Харків Маркетинг

08/ 08/ 2017

За сучасних умов усім формам бізнесу наразі доводиться переводити частину своєї діяльності в інтернет, де нас «підстерігають» несподіванки, зокрема негатив різного характеру.

Коли ми стикаємось з ботами, тролями та фейками на власних сторінках у соцмережах – це одне, а от коли вони з’являються під виглядом клієнтів на корпоративному сайті або на інших ресурсах, тут вже треба діяти обережно. Як саме – розповіла Ольга Лаврова, CEO та засновниця Internet Marketing Agency. У процесі дискусії виявилось, що проблема «болюча» та актуальна: учасники засідання проаналізували свої ситуації та зробили висновки на майбутнє.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: