fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Нові правила введення в обіг фасованої продукції можуть бути відтерміновані

15/ 03/ 2021
  Перехідний період введення в обіг фасованої продукції (яка не відповідає вимогам п. 1 наказу Мінекономрозвитку «Про встановлення метрологічних вимог до фасованих товарів» № 969 від 05 липня 2017) може бути збільшено на 2 роки. Це передбачено в наказі Мінекономіки  «Про внесення зміни до пункту 3 наказу Мінекономіки» №462 від 5 березня 2021 року. Водночас, для введення його в дію Мін’юст має здійснити державну реєстрацію документу. Європейська Бізнес Асоціація вітає дане рішення. Асоціація вдячна Мінекономіки за підтримку та розробку відповідного наказу. Водночас, бізнес-спільнота просить Мін’юст якнайшвидше здійснити державну реєстрацію наказу №462.  Нагадаємо, 5 березня 2021 року виробники харчових продуктів мали б перейти на новий формат нанесення інформації на упаковку фасованих товарів. Йдеться про вимоги наказу Мінекономіки №969. Однак, з огляду на те, що у 2020 році суттєво зменшилося споживання окремих категорій харчових продуктів та, відповідно, впали їх продажі, у компаній утворилися значні запаси пакувальних матеріалів. Так, компаніям довелося б списувати фасовані харчові продукти та пакувальні матеріали у значній кількості тільки через невідповідність деяких незначних складових маркування новим правилам. Втрати для бізнесу могли бути суттєвими, а, крім того, й невиправданими, оскільки справа йде тільки про етикетку і аж ніяк не зачіпає безпечність та якість самого продукту. За оцінками членських компаній Асоціації, витрати можуть сягати декількох мільйонів гривень для окремих компаній. Це створює зайві проблеми для бізнесу, якому й так складно працювати в умовах погіршення економічної ситуації в країні і посилення викликів, зумовлених пандемією COVID-19. До того ж, в умовах карантинних обмежень компанії зіштовхнулися з неможливістю вчасного налагодження виробничих ліній. Наприклад, перевірки правильності налаштування критерію кількості фасованих товарів в упаковці та його відхилення від номінального значення, що є обов’язковим згідно з тим же наказом Мінекономіки. Так, за інформацією компаній, сервісні служби, що знаходяться в інших країнах, не надають гарантій прибуття в Україну до закінчення перехідного періоду для перевірки роботи обладнання. Більше того, деякими харчовими підприємствами в Україні на час запровадженого карантину встановлені обмеження щодо присутності сторонніх осіб на підприємстві для забезпечення безпеки працівників.   Більш оперативно про новини Асоціації можна дізнатися на нашому Telegram-каналі – EBAUkraine.

Перехідний період введення в обіг фасованої продукції (яка не відповідає вимогам п. 1 наказу Мінекономрозвитку «Про встановлення метрологічних вимог до фасованих товарів» № 969 від 05 липня 2017) може бути збільшено на 2 роки. Це передбачено в наказі Мінекономіки  «Про внесення зміни до пункту 3 наказу Мінекономіки» №462 від 5 березня 2021 року. Водночас, для введення його в дію Мін’юст має здійснити державну реєстрацію документу.

Європейська Бізнес Асоціація вітає дане рішення. Асоціація вдячна Мінекономіки за підтримку та розробку відповідного наказу. Водночас, бізнес-спільнота просить Мін’юст якнайшвидше здійснити державну реєстрацію наказу №462. 

Нагадаємо, 5 березня 2021 року виробники харчових продуктів мали б перейти на новий формат нанесення інформації на упаковку фасованих товарів. Йдеться про вимоги наказу Мінекономіки №969. Однак, з огляду на те, що у 2020 році суттєво зменшилося споживання окремих категорій харчових продуктів та, відповідно, впали їх продажі, у компаній утворилися значні запаси пакувальних матеріалів. Так, компаніям довелося б списувати фасовані харчові продукти та пакувальні матеріали у значній кількості тільки через невідповідність деяких незначних складових маркування новим правилам.

Втрати для бізнесу могли бути суттєвими, а, крім того, й невиправданими, оскільки справа йде тільки про етикетку і аж ніяк не зачіпає безпечність та якість самого продукту. За оцінками членських компаній Асоціації, витрати можуть сягати декількох мільйонів гривень для окремих компаній. Це створює зайві проблеми для бізнесу, якому й так складно працювати в умовах погіршення економічної ситуації в країні і посилення викликів, зумовлених пандемією COVID-19.

До того ж, в умовах карантинних обмежень компанії зіштовхнулися з неможливістю вчасного налагодження виробничих ліній. Наприклад, перевірки правильності налаштування критерію кількості фасованих товарів в упаковці та його відхилення від номінального значення, що є обов’язковим згідно з тим же наказом Мінекономіки. Так, за інформацією компаній, сервісні служби, що знаходяться в інших країнах, не надають гарантій прибуття в Україну до закінчення перехідного періоду для перевірки роботи обладнання. Більше того, деякими харчовими підприємствами в Україні на час запровадженого карантину встановлені обмеження щодо присутності сторонніх осіб на підприємстві для забезпечення безпеки працівників.

 

Більш оперативно про новини Асоціації можна дізнатися на нашому Telegram-каналі – EBAUkraine.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: