Найголовніші інсайти, які ми зрозуміли за 26 років успішної роботи, як ІТ-компанія
Чверть століття стабільної роботи в ІТ-індустрії — це більше, ніж просто число. Це історія випробувань і досягнень, трансформацій і зростання, яка стала для нас школою лідерства та відповідальності.
За ці роки ми виросли разом із цілою епохою технологій, спостерігали за тим, як змінюється світ, і доклали чимало зусиль, щоб бути частиною цих змін.
Ми вирішили запитати наших співробітників, які найголовніші інсайти вони зрозуміли за 26 років успішної роботи нашої ІТ-компанії. Їхні відповіді стали не лише відображенням нашого досвіду, але й свідченням того, як багато ми досягли разом. Тож, як компанії Telesens вдається не просто залишатися на плаву, але й ставати щоразу сильнішою та більш успішною компанією?
Едуард Рубін, засновник
За ці 26 років ми зрозуміли, що найцінніше в нашій компанії — це люди (і, звісно, наша кава з автомата). Наші талановиті та віддані своїй справі професіонали — це те, що робить нас особливими і змушує працювати сервери без збоїв навіть о 3-й ночі.
Ми переконалися, що постійне навчання і готовність до нових технологій допомагають нам залишатися лідерами в галузі (та не плутати «баги» з «фічами»). А наші відносини з клієнтами переросли у справжнє партнерство, де ми разом досягаємо успіху і знаємо всі улюблені жарти про айтівців.
Наталя Гнесіна, CFO
Ці 26 років — це найкрутіший досвід професійного життя. І не тільки професійного. За ці роки ми навчились бути командою, яка не зупиняється перед жодними викликами. Ми добре знаємо, як будувати партнерські відносини з клієнтами та зберігати їх десятиліттями.
Ми навчились не боятися величезних проєктів, непереможних, на перший погляд, конкурентів, та начебто непідступний ринок праці. Проте найголовніше — ми навчились довіряти, чути та розуміти один одного буквально з півслова. Незважаючи на іноді тернистий шлях, ми навчилися долати труднощі та накопичувати новий досвід із посмішкою!
Олеся Ульянова, CEO
За 26 років ми зрозуміли декілька речей.
Криза чи обставини непереборної сили штовхають нас уперед. Складно було б уявити участь в тих проєктах, що в нас є зараз, якби не СOVID-19 чи війна. Ми навчилися проявляти певну сміливість в труднощах.
Відповідальність та небайдужість команди до результату — наше все. Як би складно чи незрозуміло було б, команда завжди знаходить вихід чи генерує нове рішення проблеми. В зону комфорту ми навіть не заходимо.
Стресостійкість для нас не пусте чи популярне слово. Ми долаємо проблеми кожного дня — маленькі чи великі. Інколи потрібко декілька раундів брейнштормів, щоб досягнути бажаного, але кожен з нас знає, що так треба.
Наталія Плига, HR Director
Telesens — це люди. Для багатьох — це друга сім’я, в якій панує атмосфера дружби, підтримки і розуміння. Золоті люди, що завжди допомагають один одному і хлопцям, які нас захищають. У Telesens велика кількість лояльних спеціалістів, які десятками років залишаються з компанією. Тому стабільність — це наша перевага.
Євген Шевченко, Head of IT-Infrastructure
Клієнт — наш партнер. Ми зрозуміли, що успішний проєкт будується на тісній співпраці з клієнтом. А репутація, що будується на хороших співпрацях — найбільший актив, який ми розвиваємо протягом років.
Безпека понад усе. У світі кіберзагроз безпека є фундаментальною основою кожного нашого продукту.
Стабільність і віра у майбутнє. Компанія не припиняє дiяльнiсть у складні часи впродовж цих років. Я впевнений, щонайменше наступні 26 років будуть такими ж успішними.
Олена Бурлуцька, Chief of Accounting
Telesens — це вже друга сім’я, у якій ми разом переживаємо різні події, злети, падіння. І йдемо далі з нашим дружнім колективом заради компанії. Нашим потужним двигуном в компанії був, є і ще довгі роки буде Едуард Рубін.
Багато промайнуло років, велика кількість спеціалістів пройшла через компанію, і левова доля всіх з теплом згадують проведені роки тут.
Олексій Ільченко, Head of Implementation & Support Division
Серед всіх важливих моментів я можу виокремити три:
Атмосфера підтримки та командної роботи. Здоровий мікроклімат у команді сприяє продуктивній взаємодії та швидкому вирішенню робочих питань. Дружні відносини і повага дозволяють співробітникам вільно ділитися ідеями та допомагати один одному.
Постійний розвиток і навчання. В компанії підтримується культура самоосвіти, де співробітники самостійно навчаються, вдосконалюють навички та освоюють нові технології, що допомагає зберегти конкурентоспроможність і гнучкість команди.
Якість послуг і клієнтоорієнтованість. Високий рівень якості підтримки є найкращим інструментом для залучення і утримання клієнтів.
Костянтин Пащенко, Head of Legal Office
Співробітники (навіть колишні) є дуже відданими компанії — це те, що зараз називають лояльністю.
Здатність компанії швидко адаптуватися до змін (часто в гіршу сторону) бізнесових або правових умов на ринку, загрозливих та шкідливих дій третіх осіб.
Виключне вміння знаходити неочевидні оптимальні шляхи виходу з кризових ситуацій.
Юлія Пащук, Head of Recruiting
За 26 років Telesens сформував також певні принципи роботи рекрутингу, що стали ще однією запорукою успіху.
Клієнтоорінтовність та кандидатоорієнтовність — це фундамент для успішного розвитку для будь-якої компанії, і наша не є винятком. Вміння чути потреби клієнта, розумітися на бажаннях кандидатів та вміло варіювати спільними очікуваннями — наша основна та сильна складова всіх членів команди технічного рекрутингу.
Кваліфікований персональний рекрутерський бренд в IT-площині. Кожен з учасників нашої команди має якісні особисті портфоліо на ринку і спільний кваліфікаційний бренд.
Якісні амбіції, які перекривають потреби бізнесу та персональні навички — унікальна компетенція почути бажання бізнесу в форматі розвитку/розширення акаунтів та спромогтися знайти відповідних кандидатів, які будуть рухатися в площині спільної динаміки, реалізуючи свої амбіції та стало утримувати ланку першості в очах замовника.
Спільна робота на результат — розуміння того, яким чином ми можемо досягти якісного результату, мати вміння почути один одного та прийти до спільного рішення, яке буде максимально вигідним для обох сторін.
Культура «on the same page» — вміння, що розвиває просторовість мислення, підходів та навичок. Бажання бути по один бік зі всіма учасниками процесу, але не втрачати контекст основної мети: бути корисним для бізнесу, кандидатів і загального добробуту компанії.
Галина Захарченко, Head of Administration
Telesens — це ввічливі, працьовиті, розумні, доброзичливі люди, які готові працювати і допомагати іншим. Щиро бажаю всьому колективу міцного здоров’я, добробуту, безупинного руху до успіхів, наснаги, оптимізму, впевненості у майбутньому, натхнення в щоденній праці, реалізації творчих планів, нових здобутків, блискучих ідей та реальних можливостей для їхнього втілення.
Яна Кузнеченкова, Senior TIBS Manual QA
За 26 років роботи ми дійшли до одного ключового висновку: нам пощастило з людьми. Усе, що ми досягли, стало можливим завдяки нашим фахівцям, їхній відданості, професіоналізму та прагненню постійно зростати. Саме командна робота, взаємопідтримка і спільна мета дозволяють створювати продукти, які змінюють ринок і відповідають найвищим стандартам.
Андрій Набокін, Head of TIBS Development Department
Як показав досвід 26 років, шлях до успіху компанії не в стабільності команди, а в умілому балансуванні «на гребені хвилі». Адже завжди потрібні періодичні зміни, нові ідеї та бачення, нове дихання.
Як казав Льюїс Керрол: «Треба бігти, щоб залишатися на місці». Як це на парадоксально звучить з точки зору фізики, але в IT-індустрії це працює саме так.
В цій гонці хтось пасе задніх, хтось вибирає йти іншим шляхом, хтось навпаки — доєднується, щоб деяку дистанцію пробігти разом. Головне в цьому всьому не забувати, що ми люди. Люди, яким потрібно відпочивати, щоб не тільки перевести подих (краще в колі друзів), а й проаналізувати подоланий час, а не шлях. Неважливо куди ти прибіг, має значення, щоб тобі подобався процес. А далі тільки збудувати плани й знайти мрії на майбутнє.
Тамара Полінок, Accountant
Компанія є гарним підтвердженням того, що дуже важливо, коли в тебе і тобі вірять. Коли підтримують, особливо, у момент великої необхідності. Єдина команда, яка ставить цілі, йде вперед незважаючи ні на що і досягає своєї мети! І вірить в перемогу.
Далі буде
Підсумовуючи, можемо сказати, що головний інсайт цих 26 років — це сила єдності, довіри та відкритості до змін. Кожен із нас вніс свою частинку в загальний успіх, і кожен інсайт — це не лише урок, але й стимул для подальшого розвитку.
Секрет нашої стійкості та зростання полягає у здатності вчитися один у одного, впевнено крокувати вперед та завжди ставити якість та інновації на перше місце. Ми з нетерпінням очікуємо на нові досягнення та нові інсайти, які продовжать формувати нашу історію, бо Telesens — назавжди!