fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Маркетинговий комітет Асоціації в Одесі

15/ 11/ 2018
    Ще 10 років тому соцмережі були для бізнесу новим каналом з незрозумілими перспективами розвитку та способом монетизації. Сьогодні ж - це один із рушійних інструментів для ведення бізнесу. Тому на черговому засіданні Маркетингового комітету Асоціації в Одесі справжні професіонали маркетингової справи, співзасновники агенції 4Press Катерина Вершиніна та Андрій Саламатов ділилися секретами та лайфхаками SMM. Говорили про процес просування у соціальних мережах в цілому та його ключові моменти зокрема, нашими основними інсайтами зустрічі стали: Маса креативу в рамках однієї кампанії. Креатив важливий настільки, що його вимірюватимуть статистично. Потрібно робити більший акцент на User Story, аніж на інтереси чи портрет користувача. Роль рекламних агенств буде змінюватися, вони стануть своєрідними технологічними партнерами для зберігання, аналізу і обслуговування клієнтських даних. Мікромоменти - вигідне вкладення для брендів. Сегмент відео-контенту невпинно зростає, а з появою 5G технології споживачі потребуватимуть все більшої якості трансляції. Важливість вибору майданчиків, так близько 92% користувачів виходять в мережу зі смартфону. Тому збільшується попит на рекламні кампанії для мобільних пристроїв. Учасники ставили запитання щодо просування брендів своїх компаній, а спікери, у свою чергу, на практичних кейсах розповідали про успішне використання соціальних мереж у бізнесі. Тепер маємо чітке розуміння, як найефективніше використовувати цей канал комунікації з покупцями, потенційними співробітниками і партнерами.
01/

 

Ще 10 років тому соцмережі були для бізнесу новим каналом з незрозумілими перспективами розвитку та способом монетизації. Сьогодні ж – це один із рушійних інструментів для ведення бізнесу. Тому на черговому засіданні Маркетингового комітету Асоціації в Одесі справжні професіонали маркетингової справи, співзасновники агенції 4Press Катерина Вершиніна та Андрій Саламатов ділилися секретами та лайфхаками SMM.

Говорили про процес просування у соціальних мережах в цілому та його ключові моменти зокрема, нашими основними інсайтами зустрічі стали:

  • Маса креативу в рамках однієї кампанії. Креатив важливий настільки, що його вимірюватимуть статистично.
  • Потрібно робити більший акцент на User Story, аніж на інтереси чи портрет користувача.
  • Роль рекламних агенств буде змінюватися, вони стануть своєрідними технологічними партнерами для зберігання, аналізу і обслуговування клієнтських даних.
  • Мікромоменти – вигідне вкладення для брендів.
  • Сегмент відео-контенту невпинно зростає, а з появою 5G технології споживачі потребуватимуть все більшої якості трансляції.
  • Важливість вибору майданчиків, так близько 92% користувачів виходять в мережу зі смартфону. Тому збільшується попит на рекламні кампанії для мобільних пристроїв.

Учасники ставили запитання щодо просування брендів своїх компаній, а спікери, у свою чергу, на практичних кейсах розповідали про успішне використання соціальних мереж у бізнесі. Тепер маємо чітке розуміння, як найефективніше використовувати цей канал комунікації з покупцями, потенційними співробітниками і партнерами.

Спікери

1 / 2
Катерина Вершиніна
співзасновниця креативної агенції 4Press
Андрій Саламатов
співзасновник креативної агенції 4Press
Катерина Вершиніна
Андрій Саламатов

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: