fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

На терміналі EVT завершили заглиблення паль під 20 нових силосів

24/ 04/ 2020
  На портовому зерновому терміналі EVT завершено заглиблення 4 тисяч паль під нові силоси. Це всі палі, які необхідні для зведення 20 ємностей для зберігання зернових в рамках третього — чергового етапу розвитку терміналу. Заглиблення паль в ґрунт є найбільш складним і трудомістким етапом при будівництві силосів. Перевагою цього методу є надійність і стійкість конструкції, а також можливість виконати земляні роботи в стислі терміни. Палі занурювали на глибину 13 метрів. Під кожен силос вбито по 200 паль. Слідом на палі заливається бетонний фундамент майбутніх силосів. Зараз готові вже 9 таких основ. Йде монтаж металоконструкцій, збірка куполів трьох силосів. До підняття готується купол першого силосу. Планується, що до початку маркетингового року 2020/2021 буде повністю завершено будівництво 8 силосів обємом 8800 м³ кожний. Довідка: Морський вантажний термінал EVT розташований в м. Миколаїв. Спеціалізується на перевалці зернових, бобових і олійних культур, наданні експедиторських і агентських послуг. Терміналом оперує ТОВ «ЄВТ Грейн». Перше судно термінал обробив в грудні 2018 р. В управлінні перебувають операційна акваторія, підхідний канал, причал №4, складські споруди та технологічне обладнання. Потужності зберігання представлені двома складами підлогового зберігання обємом 90 тис. тонн кожен і чотирма силосами по 6,5 тис. тонн кожен. Наявні потужності комплексу дозволяють перевалити до 2 млн тонн зерна в рік. У 2020 році EVT реалізує третій етап розвитку зернового термінала. Він складається з будівництва 20 силосів для зберігання зерна, причалу довжиною 180 м і глибиною 11,5 м, а також установки ще однієї суднонавантажувальної машини. Після збільшення ємностей зберігання і запуску додаткового перевантажувального обладнання пропускна спроможність терміналу складе 4 млн тонн на рік.

На портовому зерновому терміналі EVT завершено заглиблення 4 тисяч паль під нові силоси. Це всі палі, які необхідні для зведення 20 ємностей для зберігання зернових в рамках третього чергового етапу розвитку терміналу.

Заглиблення паль в ґрунт є найбільш складним і трудомістким етапом при будівництві силосів. Перевагою цього методу є надійність і стійкість конструкції, а також можливість виконати земляні роботи в стислі терміни.

Палі занурювали на глибину 13 метрів. Під кожен силос вбито по 200 паль. Слідом на палі заливається бетонний фундамент майбутніх силосів. Зараз готові вже 9 таких основ. Йде монтаж металоконструкцій, збірка куполів трьох силосів. До підняття готується купол першого силосу. Планується, що до початку маркетингового року 2020/2021 буде повністю завершено будівництво 8 силосів об’ємом 8800 м³ кожний.

Довідка: Морський вантажний термінал EVT розташований в м. Миколаїв. Спеціалізується на перевалці зернових, бобових і олійних культур, наданні експедиторських і агентських послуг. Терміналом оперує ТОВ «ЄВТ Грейн». Перше судно термінал обробив в грудні 2018 р.

В управлінні перебувають операційна акваторія, підхідний канал, причал №4, складські споруди та технологічне обладнання. Потужності зберігання представлені двома складами підлогового зберігання об’ємом 90 тис. тонн кожен і чотирма силосами по 6,5 тис. тонн кожен. Наявні потужності комплексу дозволяють перевалити до 2 млн тонн зерна в рік.

У 2020 році EVT реалізує третій етап розвитку зернового термінала. Він складається з будівництва 20 силосів для зберігання зерна, причалу довжиною 180 м і глибиною 11,5 м, а також установки ще однієї суднонавантажувальної машини. Після збільшення ємностей зберігання і запуску додаткового перевантажувального обладнання пропускна спроможність терміналу складе 4 млн тонн на рік.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: