fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Корпорація «Біосфера» у програмі «Зроблено в Україні»: що відбувається за лаштунками виробництва

28/ 02/ 2025
  https://www.youtube.com/watch?v=rTeyThuL944 Програма «482. Зроблено в Україні» підтримує національних виробників, показуючи приклади бізнесів, які зберегли стійкість та адаптувалися до складних умов військового часу. Відеопроєкт розповідає про компанії та бренди, які беруть участь у державній ініціативі Президента України та Міністерства економіки – “Національний кешбек”. Однією з таких компаній є корпорація “Біосфера”, яка не лише зберегла виробництво, але й суттєво розширила присутність на міжнародних ринках за останні роки. Команда відеопроєкту “482. Зроблено в Україні” завітала на виробництво корпорації “Біосфера” у м. Дніпро, щоб показати, як функціонують підприємства корпорації в умовах війни, і які технології дозволяють продавати понад 1 млн товарів щодня у понад 30 країнах світу. У випуску програми, присвяченому “Біосфері”, глядачі дізнаються про те, як влаштовано наше виробництво. У зйомці взяв участь засновник та СЕО корпорації “Біосфера” Андрій Здесенко, а також керівники та експерти виробничого напрямку. Household-продукція: інновації та екологія Одним із найбільших напрямків корпорації є виробництво побутових товарів, пакувальних та сміттєвих пакетів під брендами “Фрекен БОК”, “Бонус”, Vortex та Alufix. Для виготовлення даної продукції використовуються новітні та екологічні технології. Деякі різновиди пакетів виготовляються на 100% із вторинної поліетиленової гранули, що суттєво зменшує вплив на навколишнє середовище. “Ми маємо понад 280 рецептур сміттєвих пакетів, що дозволяє нам точно підібрати матеріали залежно від їхнього призначення. Кожен рулон плівки, з якої виготовляються пакети, має індивідуальний паспорт. Він містить інформацію про рецептуру, виробництво і навіть на якому екструдері була виготовлена плівка. Одна машина може виробляти до 25 рулонів сміття за хвилину”, – розповідає керівниця виробництв напряму Household Світлана Слісаренко. Такі високі стандарти забезпечують не тільки якість продукції, а й довіру споживачів до українського виробника. Один із великих інноваційних кроків “Біосфери” — виготовлення окремих видів пакетів із біорозкладної плівки на основі кукурудзяного крохмалю. На відміну від поліетилену, такі пакети мають значно менший вплив на навколишнє середовище. Продукція продається під брендом GoGreen та має високий попит. Hygiene-продукція: міжнародна експертиза й сучасні технології Не менш важливим напрямком корпорації є випуск продукції для гігієни, зокрема вологих серветок. Перед запуском власного виробництва керівники компанії особисто відвідали п’ять різних виробництв у Китаї, Ізраїлі та Італії. А після цього у “Біосфері” створили власну експертну групу. “Ми виробляємо власне неткане полотно для серветок із віскози та поліестеру. На наступній виробничій ділянці воно змочується та передається на пакування. Головне для вологих серветок – це пропитка, яка має завжди залишатися чистою, без грибків чи мутацій, та витримувати температуру від  -20 до +50 градусів. Для цього ми очищуємо воду у власному цеху водопідготовки, а також самостійно виготовляємо лосьйони”, – розповідає керівник виробництва напряму Hygiene Ігор Рябус. Міжнародний рівень Продукти корпорації мають попит не лише в Україні, а й за кордоном. У 2022 році “Біосфера”  придбала європейський бренд Alufix, і це відкрило нові можливості для міжнародної експансії. Наразі продукція “Біосфери” під цим брендом успішно продається у 15 країнах Європи. При цьому, 70% виготовляється на заводах в Україні. Завдяки своїй здатності зберігати виробництво і впроваджувати інновації, корпорація “Біосфера” продовжує розвиватися навіть в умовах війни. Бренди корпорації популярні серед споживачів, а участь у програмі “Національний кешбек” дозволяє не лише підтримувати економіку, а й забезпечити кращі можливості для розвитку національних підприємств.

Програма «482. Зроблено в Україні» підтримує національних виробників, показуючи приклади бізнесів, які зберегли стійкість та адаптувалися до складних умов військового часу. Відеопроєкт розповідає про компанії та бренди, які беруть участь у державній ініціативі Президента України та Міністерства економіки – “Національний кешбек”. Однією з таких компаній є корпорація “Біосфера”, яка не лише зберегла виробництво, але й суттєво розширила присутність на міжнародних ринках за останні роки.

Команда відеопроєкту “482. Зроблено в Україні” завітала на виробництво корпорації “Біосфера” у м. Дніпро, щоб показати, як функціонують підприємства корпорації в умовах війни, і які технології дозволяють продавати понад 1 млн товарів щодня у понад 30 країнах світу.

У випуску програми, присвяченому “Біосфері”, глядачі дізнаються про те, як влаштовано наше виробництво. У зйомці взяв участь засновник та СЕО корпорації “Біосфера” Андрій Здесенко, а також керівники та експерти виробничого напрямку.

Household-продукція: інновації та екологія

Одним із найбільших напрямків корпорації є виробництво побутових товарів, пакувальних та сміттєвих пакетів під брендами “Фрекен БОК”, “Бонус”, Vortex та Alufix. Для виготовлення даної продукції використовуються новітні та екологічні технології. Деякі різновиди пакетів виготовляються на 100% із вторинної поліетиленової гранули, що суттєво зменшує вплив на навколишнє середовище.

“Ми маємо понад 280 рецептур сміттєвих пакетів, що дозволяє нам точно підібрати матеріали залежно від їхнього призначення. Кожен рулон плівки, з якої виготовляються пакети, має індивідуальний паспорт. Він містить інформацію про рецептуру, виробництво і навіть на якому екструдері була виготовлена плівка. Одна машина може виробляти до 25 рулонів сміття за хвилину”, – розповідає керівниця виробництв напряму Household Світлана Слісаренко. Такі високі стандарти забезпечують не тільки якість продукції, а й довіру споживачів до українського виробника.

Один із великих інноваційних кроків “Біосфери” — виготовлення окремих видів пакетів із біорозкладної плівки на основі кукурудзяного крохмалю. На відміну від поліетилену, такі пакети мають значно менший вплив на навколишнє середовище. Продукція продається під брендом GoGreen та має високий попит.

Hygiene-продукція: міжнародна експертиза й сучасні технології

Не менш важливим напрямком корпорації є випуск продукції для гігієни, зокрема вологих серветок. Перед запуском власного виробництва керівники компанії особисто відвідали п’ять різних виробництв у Китаї, Ізраїлі та Італії. А після цього у “Біосфері” створили власну експертну групу.

“Ми виробляємо власне неткане полотно для серветок із віскози та поліестеру. На наступній виробничій ділянці воно змочується та передається на пакування. Головне для вологих серветок – це пропитка, яка має завжди залишатися чистою, без грибків чи мутацій, та витримувати температуру від  -20 до +50 градусів. Для цього ми очищуємо воду у власному цеху водопідготовки, а також самостійно виготовляємо лосьйони”, – розповідає керівник виробництва напряму Hygiene Ігор Рябус.

Міжнародний рівень

Продукти корпорації мають попит не лише в Україні, а й за кордоном. У 2022 році “Біосфера”  придбала європейський бренд Alufix, і це відкрило нові можливості для міжнародної експансії. Наразі продукція “Біосфери” під цим брендом успішно продається у 15 країнах Європи. При цьому, 70% виготовляється на заводах в Україні.

Завдяки своїй здатності зберігати виробництво і впроваджувати інновації, корпорація “Біосфера” продовжує розвиватися навіть в умовах війни. Бренди корпорації популярні серед споживачів, а участь у програмі “Національний кешбек” дозволяє не лише підтримувати економіку, а й забезпечити кращі можливості для розвитку національних підприємств.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: