Дніпро Маркетинг та комунікації

18/ 12/ 2018
01/

 

Завжди цікаво привідкрити завісу і хоча б краєчком ока побачити, що чекає на нас у майбутньому, особливо на порозі нового року. І вчора, 18 грудня, на засіданні комітету з маркетингу та комунікацій Асоціації у Дніпрі нам це вдалося! В рамках засідання у форматі живої дискусії учасники обговорювали з головою комітету Ольгою Зеніною тренди у маркетингових комунікаціях 2019 року. Готові поділитися ними з вами:

  • основною тенденцією у маркетингу залишається орієнтованість на індивідуального замовника;
  • друга тенденція – SMM власними силами і відмова від послуг копірайтерів, оскільки більшою довірою у споживачів користуються живі історії співробітників компанії та існуючих клієнтів, ніж бездоганні тексти  на замовлення;
  • соціальний маркетинг – компанії все більше починають акцентувати увагу на глобальних проблемах суспільства, таких як гендерна та расова нерівність, екологія та інші;
  • різне світосприйняття поколінь Х, Y та Z, та на чому необхідно робити акценти для кожної з цих груп;
  • відео-маркетинг як нова тенденція 2019 року, що за прогнозами експертів буде домінувати найближчим часом серед каналів просування товарів та послуг на ринках.

А наприкінці зустрічі серед учасників були розіграні спеціальні призи від видавництва «Баланс Бізнес Букс» та БДО Україна, переможцями стали Юлія Губка, керівник філіалу «Фігаро Кейтерінг» у Дніпрі, та Владислава Сакун, менеджер з адміністративної діяльності компанії «Оскар».

Ми дякуємо усім учасникам за активну дискусію та гарний настрій, а спікеру Ользі Зеніній за цікавий та актуальний матеріал. За гостинність і організаційну підтримку дякуємо нашим постійним партнерам центру конференцій Parle та Українській компанії кави.

До зустрічі у новому році!

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: