fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Нова рекламна кампанія COMFY: штучний інтелект наспівав пісні про техніку

21/ 05/ 2024
  COMFY, найбільший продавець побутової техніки та електроніки в Україні, разом з креативною агенцією Banda Agency, запустили нову комунікаційну музичну кампанію. За допомогою ШІ ритейлер створив власний плейлист про своєлідерство на ринку та вигідні ціни на техніку, гаджети та інші товари. Аби наспівати ключові повідомлення про лідерство COMFY на ринку та в окремих товарних категоріях команда ритейлера “записала” добірку музичних треків. Для цього використали можливості штучного інтелекту, а за основу взяли популярні пісні з різних музичних напрямів (рок, хіп-хоп, попмузика), аби композиції припали до душі різним аудиторіям. Ролики та банери оформили як музичний плеєр, щоб користувачі могли ділитися ними, як піснями зі Spotify або Apple Music.  Перший трек плейлиста від COMFY розказує про лідерство ритейлера у категорії “Ноутбуки”. Меломани швидко розпізнали, який гурт надихнув ШІ на створення цієї композиції. https://www.youtube.com/watch?v=MYmtYYP1SRo   Також треки вдало поєднали з іншою кампанією ритейлера — “КРАЩ”, який товар топ за свої гроші. https://www.youtube.com/watch?v=CROiyaguVQU https://www.youtube.com/watch?v=xy18u-JkCS8 “Інформаційне поле зараз дуже динамічне і важливо вийти з комунікацією вчасно. Контекст і бізнес-задачі можуть змінитись від старту роботи. І гнучкість — один з інструментів, який ми використовуємо у нашій маркетинговій стратегії. Ідея Banda Agency з плейлистами одразу нам сподобалась, адже можна зробити серійність, відомі мотиви працюватимуть на загальне знання, а ми витримаємо наш tone of voice й будемо виділятися у рекламному полі. Але постало питання: як швидко і багато ми можемо виготовити треків? На допомогу прийшов штучний інтелект. Це допомогло нам швидко зробити багато різного контену і не втратити час”, — розповідає Ірина Тонкіх, керівниця департаменту маркетингових комунікацій в COMFY. Ритейлер буде поповнювати плейлист і пропонує клієнтам слухати та відгадувати впізнавані мотиви. Повні версії пісень незабаром лунатимуть у мережі магазинів COMFY.

COMFY, найбільший продавець побутової техніки та електроніки в Україні, разом з креативною агенцією Banda Agency, запустили нову комунікаційну музичну кампанію. За допомогою ШІ ритейлер створив власний плейлист про своєлідерство на ринку та вигідні ціни на техніку, гаджети та інші товари.

Аби наспівати ключові повідомлення про лідерство COMFY на ринку та в окремих товарних категоріях команда ритейлера “записала” добірку музичних треків. Для цього використали можливості штучного інтелекту, а за основу взяли популярні пісні з різних музичних напрямів (рок, хіп-хоп, попмузика), аби композиції припали до душі різним аудиторіям. Ролики та банери оформили як музичний плеєр, щоб користувачі могли ділитися ними, як піснями зі Spotify або Apple Music. 

Перший трек плейлиста від COMFY розказує про лідерство ритейлера у категорії “Ноутбуки”. Меломани швидко розпізнали, який гурт надихнув ШІ на створення цієї композиції.

 

Також треки вдало поєднали з іншою кампанією ритейлера — “КРАЩ”, який товар топ за свої гроші.

“Інформаційне поле зараз дуже динамічне і важливо вийти з комунікацією вчасно. Контекст і бізнес-задачі можуть змінитись від старту роботи. І гнучкість — один з інструментів, який ми використовуємо у нашій маркетинговій стратегії. Ідея Banda Agency з плейлистами одразу нам сподобалась, адже можна зробити серійність, відомі мотиви працюватимуть на загальне знання, а ми витримаємо наш tone of voice й будемо виділятися у рекламному полі. Але постало питання: як швидко і багато ми можемо виготовити треків? На допомогу прийшов штучний інтелект. Це допомогло нам швидко зробити багато різного контену і не втратити час”, — розповідає Ірина Тонкіх, керівниця департаменту маркетингових комунікацій в COMFY.

Ритейлер буде поповнювати плейлист і пропонує клієнтам слухати та відгадувати впізнавані мотиви. Повні версії пісень незабаром лунатимуть у мережі магазинів COMFY.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: