fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Обов’язково бути у масці та виконувати вказівки екіпажу: SkyUp нагадує правила поведінки на борту

10/ 12/ 2020
  У зв’язку із пандемією і новими умовами подорожей у всьому світі, авіакомпанія SkyUp Airlines оновила правила поведінки на борту, а також посилила контроль з боку членів екіпажу за їхнім дотриманням. Відтепер, серед іншого, невиконання вимоги залишатися в масці протягом польоту вважається порушенням правил поведінки на борту. До пасажирів, які відмовляються вдягти маску, як і за інші порушення, авіакомпанія має право застосувати відповідні санкції: від усного зауваження до вимушеної посадки у найближчому аеропорту, здачі порушника поліції і відмови у авіаперевезенні протягом кількох років. Пасажир: не лише права, а й обов’язки Коли пасажир купує квиток на літак, він погоджується на взаємодію з авіакомпанією протягом певного часу, поки здійснюється політ. Ми зі свого боку завжди суворо дотримуємося своїх зобов’язань: авіакомпанія дбає про безпеку пасажира протягом всього перельоту, і пасажир може розраховувати на захист з боку членів екіпажу в разі загрози своєму життю, здоровю або гідності. В цей же час пасажир бере на себе такі зобов’язання: дотримуватися дисципліни і правил поведінки на борту; виконувати вказівки і рекомендації членів екіпажу; пристебнути ремені безпеки при включеному табло «пристебнути ремені»; залишатися в масці протягом всього польоту. Чого не можна робити на борту літака Хочемо ще раз нагадати нашим пасажирам, що на борту літака категорично забороняється: висловлювати неповагу, ображати, демонструвати агресію або чинити насильство щодо інших пасажирів та екіпажу; знімати маску, окрім як під час прийому їжі та пиття; вживати алкогольні напої, крім запропонованих екіпажем на борту, та палити (в тому числі електронні сигарети); чинити шкоду майну авіакомпанії тощо. Такі дії ставлять під загрозу безпечне виконання польоту і є порушенням правил поведінки на борту. Які механізми реагування застосовуються в авіакомпанії У випадку порушень члени екіпажу діють таким чином: роблять порушнику усне зауваження; у разі невиконання вимоги вручають письмове попередження (складається у двох екземплярах); у разі продовження порушення можуть застосувати заходи стримування (тимчасове обмеження свободи пересування). В подальшому авіакомпанія має право звернутися у правоохоронні органи та/або з позовом до суду. І вже далі злісному порушнику варто бути готовим до таких наслідків: до відшкодування витрат, понесених авіакомпанією внаслідок вчиненого правопорушення; до відмови в наступних авіаперевезеннях на рейсах SkyUp Airlines строком до 3-ох років (занесення до «чорного списку») із можливою передачею інформації іншим перевізникам; до максимального розголосу інциденту в ЗМІ та мережі Інтернет. Детальніше про правила поведінки на борту варто почитати тут. Чому ми це робимо Авіаперевезення – сфера, де безумовним пріоритетом є безпека. Для нас це не лише слова. Ми дбаємо про те, аби ваша подорож була безпечною та спокійною. Наприклад, носіння маски на борту літака, як і в усіх місцях загального користування, є надзвичайно важливим. Турбота про здоров’я – це така сама складова безпеки польоту для вас та оточуючих, як і пристебнутий ремінь, і дотримання інших правил поведінки на борту.  Саме тому ми будемо більш жорстко реагувати на порушення правил поведінки на борту і очікуємо вашого розуміння у цьому питанні. До зустрічі на борту!

У зв’язку із пандемією і новими умовами подорожей у всьому світі, авіакомпанія SkyUp Airlines оновила правила поведінки на борту, а також посилила контроль з боку членів екіпажу за їхнім дотриманням.

Відтепер, серед іншого, невиконання вимоги залишатися в масці протягом польоту вважається порушенням правил поведінки на борту. До пасажирів, які відмовляються вдягти маску, як і за інші порушення, авіакомпанія має право застосувати відповідні санкції: від усного зауваження до вимушеної посадки у найближчому аеропорту, здачі порушника поліції і відмови у авіаперевезенні протягом кількох років.

Пасажир: не лише права, а й обов’язки

Коли пасажир купує квиток на літак, він погоджується на взаємодію з авіакомпанією протягом певного часу, поки здійснюється політ. Ми зі свого боку завжди суворо дотримуємося своїх зобов’язань: авіакомпанія дбає про безпеку пасажира протягом всього перельоту, і пасажир може розраховувати на захист з боку членів екіпажу в разі загрози своєму життю, здоров’ю або гідності.

В цей же час пасажир бере на себе такі зобов’язання:

  • дотримуватися дисципліни і правил поведінки на борту;
  • виконувати вказівки і рекомендації членів екіпажу;
  • пристебнути ремені безпеки при включеному табло «пристебнути ремені»;
  • залишатися в масці протягом всього польоту.

Чого не можна робити на борту літака

Хочемо ще раз нагадати нашим пасажирам, що на борту літака категорично забороняється:

  • висловлювати неповагу, ображати, демонструвати агресію або чинити насильство щодо інших пасажирів та екіпажу;
  • знімати маску, окрім як під час прийому їжі та пиття;
  • вживати алкогольні напої, крім запропонованих екіпажем на борту, та палити (в тому числі електронні сигарети);
  • чинити шкоду майну авіакомпанії тощо.

Такі дії ставлять під загрозу безпечне виконання польоту і є порушенням правил поведінки на борту.

Які механізми реагування застосовуються в авіакомпанії

У випадку порушень члени екіпажу діють таким чином:

  • роблять порушнику усне зауваження;
  • у разі невиконання вимоги вручають письмове попередження (складається у двох екземплярах);
  • у разі продовження порушення можуть застосувати заходи стримування (тимчасове обмеження свободи пересування).

В подальшому авіакомпанія має право звернутися у правоохоронні органи та/або з позовом до суду. І вже далі злісному порушнику варто бути готовим до таких наслідків:

  • до відшкодування витрат, понесених авіакомпанією внаслідок вчиненого правопорушення;
  • до відмови в наступних авіаперевезеннях на рейсах SkyUp Airlines строком до 3-ох років (занесення до «чорного списку») із можливою передачею інформації іншим перевізникам;
  • до максимального розголосу інциденту в ЗМІ та мережі Інтернет.

Детальніше про правила поведінки на борту варто почитати тут.

Чому ми це робимо

Авіаперевезення – сфера, де безумовним пріоритетом є безпека. Для нас це не лише слова. Ми дбаємо про те, аби ваша подорож була безпечною та спокійною. Наприклад, носіння маски на борту літака, як і в усіх місцях загального користування, є надзвичайно важливим. Турбота про здоров’я – це така сама складова безпеки польоту для вас та оточуючих, як і пристебнутий ремінь, і дотримання інших правил поведінки на борту.  Саме тому ми будемо більш жорстко реагувати на порушення правил поведінки на борту і очікуємо вашого розуміння у цьому питанні.

До зустрічі на борту!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: