fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Модуль 2: «Тренди продажів та маркетингу, комунікації під час воєнного стану та після»

15/ 04/ 2022
  Школа продажів з Асоціацією в Одесі триває попри початок воєнних дій та дещо трансформувала свою програму з урахуванням нових умов ведення бізнесової активності в Україні. Так, на другому занятті 14 квітня 2022 року учасники опрацювали техніки самодопомоги з метою нормалізації морально-психологічного стану, актуалізували інформацію щодо правил продажів у нових умовах, дізнавалися як зараз починати/продовжувати спілкування з Клієнтами, розбиралися що означає військова модель економіки у державі та як працювати у такому випадку. Окрему увагу Ольга Антонова, тренер курсу, приділила трендам продажів та маркетингу, комунікації у продажах та провела роботу над помилками під час виконання домашніх завдань. Зокрема, серед ключових трендів, які чекають продавців у найближчому майбутньому: Акцент на екологічності (людей цікавить як зараз щось виробляється або продається, наскільки ви екологічні - у своїх комунікаціях у соц.мережах та мессенджерах і т.д.). Штучний інтелект та персоналізовані продажі (клієнти хочуть більше персональних звернень, менше бюрократії та спрощення процедур щодо самих себе). В2В і В2С продажі скоро будуть не актуальні, майбутнє за D2С - покупка безпосередньо у виробників у товарів або послуг (відмова від покупки у дистрибюторів). Швидкість. Інфлюєнс маркетинг. Відеоконтент. З нетерпінням чекаємо на наступні заняття курсу та молимось за те, щоб в Україні запанував Мир! Слава Україні!

Школа продажів з Асоціацією в Одесі триває попри початок воєнних дій та дещо трансформувала свою програму з урахуванням нових умов ведення бізнесової активності в Україні.

Так, на другому занятті 14 квітня 2022 року учасники опрацювали техніки самодопомоги з метою нормалізації морально-психологічного стану, актуалізували інформацію щодо правил продажів у нових умовах, дізнавалися як зараз починати/продовжувати спілкування з Клієнтами, розбиралися що означає військова модель економіки у державі та як працювати у такому випадку. Окрему увагу Ольга Антонова, тренер курсу, приділила трендам продажів та маркетингу, комунікації у продажах та провела роботу над помилками під час виконання домашніх завдань.

Зокрема, серед ключових трендів, які чекають продавців у найближчому майбутньому:

  • Акцент на екологічності (людей цікавить як зараз щось виробляється або продається, наскільки ви екологічні – у своїх комунікаціях у соц.мережах та мессенджерах і т.д.).
  • Штучний інтелект та персоналізовані продажі (клієнти хочуть більше персональних звернень, менше бюрократії та спрощення процедур щодо самих себе).
  • В2В і В2С продажі скоро будуть не актуальні, майбутнє за D2С – покупка безпосередньо у виробників у товарів або послуг (відмова від покупки у дистриб’юторів).
  • Швидкість.
  • Інфлюєнс маркетинг.
  • Відеоконтент.

З нетерпінням чекаємо на наступні заняття курсу та молимось за те, щоб в Україні запанував Мир! Слава Україні!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: