fbpx

Літо проводжали в небі: SkyUp ділиться новинами та новинками серпня

14/ 09/ 2020

У дайджесті — серпневі показники, нові сервіси і продукти для пасажирів, наші плани на зимовий сезон.

Основні показники

У серпні, згідно з внутрішньою статистикою*, SkyUp Airlines вчасно виконав 91,5% рейсів. Ми місяць за місяцем продовжуємо працювати над тим, щоб вийти на сталий показник пунктуальності у 85-95%.

Всього ми здійснили 1 231 рейс за внутрішньою і міжнародною польотними програмами. З них чартерних — 926 і регулярних — 305. Чартерами у серпні ми перевезли 166 860 пасажирів. Ще 45 029 пасажирів здійснили авіаперельоти нашими регулярними рейсами.

Ми продовжуємо возити вантажі. У серпні транспортували близько 7 тонн вантажу. Усі перевезення здійснювалися пасажирськими рейсами у багажних відсіках.

Залучаємо українців до подорожей

У серпні ми виконали 214 регулярних рейсів Україною. Ними скористалися 31 107 пасажирів.

Подорожувати літаком швидко, зручно і безпечно не тільки за кордон, але й всередині країни. Найбільш популярними напрямками у серпні стали: Одеса — Київ — Одеса, Запоріжжя — Київ — Запоріжжя та Одеса — Харків.

Ми постійно пропонуємо щось нове для заохочення наших подорожуючих пізнавати Україну та світ. Зокрема, в липні ми запустили для українських мандрівників новий формат коротких подорожей — CityBreak. За минулий місяць ми отримали 67 бронювань.

Наразі можна забронювати відпочинок (квиток + готель) в Україні за п’ятьма напрямками: у Київ, Львів, Одесу, Запоріжжя і Харків.

Перші сіті-брейки за кордон вже доступні у Стамбул. Туреччина — один із найулюбленіших напрямків серед українців, куди ми починаємо нашу регулярну програму з 25 вересня. Літатимемо тричі на тиждень: по понеділках, середах і п’ятницях.

Напрямки для коротких подорожей постійно поповнюються на skyup.aero — розділ CityBreaks. Для оплати сіті-брейків, як і решти послуг та квитків SkyUp, можна скористатися розстрочкою до 12 платежів. Такий варіант можна обрати на останньому кроці бронювання перед оплатою.

Запустили нові сервіси і послуги

Нагадуємо, у липні ми автоматизували обробку звернень пасажирів щодо відшкодування за скасовані рейси. В особистому кабінеті на сайті skyup.aero пасажири можуть самостійно обирати вид відшкодування за скасований рейс, не звертаючись до контакт-центру компанії. Зараз ми працюємо над удосконаленням цього сервісу, щоб пасажири могли в один клік повернути гроші за скасований рейс з миттєвим зарахуванням на баланс банківської картки.

Також у серпні ми анонсували зимову програму — частина 1 і частина 2. У продажу вже доступні улюблені і нові європейські напрямки — Чехія, Італія, Грузія, Франція, Вірменія, Іспанія, Словаччина, Португалія, Сербія, Швеція, та екзотичні країни — Шрі-Ланка, ОАЕ, Ізраїль, Йорданія.

А для поціновувачів естетики у поєднанні з надійністю у партнерстві з брендом валіз та аксесуарів для подорожей Have A Rest розробили лімітовану колекцію валіз для ручної поклажі. Одна з моделей виконана у яскравому кольорі SkyUp — кольорі гарного позитивного настрою, який заряджатиме енергією протягом всієї мандрівки.

*Методика розрахунку статистики: ми враховуємо рейси з аеропортів України та в аеропорти України. З усіх цих рейсів вираховуємо ті, які запізнилися більше, ніж 15 хвилин, більше 30 хвилин, більше ніж на одну годину та скасовані рейси. Показник пунктуальності — це ті рейси, які вилетіли із затримкою меншою, ніж 15 хвилин, що відповідає світовим авіастандартам.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: