. Що ви отримаєте від застосування командного коучингу?. Усі взаємозвязки між співробітниками будуються на комунікації. Якщо вона збудована ефективно, то немає проблем у довірі, розумінні процесів і цілей, мотивації. Все проходить легко та без конфліктів. У такому комфортному просторі робота команди нагадує справний годинниковий механізм, всі діють заради загального результату і мети продуктивно. Коучинг допомагає налагодити комунікацію всередині команди та побудувати робочі процеси так, щоб ресурси витрачалися недаремно. Що можна отримати від використання коучингового підходу? Підвищення особистої ефективності кожного співробітника, що веде за собою й поліпшення результатів. У команді розставляються пріоритети, виділяються основні завдання, що дозволяє оптимізувати роботу і ресурси співробітників. Завдяки поліпшенню комунікації підвищується довіра у команді, немає конфліктів, підвищується відповідальність кожного співробітника. Всі виконують свою роботу, думаючи про команду. Розширюється мислення співробітників, знаходяться інноваційні рішення у команді. Це дозволяє вийти на нові доходи, відрізнитися від конкурентів. Підвищується залученість співробітників до роботи, вони проявляють ініціативу, вносять пропозиції. Коучинг підвищує усвідомленість співробітників і допомагає їм побачити спільну мету, йти до неї разом, слідувати за спільним планом дій. Керівники знаходять нові методи управління командами, що підвищує їх ефективність, допомагає згуртувати колектив. Підвищується мотивація співробітників, команда зацікавлена ​​у роботі й досягненні результатів компанії. Більше немає відношення відсидіти від дзвінка до дзвінка на роботі та втекти. Завдяки командному коучингу можна знайти кращі рішення для корпоративних завдань. При цьому у ефективній команді рішення пропонуються співробітниками, а не даються згори від керівництва. Адже кожен залучений до процесу та зацікавлений знаходити нестандартні шляхи для рішень, застосовувати нові підходи, а також нести за це відповідальність. Особливо актуальне використання коучингового підходу в умовах нестабільності, коли відбуваються постійні зміни на ринку, і необхідно швидко адаптуватися. Коучинг допомагає досліджувати ситуацію комплексно та разом із командою розробити комплекс рішень для перетворень у роботі, визначити основні цілі компанії. Щоб при будь-якій ситуації отримувати високі результати. У всьому світі бізнес залучає коучів до роботи з командами, це вже стало нормою у США та Європі, така практика поширюється й у нас. Виходьте за межі, розширюйте можливості та застосовуйте нові підходи, щоб вивести бізнес у ТОР! Якщо у вас залишилися питання або хочете дізнатися, як застосувати коучинг у себе в компанії, звертайтесь за e-mail: a.podkopai@coachingup.university

Групу людей не можна назвати командою, якщо вони думають та діють окремо. Ви можете нескінченно приймати та звільняти співробітників, підбираючи саме тих, ідеальних, але так і не досягти істотних результатів.

Генрі Форд, який став реформатором свого часу у бізнесі, розумів, що запорука успіху криється у команді зі спільною метою.

“Якщо всі разом йдуть вперед, то успіх подбає про себе сам” — ця яскрава фраза мотивує бізнесменів вже протягом двох століть.

Якщо ви витратите ресурси у потрібному напрямку, то ваша команда не тільки побіжить, але й полетить, як ракета: до спільної мети, разом!

Є кілька основних проблем, з якими стикаються керівники та власники бізнесу, коли їх очікування не виправдовуються, а кошти й зусилля витрачаються даремно.

Команда кращих є, а результати нижче середнього

Можна змагатися з іншими компаніями через кращих фахівців, щоб привести їх у команду, намагатися зібрати всі “вершки” та витратити великий ресурс для цього. Ось тільки пройде деякий час, кожен співробітник буде виконувати якісно свою частину роботи, але результати залишаться на тому ж рівні, а може й нижче. Чекали багато чого, а вийшло … як завжди.

Тоді керівник хапається за голову і починає шукати причину: знову ж таки, не в цілому, а окремо у кожній ланці — співробітниках. Ось тільки проблема швидше за все криється саме в тому, що команди-то й немає, а є група людей, які не комунікують між собою.

Як можна чекати результат від групи людей, які не знайшли спільну мову, не діють спільно, не прагнуть до спільної мети?

Такий собі пазл, який розпадається на окремі шматочки. Кожен з них — важлива частина, тільки зібрати всю картинку неможливо.

Знаєте цей тест на довіру, який свого часу став “вірусним”? Його використовували на тренінгах для команд: повертаєшся спиною до другого людині і падаєш, а він повинен підхопити.

Багато хто скептично відноситься до цього, але довіра й справді — один з основних факторів здорової та ефективної комунікації у команді. Коли один за всіх і всі за одного, при цьому кожен несе відповідальність.

Команда не біжить, хоча підганяю як можу

Іноді стільки сил йде на те, щоб тримати всіх в “їжакових рукавицях”, не давати слабини й постійно підганяти, працювати таким собі штовхачем.

Начебто і план є, терміни є, а мотивації ніякої!

Важко змусити працювати з-під палки, коли співробітники тільки й думають про вихідні та кінець робочого дня: відпрацювати та втекти, а там хай хоч “будинок догори дригом”.

А керівник міг би звільнити величезні часові ресурси, якби команда й сама рухалася у потрібному напрямку, кожен ніс відповідальність за дії, ще й генерував нові ідеї.

Керівнику б залишилося тільки контролювати основні процеси, а решту часу він міг би присвятити іншим проектам, плануванню і стратегіям.

Мотивація – потужний двигун. Якщо буде правильна мотивація, то й команда побіжить.

Намагаюся налагодити робочий процес у команді, але кожен діє сам за себе

Згадайте байку Крилова “Лебідь, рак та щука”, коли всі тягнули у різні боки. Вона добре відображає реалії у багатьох компаніях.

На планових зустрічах відбувається справжня перестрілка: кожен звалює провину на іншого, або ж хоче виправдати себе, або залишитися у стороні.

Хтось тягне на собі весь віз, а його ще й поганяють. Інші спостерігають і потирають долоні, чекаючи слушного моменту. Другі вірять, що все тримається тільки на них, але насправді тягнуть всіх на дно. Ніякої рівноваги та злагодженості у діях.

Про який прогрес може йти мова, коли всі сили витрачаються на постійні врегулювання конфліктів, усунення перевантажень для одних, недостатнього плану для інших. Важливо, що кінців не знайти — ніхто не визнає вину, ніхто не хоче брати відповідальність.

Мета для команди є, але кожен її бачить по-своєму

Кожен член команди — індивідуальність, зі своїми потребами та цілями, своїм баченням ситуації. Можна поставити мету “зверху” та чекати результат, а він прийде не у тому вигляді, який потрібен.

А тепер уявіть собі команду мрії, де кожен співробітник по повній може розкрити свій потенціал та проявити себе, всі члени команди розуміють та бачать загальну мету і сприймають її як свою. Всі працюють злагоджено.

Яких результатів можна досягти у такій гармонії!

Чому Google, Coca-Cola і GlaxoSmithKline вже багато років використовують коучинг?

Якщо взяти приклад цих великих світових компаній, то можна побачити загальну закономірність.

Всі вони багато років використовують коучинговий підхід у компаніях. Кожна з них щорічно нарощує число внутрішніх коучів та постійно привертає зовнішніх коучів.

У найбільшій фармацевтичній компанії GlaxoSmithKline 16500 менеджерів та лідерів використовують коучингові навички.

Coca-Cola HBC Russia визначила результати застосування коучингу у компанії та серед них були:

  • більш високий рівень довіри;
  • поліпшення міжособистісних відносин у командах;
  • підвищення кількості інноваційних підходів;
  • збільшення рівня залучення співробітників до справ компанії;
  • зниження плинності кадрів у регіонах на 52%.

У Google також відзначили позитивні зміни у компанії за роки використання коучингового підходу:

  • прискорена адаптація нових співробітників;
  • збільшення впевненості у собі;
  • розвиток лідерських навичок і проявів у командах;
  • генерація вищих доходів.

Вони дивляться у корінь проблем та витрачають ресурси на формування сильних команд, поліпшення комунікацій всередині.

Що ви отримаєте від застосування командного коучингу?

Усі взаємозв’язки між співробітниками будуються на комунікації. Якщо вона збудована ефективно, то немає проблем у довірі, розумінні процесів і цілей, мотивації. Все проходить легко та без конфліктів. У такому комфортному просторі робота команди нагадує справний годинниковий механізм, всі діють заради загального результату і мети продуктивно.

Коучинг допомагає налагодити комунікацію всередині команди та побудувати робочі процеси так, щоб ресурси витрачалися недаремно.

Що можна отримати від використання коучингового підходу?

  1. Підвищення особистої ефективності кожного співробітника, що веде за собою й поліпшення результатів.
  2. У команді розставляються пріоритети, виділяються основні завдання, що дозволяє оптимізувати роботу і ресурси співробітників.
  3. Завдяки поліпшенню комунікації підвищується довіра у команді, немає конфліктів, підвищується відповідальність кожного співробітника. Всі виконують свою роботу, думаючи про команду.
  4. Розширюється мислення співробітників, знаходяться інноваційні рішення у команді. Це дозволяє вийти на нові доходи, відрізнитися від конкурентів.
  5. Підвищується залученість співробітників до роботи, вони проявляють ініціативу, вносять пропозиції.
  6. Коучинг підвищує усвідомленість співробітників і допомагає їм побачити спільну мету, йти до неї разом, слідувати за спільним планом дій.
  7. Керівники знаходять нові методи управління командами, що підвищує їх ефективність, допомагає згуртувати колектив.
  8. Підвищується мотивація співробітників, команда зацікавлена ​​у роботі й досягненні результатів компанії. Більше немає відношення відсидіти від дзвінка до дзвінка на роботі та втекти.

Завдяки командному коучингу можна знайти кращі рішення для корпоративних завдань. При цьому у ефективній команді рішення пропонуються співробітниками, а не даються згори від керівництва. Адже кожен залучений до процесу та зацікавлений знаходити нестандартні шляхи для рішень, застосовувати нові підходи, а також нести за це відповідальність.

Особливо актуальне використання коучингового підходу в умовах нестабільності, коли відбуваються постійні зміни на ринку, і необхідно швидко адаптуватися. Коучинг допомагає досліджувати ситуацію комплексно та разом із командою розробити комплекс рішень для перетворень у роботі, визначити основні цілі компанії.

Щоб при будь-якій ситуації отримувати високі результати.

У всьому світі бізнес залучає коучів до роботи з командами, це вже стало нормою у США та Європі, така практика поширюється й у нас.

Виходьте за межі, розширюйте можливості та застосовуйте нові підходи, щоб вивести бізнес у ТОР!

Якщо у вас залишилися питання або хочете дізнатися, як застосувати коучинг у себе в компанії, звертайтесь за e-mail: a.podkopai@coachingup.university

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: