fbpx

Коучинг: за що платити?

22/ 02/ 2021
  Без інструментів, технік та відчутних методів — великі світові компанії платять чималі гроші за коучинг. Навіщо? Він допоможе побудувати будинок або продати в три рази більше товару за місяць? Одні думають, що стаття витрат на коучинг — це відмивання грошей. Інші вважають, що великим компаніям нікуди подіти кошти, вони біжать за модою. Як можна платити за те, що не є якимось відчутним продуктом! Коуч навіть не має досвіду у певній галузі бізнесу та не може проконсультувати з професійних питань. Колись давно, ще до існування перших грошей, люди обмінювали сокиру на 10 стріл або одну вівцю. Століття змінювалися один за іншим, ми живемо у світі божевільного розвитку, але стереотипи залишилися: за конкретні гроші треба отримати конкретний продукт, який можна помацати. Таке мислення звужує поле можливостей, але на сьогоднішній день для того, щоб бути у ТОР, необхідно розвиватися і знаходити нестандартні рішення, виходити за рамки. Як мислить звичайний керівник?. Співробітникам купив стіл, стілець, компютер та програмне забезпечення. Я плачу кожному зарплату, тому чекаю результат від усієї команди відповідно до завдань, які поставив. У мене є своя думка з приводу завдань, бізнесу та цілей у ньому. Я чекаю, що працівники будуть відповідати їм. Такий керівник швидше за все більшість речей бере на себе, витрачає багато часу на підбір персоналу, який дуже часто не відповідає його вимогам. А у підсумку виявляється, що начебто й кваліфіковані фахівці є, тільки результату як і раніше не видно. Співробітники діють неузгоджено, витрачається багато ресурсів даремно. Всі працюють від дзвінка до дзвінка, справно чекаючи зарплату у кінці місяця. Звичайна схема, яка тримає бізнес на плаву, але не дає можливості, щоб досягти високих результатів, і вже тим більше випередити своїх конкурентів та стати кращими на ринку. Як міркує керівник майбутнього?. У мене є кваліфіковані фахівці, треба зробити з них справжню команду, яка буде більшу частину завдань вирішувати самостійно без мого втручання. Які ключі знайти для того, щоб кожен співробітник розкрився та використовував свій потенціал для розвитку компанії? Мені не потрібно, щоб команда сиділа певну кількість часу на роботі, головне — щоб виконувалися завдання та досягалися поставлені цілі. Цей керівник постійно замислюється про нові підходи у роботі, хоче розвивати команду, знаходити нестандартні рішення задач. Його мета — щоб вся компанія функціонувала, як годинниковий механізм: чітко, злагоджено, у взаємодії. Такі керівники часто вдаються до коучингового підходу у компанії. Думати наперед та інвестувати в успіх. Памятайте, у 2000 році вийшов чудовий фільм Плати вперед, який став таким собі проривом для стандартного мислення людей. У фільмі йшлося про безоплатну допомогу іншим людям, тоді добро повернеться. Однак за фактом це своєрідна інвестиція без відчутних та конкретних речей. Коучинг — це інвестиція у розвиток бізнесу, саме так варто ставитися до витрат на його застосування у своїй компанії. Це не плата за певний продукт, а внесок у майбутнє. Так само, як батьки вкладають гроші в освіту своїх дітей, щоб ті могли знайти хорошу роботу, стати затребуваними фахівцями, жити в достатку та піклуватися про них. Однак результати від застосування коучингового підходу можна оцінити та проаналізувати. Адже у бізнесі його використовують для цілком конкретних цілей та запитів. Коучинг для бізнесу: на що здатний. Так що ж можна очікувати від коучингу у бізнесі? Перш за все ви повинні зрозуміти, що коучинг — це ефективна комунікація, спілкування. А вона необхідна скрізь. Якщо співробітники не навчаться взаємодіяти між собою, то не створять сильну команду, а залишаться розрізненої групою, кожен буде тягнути ковдру на себе та бігти у різні боки. Коучинг допомагає перебудувати взаємозвязки між співробітниками таким чином, що вони починають бачити спільну мету і йти до неї разом. Якщо ви не можете знайти контакт з клієнтом, не знаєте, як з ним спілкуватися, як побудувати діалог, він піде до конкурентів. Коучинг допомагає зрозуміти співрозмовника, відчути його настрій та знайти потрібні слова, щоб розташувати до себе. Якщо у компанії немає ефективної корпоративної культури, то можливі часті конфлікти, постійна зміна кадрів. Не можна очікувати взаємозвязку між відділами. Через це зриваються терміни та витрачаються великі ресурси даремно. Коучінг допомагає компаніям побудувати ефективну корпоративну культуру, при якій всі команди працюють продуктивно, набагато меньше розбіжностей, кожен несе особисту відповідальність. Якщо багато завдань, не зрозуміло, за яку з них хапатися. Є якесь вигорання на роботі, коли сил витрачається багато, а результат постійно не влаштовує, не виправдовує очікувань. Коучинг допомагає зрозуміти основні завдання, вирізати непотрібне, щоб зосередитися на головному. Це значно економить не тільки час, а й гроші. Буває й так, що у компанії немає основної мети, певного плану дій. Це призводить до того, що робота йде за принципом некваліфікованого фотографа: наклацаю 1000 фотографій, 10 з них будуть нормальними. У підсумку: витратили багато, а отримали мало. Такі розрізнені дії призводять лише до знецінення работи.Коучінг допомагає зрозуміти мету і визначити чітко всі необхідні кроки. І головне — ця мета буде саме вашою, а не надуманою. Якщо конкуренти завжди попереду, а ви лише копіюєте рішення або переробляєте вже кимось придумане. Щоб бути попереду, треба виходити за рамки, знаходити нові рішення та не боятися це робити. Коучинг допомагає розкрити нові можливості, подивитися на ситуацію під різними кутами, стати новатором у своїй ніші. Так, коучинг не можна порівняти з новим промисловим верстатом, який відштампує у два рази більше продукції, ніж старий. Однак завдяки коучингу у компаніях кожен співробітник починає розуміти, до чого треба прагнути, і як це робити. Продажі збільшуються не за рахунок кількості повідомлень або продзвонів, а їх якості — наскільки добре він зрозумів клієнта і підшукав саме ті слова, які допоможуть збільшити продажі та прибуток компанії. Коучинг стимулює всі процеси у компанії, що дає можливість розвиватися та отримувати більший прибуток, економити кошти. Переконайтеся на прикладі великої британської компанії Automotive Fuel Cell Cooperation Corp., яка займається технологією автомобільних паливних елементів. Вони почали застосовувати коучинговий підхід у компанії з 2012 року. Кілька років поспіль проводили аналіз результатів та відзначили регулярну економію: Зниження плинності кадрів на 48%, що дало $ 700 000 щорічної економії коштів; Зниження витрат відділу HR на вирішення внутрішніх конфліктів на $ 160 000. Непогано, правда? Повірте, великі світові компанії не витрачають кошти просто так, вони розуміють: щоб стати ще крутіше, треба знайти нові підходи. Адже світ не стоїть на місці. Якщо у вас залишилися питання або хочете дізнатися, як застосувати коучинг у себе в компанії, звертайтесь за e-mail: a.podkopai@coachingup.university

Без інструментів, технік та відчутних методів — великі світові компанії платять чималі гроші за коучинг. Навіщо? Він допоможе побудувати будинок або продати в три рази більше товару за місяць?

Одні думають, що стаття витрат на коучинг — це “відмивання грошей”. Інші вважають, що великим компаніям нікуди подіти кошти, вони біжать за модою. Як можна платити за те, що не є якимось відчутним продуктом! Коуч навіть не має досвіду у певній галузі бізнесу та не може проконсультувати з професійних питань.

Колись давно, ще до існування перших грошей, люди обмінювали сокиру на 10 стріл або одну вівцю. Століття змінювалися один за іншим, ми живемо у світі божевільного розвитку, але стереотипи залишилися: за конкретні гроші треба отримати конкретний продукт, який можна “помацати”.

Таке мислення звужує поле можливостей, але на сьогоднішній день для того, щоб бути у ТОР, необхідно розвиватися і знаходити нестандартні рішення, виходити за рамки.

Як мислить звичайний керівник?

“Співробітникам купив стіл, стілець, комп’ютер та програмне забезпечення. Я плачу кожному зарплату, тому чекаю результат від усієї команди відповідно до завдань, які поставив. У мене є своя думка з приводу завдань, бізнесу та цілей у ньому. Я чекаю, що працівники будуть відповідати їм.”

Такий керівник швидше за все більшість речей бере на себе, витрачає багато часу на підбір персоналу, який дуже часто не відповідає його вимогам.

А у підсумку виявляється, що начебто й кваліфіковані фахівці є, тільки результату як і раніше не видно.

Співробітники діють неузгоджено, витрачається багато ресурсів даремно. Всі працюють від дзвінка до дзвінка, справно чекаючи зарплату у кінці місяця.

Звичайна схема, яка тримає бізнес на плаву, але не дає можливості, щоб досягти високих результатів, і вже тим більше випередити своїх конкурентів та стати кращими на ринку.

Як міркує керівник майбутнього?

“У мене є кваліфіковані фахівці, треба зробити з них справжню команду, яка буде більшу частину завдань вирішувати самостійно без мого втручання.

Які ключі знайти для того, щоб кожен співробітник розкрився та використовував свій потенціал для розвитку компанії? Мені не потрібно, щоб команда сиділа певну кількість часу на роботі, головне — щоб виконувалися завдання та досягалися поставлені цілі.”

Цей керівник постійно замислюється про нові підходи у роботі, хоче розвивати команду, знаходити нестандартні рішення задач. Його мета — щоб вся компанія функціонувала, як годинниковий механізм: чітко, злагоджено, у взаємодії.

Такі керівники часто вдаються до коучингового підходу у компанії.

Думати наперед та інвестувати в успіх

Пам’ятайте, у 2000 році вийшов чудовий фільм “Плати вперед”, який став таким собі проривом для стандартного мислення людей. У фільмі йшлося про безоплатну допомогу іншим людям, тоді добро повернеться. Однак за фактом це своєрідна інвестиція без відчутних та конкретних речей.

Коучинг — це інвестиція у розвиток бізнесу, саме так варто ставитися до витрат на його застосування у своїй компанії. Це не плата за певний продукт, а внесок у майбутнє. Так само, як батьки вкладають гроші в освіту своїх дітей, щоб ті могли знайти хорошу роботу, стати затребуваними фахівцями, жити в достатку та піклуватися про них.

Однак результати від застосування коучингового підходу можна оцінити та проаналізувати. Адже у бізнесі його використовують для цілком конкретних цілей та запитів.

Коучинг для бізнесу: на що здатний

Так що ж можна очікувати від коучингу у бізнесі?

Перш за все ви повинні зрозуміти, що коучинг — це ефективна комунікація, спілкування. А вона необхідна скрізь.

  • Якщо співробітники не навчаться взаємодіяти між собою, то не створять сильну команду, а залишаться розрізненої групою, кожен буде тягнути ковдру на себе та бігти у різні боки. Коучинг допомагає перебудувати взаємозв’язки між співробітниками таким чином, що вони починають бачити спільну мету і йти до неї разом.
  • Якщо ви не можете знайти контакт з клієнтом, не знаєте, як з ним спілкуватися, як побудувати діалог, він піде до конкурентів. Коучинг допомагає зрозуміти співрозмовника, відчути його настрій та знайти потрібні слова, щоб розташувати до себе.
  • Якщо у компанії немає ефективної корпоративної культури, то можливі часті конфлікти, постійна зміна кадрів. Не можна очікувати взаємозв’язку між відділами. Через це зриваються терміни та витрачаються великі ресурси даремно. Коучінг допомагає компаніям побудувати ефективну корпоративну культуру, при якій всі команди працюють продуктивно, набагато меньше розбіжностей, кожен несе особисту відповідальність.
  • Якщо багато завдань, не зрозуміло, за яку з них хапатися. Є якесь вигорання на роботі, коли сил витрачається багато, а результат постійно не влаштовує, не виправдовує очікувань. Коучинг допомагає зрозуміти основні завдання, вирізати непотрібне, щоб зосередитися на головному. Це значно економить не тільки час, а й гроші.
  • Буває й так, що у компанії немає основної мети, певного плану дій. Це призводить до того, що робота йде за принципом некваліфікованого фотографа: “наклацаю 1000 фотографій, 10 з них будуть нормальними”. У підсумку: витратили багато, а отримали мало. Такі розрізнені дії призводять лише до знецінення работи.Коучінг допомагає зрозуміти мету і визначити чітко всі необхідні кроки. І головне — ця мета буде саме вашою, а не надуманою.
  • Якщо конкуренти завжди попереду, а ви лише копіюєте рішення або переробляєте вже кимось придумане. Щоб бути попереду, треба виходити за рамки, знаходити нові рішення та не боятися це робити. Коучинг допомагає розкрити нові можливості, подивитися на ситуацію під різними кутами, стати новатором у своїй ніші.

Так, коучинг не можна порівняти з новим промисловим верстатом, який відштампує у два рази більше продукції, ніж старий.

Однак завдяки коучингу у компаніях кожен співробітник починає розуміти, до чого треба прагнути, і як це робити. Продажі збільшуються не за рахунок кількості повідомлень або продзвонів, а їх якості — наскільки добре він зрозумів клієнта і підшукав саме ті слова, які допоможуть збільшити продажі та прибуток компанії.

Коучинг стимулює всі процеси у компанії, що дає можливість розвиватися та отримувати більший прибуток, економити кошти.

Переконайтеся на прикладі великої британської компанії Automotive Fuel Cell Cooperation Corp., яка займається технологією автомобільних паливних елементів.

Вони почали застосовувати коучинговий підхід у компанії з 2012 року. Кілька років поспіль проводили аналіз результатів та відзначили регулярну економію:

  • Зниження плинності кадрів на 48%, що дало $ 700 000 щорічної економії коштів;
  • Зниження витрат відділу HR на вирішення внутрішніх конфліктів на $ 160 000.

Непогано, правда?

Повірте, великі світові компанії не витрачають кошти просто так, вони розуміють: щоб стати ще крутіше, треба знайти нові підходи.

Адже світ не стоїть на місці.

Якщо у вас залишилися питання або хочете дізнатися, як застосувати коучинг у себе в компанії, звертайтесь за e-mail: a.podkopai@coachingup.university

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: