fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Нові правила Incoterms® 2020: зміни про які ви повинні знати

24/ 02/ 2020
  Валерія Костенко. Молодший юрист, компанія «Аккаунтор Київ» Правила Incoterms® - важливий елемент міжнародних договорів поставки, оскільки повідомляють сторонам про обовязки, ризики і витрати. Кожні 10 років Міжнародна торгова палата (ICC) переглядає Incoterms®, щоб відповідати діючим умовам ринку. З 1 січня 2020 року набули чинності нові правила Incoterms® 2020. Сторони можуть використовувати Incoterms® 2010 року (і ранні версії), проте нові правила Incoterms® 2020 більш чітко регламентують поточні ринкові умови. Крім цього, нові правила Incoterms® 2020 вносять юридичну точність і визначеність. Нижче розглянемо ключові зміни. FCA (Франко-перевізник) і бортові коносаменти [1]. Це нове правило тепер передбачає додаткову опцію: сторони можуть домовитися про те, що після відвантаження товару, покупець повинен доручити своєму перевізнику видати бортовий коносамент продавцю. У той же час, продавець зобовязаний надати покупцю такий бортовий коносамент, як правило, через банк. Різні рівні страхового покриття CIF (вартість, страхування і фрахт) і CIP (Перевезення і страхування оплачені до): в редакції Incoterms® 2010 CIF і CIP мали стандартний мінімальний рівень страхування, якщо сторони не домовилися про інше. В редакції Incoterms® 2020 для CIF і CIP застосовуються різні мінімальні страхові покриття. Так, страхування вантажів за умовами CIF, покладене на продавця, має і далі відповідати мінімальному страховому покриттю (страхування позначених ризиків). Якщо сторони погодили застосування умов CIP, продавець зобовязаний тепер забезпечити страхове покриття від усіх ризиків. Як пункт CIF, так і пункт CIP дозволяють сторонам домовитися про інакший розмір страхового покриття. Змінено термін DAT (Поставка на терміналі) на DPU (Поставка в місці з розвантаження): DAT перейменовується в DPU, для визначення, що місцем призначення може бути будь-яке місце, а не тільки термінал. Більш точне визначення вимог, повязаних з безпекою тепер включені в кожен пункт А4 і А7 правил Incoterms® 2020. Також більш чітко вказані витрати, які сторони несуть в звязку з постачанням. Сторонам потрібно впевнитися, що вибране правило Incoterms® відповідає їх домовленостям. Зручний перелік витрат: всі витрати, повязані з виконанням умов Incoterms® 2020 року, тепер перераховані в розділі A9 / B9 «Розподіл витрат», щоб продавець і покупець були краще інформовані про витрати, за які кожен буде нести відповідальність відповідно до правил Incoterms® 2020. Застосовуючи правила Incoterms® рекомендуємо сторонам визначитися щодо наступних питань: Яка версія правил Incoterms® застосовується до ваших договірних відносин? Під час укладання угоди необхідно чітко визначити яка редакція Incoterms® (якого року) використовується. Щоб уникнути неправильного розуміння місця поставки, рекомендуємо максимально точно вказати (з визначенням відповідного пункту правил Incoterms®) порт, місце або пункт, в залежності від обставин і умов поставки. Чи відображає обране правило Incoterms® вашим домовленостям, зокрема, що стосується ризиків та витрат? Чи відповідає вибране правило Incoterms® зазначеним вимогам в угодах з постачальниками логістичних послуг (експедитори, перевізники, агенти з митного оформлення і т. д.)? Якщо вам потрібна кваліфікована допомога з питань застосування правил Incoterms®, ми будемо раді проконсультувати вас. Звяжіться з нами! [1] документ, який підтверджує, що прийнятий до перевезення вантаж дійсно завантажено на борт судна

Валерія Костенко

Молодший юрист, компанія «Аккаунтор Київ»

Правила Incoterms® – важливий елемент міжнародних договорів поставки, оскільки повідомляють сторонам про обов’язки, ризики і витрати. Кожні 10 років Міжнародна торгова палата (ICC) переглядає Incoterms®, щоб відповідати діючим умовам ринку. З 1 січня 2020 року набули чинності нові правила Incoterms® 2020.

Сторони можуть використовувати Incoterms® 2010 року (і ранні версії), проте нові правила Incoterms® 2020 більш чітко регламентують поточні ринкові умови. Крім цього, нові правила Incoterms® 2020 вносять юридичну точність і визначеність. Нижче розглянемо ключові зміни.

  1. FCA (Франко-перевізник) і бортові коносаменти [1]. Це нове правило тепер передбачає додаткову опцію: сторони можуть домовитися про те, що після відвантаження товару, покупець повинен доручити своєму перевізнику видати бортовий коносамент продавцю. У той же час, продавець зобов’язаний надати покупцю такий бортовий коносамент, як правило, через банк.
  2. Різні рівні страхового покриття CIF (вартість, страхування і фрахт) і CIP (Перевезення і страхування оплачені до): в редакції Incoterms® 2010 CIF і CIP мали стандартний мінімальний рівень страхування, якщо сторони не домовилися про інше. В редакції Incoterms® 2020 для CIF і CIP застосовуються різні мінімальні страхові покриття. Так, страхування вантажів за умовами CIF, покладене на продавця, має і далі відповідати мінімальному страховому покриттю (страхування позначених ризиків). Якщо сторони погодили застосування умов CIP, продавець зобов’язаний тепер забезпечити страхове покриття від усіх ризиків. Як пункт CIF, так і пункт CIP дозволяють сторонам домовитися про інакший розмір страхового покриття.
  3. Змінено термін DAT (Поставка на терміналі) на DPU (Поставка в місці з розвантаження): DAT перейменовується в DPU, для визначення, що місцем призначення може бути будь-яке місце, а не тільки термінал.
  4. Більш точне визначення вимог, пов’язаних з безпекою тепер включені в кожен пункт А4 і А7 правил Incoterms® 2020. Також більш чітко вказані витрати, які сторони несуть в зв’язку з постачанням. Сторонам потрібно впевнитися, що вибране правило Incoterms® відповідає їх домовленостям.
  5. Зручний перелік витрат: всі витрати, пов’язані з виконанням умов Incoterms® 2020 року, тепер перераховані в розділі A9 / B9 «Розподіл витрат», щоб продавець і покупець були краще інформовані про витрати, за які кожен буде нести відповідальність відповідно до правил Incoterms® 2020.

Застосовуючи правила Incoterms® рекомендуємо сторонам визначитися щодо наступних питань:

  1. Яка версія правил Incoterms® застосовується до ваших договірних відносин? Під час укладання угоди необхідно чітко визначити яка редакція Incoterms® (якого року) використовується. Щоб уникнути неправильного розуміння місця поставки, рекомендуємо максимально точно вказати (з визначенням відповідного пункту правил Incoterms®) порт, місце або пункт, в залежності від обставин і умов поставки.
  2. Чи відображає обране правило Incoterms® вашим домовленостям, зокрема, що стосується ризиків та витрат?
  3. Чи відповідає вибране правило Incoterms® зазначеним вимогам в угодах з постачальниками логістичних послуг (експедитори, перевізники, агенти з митного оформлення і т. д.)?

Якщо вам потрібна кваліфікована допомога з питань застосування правил Incoterms®, ми будемо раді проконсультувати вас. Зв’яжіться з нами!

[1] документ, який підтверджує, що прийнятий до перевезення вантаж дійсно завантажено на борт судна

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: