fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Медіа для змін. Головне з EBA Media Talks із The Ukrainians Media

04/ 07/ 2025
  25 червня Комітет з маркетингу та комунікацій Європейської Бізнес Асоціації провів другу зустріч формату EBA Media Talks. Цього разу — із редакцією The Ukrainians Media. Тарас Прокопишин, співзасновник і CEO The Ukrainians Media, поділився історією становлення медіа, яке з 2014 року пройшло шлях від волонтерського студентського блогу до великої незалежної медійної екосистеми. Місія The Ukrainians Media — сприяти позитивним соціальним змінам в Україні через інструменти журналістики. У своїй роботі редакція дотримується принципів людяності та людиноцентричності, slow media, формату longread-first. Цільова аудиторія медіа — проактивна молодь українських міст: представники креативних індустрій, громадського сектору, ІТ, стартапів тощо. Саме ця спільнота, за словами Тараса, є мультиплікатором впливу медіа на суспільство. Катерина Самборик, COO The Ukrainians Media, детальніше розказала про комерційні проєкти The Ukrainians Media та формати, у яких працює медіа. Вона розповіла, як команда підходить до створення спецпроєктів на різних каналах (текст, відео, фото, аудіо). Також Катерина поділилася кейсами окремих спецпроєктів — їхніми ключовими ідеями, каналами просування, метриками охоплень та впливу. Асоціація дякує команді The Ukrainians Media, Тарасу та Катерині зокрема, за вдумливу презентацію та щиру розмову про стан та майбутнє журналістики в Україні. Також дякуємо партнеру заходу — креативному простору Sense Hub Kyiv. Підтримуймо незалежні українські медіа разом!
01/

25 червня Комітет з маркетингу та комунікацій Європейської Бізнес Асоціації провів другу зустріч формату EBA Media Talks. Цього разу — із редакцією The Ukrainians Media.

Тарас Прокопишин, співзасновник і CEO The Ukrainians Media, поділився історією становлення медіа, яке з 2014 року пройшло шлях від волонтерського студентського блогу до великої незалежної медійної екосистеми. Місія The Ukrainians Media — сприяти позитивним соціальним змінам в Україні через інструменти журналістики. У своїй роботі редакція дотримується принципів людяності та людиноцентричності, slow media, формату longread-first.

Цільова аудиторія медіа — проактивна молодь українських міст: представники креативних індустрій, громадського сектору, ІТ, стартапів тощо. Саме ця спільнота, за словами Тараса, є мультиплікатором впливу медіа на суспільство.

Катерина Самборик, COO The Ukrainians Media, детальніше розказала про комерційні проєкти The Ukrainians Media та формати, у яких працює медіа. Вона розповіла, як команда підходить до створення спецпроєктів на різних каналах (текст, відео, фото, аудіо). Також Катерина поділилася кейсами окремих спецпроєктів — їхніми ключовими ідеями, каналами просування, метриками охоплень та впливу.

Асоціація дякує команді The Ukrainians Media, Тарасу та Катерині зокрема, за вдумливу презентацію та щиру розмову про стан та майбутнє журналістики в Україні. Також дякуємо партнеру заходу — креативному простору Sense Hub Kyiv.

Підтримуймо незалежні українські медіа разом!

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: