Мозкоштурм з Асоціацією в Одесі «Дизайн-мислення: як робити клієнтів щасливими?»

08/ 08/ 2019
01/

 

Світові бренди вже активно використовують для вирішення бізнес-завдань принципи дизайн-мислення. Для цього необхідно дослідити та визначити проблему, потім сфокусуватися на “больових точках”, згенерувати ідеї, обрати найкращу, створити прототип та протестувати його. Саме ці методики та інші лайфхаки ми вивчали разом з 4Press та їхнім проектом з бізнес розвідки GreenDuck на другій сесії Мозкоштурму з Асоціацією в Одесі.

Андрій Саламатов та Катерина Вершиніна акцентували особливості дизайн-мислення. Цей метод розробки продуктів, сервісу та послуг, орієнтований на користувачів та завжди враховує попит, а тільки потім технічну реалізацію та економічну можливість.

Учасники на собі випробували основні засади дизайн-мислення: робота в команді, оптимізм та інтеграційне мислення – здатність побачити всі помітні, суперечливі аспекти проблеми і створити нові рішення за межами готових альтернатив. Команди змагались між собою в креативі, що спонукало їх до більш божевільних ідей. Гості активно використовували свою фантазію, дехто навіть не очікував що зможе так легко абстрагуватися від формальних балачок та віддатися потоку брейнсторму.

Спікери

1 / 2
Андрій Саламатов
співзасновник креативної агенції 4Press
Катерина Вершиніна
співзасновниця креативної агенції 4Press
Андрій Саламатов
Катерина Вершиніна

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: