fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Митний комітет Асоціації у Харкові

24/ 10/ 2023
  Чергове засідання Митного комітету за участі керівництва Харківської митниці присвятили актуальним питанням реалізації застосування статусу Авторизованого економічного оператора (АЕО) та інших митних спрощень, а також законодавчим змінам в Порядку ввезення гуманітарної допомоги. Як відомо, з 7 листопада 2023 року, відповідно до вимог ЗУ “Про внесення змін до Митного кодексу України щодо питань функціонування авторизованого економічного оператора”, суб’єкти ЗЕД не зможуть як вивозити товари за митною декларацією, заповненою у звичайному порядку, так і ввозити товари за попередньою митною декларацією без пред’явлення їх для огляду у митному органі. Тому під час зустрічі було зроблено акцент на тих перевагах, які підприємство може отримати, коли набуде статусу АЕО. Фахівці митниці докладно розповіли про документи, які необхідні для тримання будь-якої авторизації, про строки попереднього розгляду та строки проведення оцінки відповідності підприємства критеріям та/або умовам. Окрему увагу приділили нагальному питанню регулювання ввезення гуманітарної допомоги на територію України, адже з 1 грудня 2023 року заплановано запровадження в дію нового Порядку ввезення https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/953-2023-п#Text. Фахівці управління забезпечення митного контролю та оформлення митниці відзначили, що формування та/або подання декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, здійснюється в електронній формі через єдиний державний інформаційний веб-портал “Єдине вікно для міжнародної торгівлі” https://cabinet.customs.gov.ua або через автоматизовану систему реєстрації гуманітарної допомоги. Так, особа набуває статусу отримувача з моменту автоматичної реєстрації в Єдиному реєстрі, яка здійснюється шляхом присвоєння отримувачу номера отримувача гуманітарної допомоги в порядку, визначеному Положенням про автоматизовану систему. За результатами внесення в автоматизовану систему інформації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, такому переліку товарів автоматично присвоюється унікальний код гуманітарної допомоги. Експерти підкреслили, що декларація може створюватися як в електронній формі та подаватися через вказаний вище веб-портал, так і роздруковуватися разом з унікальним електронним ідентифікатором (QR-код , штрих-код, цифровий код тощо) для подання її митним органам у паперовій формі. Наразі новий Порядок викликає багато побоювань щодо застосування його положень. Збираємо проблемні питання та пропозиції від суб’єктів господарювання. Долучайтесь! Вдячні спеціалістам Харківської митниці за корисні роз’яснення та довготривалу співпрацю!

Чергове засідання Митного комітету за участі керівництва Харківської митниці присвятили актуальним питанням реалізації застосування статусу Авторизованого економічного оператора (АЕО) та інших митних спрощень, а також законодавчим змінам в Порядку ввезення гуманітарної допомоги.

Як відомо, з 7 листопада 2023 року, відповідно до вимог ЗУ “Про внесення змін до Митного кодексу України щодо питань функціонування авторизованого економічного оператора”, суб’єкти ЗЕД не зможуть як вивозити товари за митною декларацією, заповненою у звичайному порядку, так і ввозити товари за попередньою митною декларацією без пред’явлення їх для огляду у митному органі. Тому під час зустрічі було зроблено акцент на тих перевагах, які підприємство може отримати, коли набуде статусу АЕО. Фахівці митниці докладно розповіли про документи, які необхідні для тримання будь-якої авторизації, про строки попереднього розгляду та строки проведення оцінки відповідності підприємства критеріям та/або умовам.

Окрему увагу приділили нагальному питанню регулювання ввезення гуманітарної допомоги на територію України, адже з 1 грудня 2023 року заплановано запровадження в дію нового Порядку ввезення https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/953-2023-п#Text.

Фахівці управління забезпечення митного контролю та оформлення митниці відзначили, що формування та/або подання декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, здійснюється в електронній формі через єдиний державний інформаційний веб-портал “Єдине вікно для міжнародної торгівлі” https://cabinet.customs.gov.ua або через автоматизовану систему реєстрації гуманітарної допомоги.

Так, особа набуває статусу отримувача з моменту автоматичної реєстрації в Єдиному реєстрі, яка здійснюється шляхом присвоєння отримувачу номера отримувача гуманітарної допомоги в порядку, визначеному Положенням про автоматизовану систему. За результатами внесення в автоматизовану систему інформації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, такому переліку товарів автоматично присвоюється унікальний код гуманітарної допомоги.

Експерти підкреслили, що декларація може створюватися як в електронній формі та подаватися через вказаний вище веб-портал, так і роздруковуватися разом з унікальним електронним ідентифікатором (QR-код , штрих-код, цифровий код тощо) для подання її митним органам у паперовій формі.

Наразі новий Порядок викликає багато побоювань щодо застосування його положень.
Збираємо проблемні питання та пропозиції від суб’єктів господарювання. Долучайтесь!

Вдячні спеціалістам Харківської митниці за корисні роз’яснення та довготривалу співпрацю!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: