fbpx

Команда українського офісу EPAM долучилася до розробки порталу мешканця Львова

10/ 07/ 2020

Український офіс EPAM Systems, Inc. (NYSE: EPAM), провідного світового постачальника послуг з розробки цифрових платформ та програмного забезпечення, став офіційним розробником програмного забезпечення для оновленого Порталу мешканця Львова.

Результатом співпраці EPAM та Львівської міської ради буде сучасне цифрове рішення, яке допоможе жителям міста отримувати всі необхідні адміністративні послуги не виходячи з дому, що особливо важливо в умовах нової реальності.   

«Є великий запит від мешканців саме на такий формат отримання послуг. В період карантину ми побачили, наскільки важливі для людей альтернативні можливості замовлення і отримання послуг. Власне, у програмі „Львів завтра“ ми ставили акцент на розвитку електронних сервісів, бо зараз це життєво необхідна річ. Адже не лише великі організації чи бізнес запитують про альтернативні шляхи подачі документів — а й пересічні мешканці. Тому дуже тішуся, що цей проєкт буде», — зазначила Валентина Бартошик, директорка департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради.

Портал мешканця Львова буде повністю оновленою версією порталу «Особистий кабінет львів’янина» (egov.city-adm.lviv.ua/), який працював з 2015 року. Поточна версія порталу особистого кабінету створювалася із суттєвими обмеженнями в ресурсах, тому його функціональність доволі обмежена. Технології, які використовувались для розробки, сьогодні вже є застарілими, що ускладнює подальше оновлення продукту.  

Крім того, основна функція порталу – прийом заявок від громадян та надання зворотного зв’язку щодо статусу їх опрацювання – наразі виконуються у ручному режимі, а це призводить до неефективного використання ресурсів, дублювання функцій та потребує багато часу на виконання. Нове рішення має усунути ці недоліки та, що важливо, спростити подальше розширення функціоналу особистого кабінету громадян Львова.  

Тендер для вибору компанії-розробника програмного забезпечення порталу було оголошено у травні 2020 року. Відповідно до умов співпраці, перемежоць конкурсу – український офіс EPAM – розроблятиме частину порталу, яка відповідає за надання адміністративних послуг в електронній формі. Експерти компанії запровадять сучасні технічні та програмні рішення, проведуть тестування та підтримуватимуть роботу порталу впродовж 6 місяців після запуску оновленої версії.

До розборки планується залучити команду з близько20 ІТ-фахівців різної спеціалізації: Java- та Drupal-розробників, бізнес-аналітиків, тестувальників, аналітиків з продуктивності та спеціалістів з кібербезпеки.

“Участь у розробці порталу Мешканця Львова – це ще одна можливість для нашої компанії застосувати свою експертизу та найкращі світові практики з розробки цифрових рішень в Україні. Разом з львів’янами ми стимулюватимемо розвиток онлайн-сервісів та цифрової економіки у нашій державі. Переконаний, що після оновлення порталу мешканці міста отримують якісно новий досвід від користування державними послугами. Компанія ЕРАМ і далі готова долучатися до подібних проєктів, де наша експертиза дійсно стане у нагоді та принесе користь українському суспільству”, – коментує Євген Мороз, керівник проєктів із цифрової трансформації  компанії EPAM.

За допомогою оновленого Порталу мешканця користувачі зможуть:

  • подати документи на отримання великої кількості адміністративних послуг та сервісів, 
  • подати звернення чи запит до Львівської міської ради, 
  • відслідковувати статус розгляду поданих документів та історію своїх звернень.

На порталі будуть передбачені різні способи ідентифікації мешканця: BankID, MobileID та електронний цифровий підпис. Також проєкт передбачає інтеграцію з системою документообігу Львівської міської ради, що дасть можливість не лише подавати документи в режимі онлайн, але і отримувати результати послуг в електронній формі. Отримані результати будуть підтверджені електронним підписом посадовця, який видав той чи інший документ. 

Ще одним елементом сайту буде модуль здійснення оплат. Ця функція буде корисна мешканцям при замовленні тих послуг, які є платними, чи мають адміністративні збори. Модуль також передбачає оплату штрафів за паркування, сплату податків тощо.

Команда проєкту очікує, що перша бета-версія оновленого Порталу мешканця стане доступною на початку жовтня цього року.

Про  EPAM  Systems     

Заснована в 1993 році компанія EPAM Systems Inc. (NYSE: EPAM) сьогодні є провідним світовим постачальником послуг з розробки програмного забезпечення і цифрових платформ, дизайн-агентством. Використовуючи свій багаторічний технологічний досвід і компетенції в сфері консалтингу, дизайну та інноваційних стратегій, EPAM тісно співпрацює зі своїми клієнтами для створення передових рішень, які перетворюють складні бізнес-завдання в реальні бізнес-можливості. Команди професіоналів EPAM працюють з замовниками в більш ніж 25 країнах світу. На думку найбільших світових незалежних дослідницьких агентств, EPAM є лідером в декількох категоріях. Починаючи з 2013, щорічно визнається однією із 4-х технологічних компаній, що увійшли до списку Forbes як «25 найбільш швидкозростаючих публічних технологічних компаній». Більше про  EPAM  на сайті  http://www.epam.com  та сторінці на  Facebook. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: