fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Interlegal успішно захистила інтереси резидента ОАЕ у міжнародному арбітражі FOSFA

11/ 04/ 2025
  У міжнародній торгівлі майже кожне порушення контракту призводить до серйозних фінансових втрат. Що робити, коли партнер несподівано відмовляється виконувати свої контрактні зобов’язання, ставлячи під загрозу поставки та бізнес-процеси?  У такій ситуації опинився наш Клієнт — резидент ОАЕ, який повністю виконав свої обов’язки Продавця за контрактом на постачання агропродукції, але зіткнувся з неочікуваною відмовою Покупця (також резидента ОАЕ) прийняти товар.   Суть спору  Між сторонами було укладено контракт на постачання 6 000 метричних тонн української сої на умовах CIF FO, Egyptian Mediterranean coast. Продавець виконав усі зобов’язання: вчасно номінував судно та здійснив поставку товару.  Однак за день до початку завантаження Покупець несподівано повідомив, що не зможе прийняти товар через фінансові труднощі. Він запропонував або перенести поставку, або розірвати контракт за домовленістю (washout).  Продавець наполягав на виконанні контракту та навіть запропонував відстрочку платежів, знижки та washout у розмірі USD 20 за метричну тонну. Проте Покупець відмовився від усіх варіантів.  Зрештою Продавець визнав Покупця у дефолті та був змушений перепродати товар за нижчою ринковою ціною, втративши таким чином USD 300 000.  Арбітражний розгляд  Щоб захистити права Продавця, команда Interlegal ініціювала розгляд справи в арбітражі FOSFA та представляла інтереси Клієнта в цьому процесі.   Наші юристи:  Чітко обґрунтували, чому відмова Продавця прийняти товар згідно з контрактом має кваліфікуватися як anticipatory breach – дострокове порушення зобов’язань;  Довели, що наш Клієнт діяв відповідно до контракту, а вимушений перепродаж товару за нижчою ціною був прямим наслідком порушення з боку Покупця.  Результат  Арбітр погодився з кожним аргументом Interlegal та повністю задовольнив позов нашого Клієнта.  За результатами розгляду Покупця зобов’язали:  Компенсувати нашому Клієнту збитки у розмірі USD 300 000;  Сплатити арбітражні витрати.  Цей кейс знову підкреслює, наскільки важливим є фаховий юридичний супровід у міжнародних спорах. Професійний підхід команди Interlegal допоміг клієнту ефективно захистити свої права, підтвердити обґрунтованість вимог та швидко отримати повне відшкодування збитків.  Ваша компанія теж опинилася в подібній ситуації?  Тоді негайно звертайтеся до Interlegal! Ми завжди готові стати вашим надійним партнером у вирішенні складних справ.  

У міжнародній торгівлі майже кожне порушення контракту призводить до серйозних фінансових втрат. Що робити, коли партнер несподівано відмовляється виконувати свої контрактні зобов’язання, ставлячи під загрозу поставки та бізнес-процеси? 

У такій ситуації опинився наш Клієнт — резидент ОАЕ, який повністю виконав свої обов’язки Продавця за контрактом на постачання агропродукції, але зіткнувся з неочікуваною відмовою Покупця (також резидента ОАЕ) прийняти товар.  

Суть спору 

Між сторонами було укладено контракт на постачання 6 000 метричних тонн української сої на умовах CIF FO, Egyptian Mediterranean coast. Продавець виконав усі зобов’язання: вчасно номінував судно та здійснив поставку товару. 

Однак за день до початку завантаження Покупець несподівано повідомив, що не зможе прийняти товар через фінансові труднощі. Він запропонував або перенести поставку, або розірвати контракт за домовленістю (washout). 

Продавець наполягав на виконанні контракту та навіть запропонував відстрочку платежів, знижки та washout у розмірі USD 20 за метричну тонну. Проте Покупець відмовився від усіх варіантів. 

Зрештою Продавець визнав Покупця у дефолті та був змушений перепродати товар за нижчою ринковою ціною, втративши таким чином USD 300 000. 

Арбітражний розгляд 

Щоб захистити права Продавця, команда Interlegal ініціювала розгляд справи в арбітражі FOSFA та представляла інтереси Клієнта в цьому процесі.  

Наші юристи: 

  • Чітко обґрунтували, чому відмова Продавця прийняти товар згідно з контрактом має кваліфікуватися як anticipatory breach – дострокове порушення зобов’язань; 
  • Довели, що наш Клієнт діяв відповідно до контракту, а вимушений перепродаж товару за нижчою ціною був прямим наслідком порушення з боку Покупця. 

Результат 

Арбітр погодився з кожним аргументом Interlegal та повністю задовольнив позов нашого Клієнта. 

За результатами розгляду Покупця зобов’язали: 

  • Компенсувати нашому Клієнту збитки у розмірі USD 300 000; 
  • Сплатити арбітражні витрати. 

Цей кейс знову підкреслює, наскільки важливим є фаховий юридичний супровід у міжнародних спорах. Професійний підхід команди Interlegal допоміг клієнту ефективно захистити свої права, підтвердити обґрунтованість вимог та швидко отримати повне відшкодування збитків. 

Ваша компанія теж опинилася в подібній ситуації? 

Тоді негайно звертайтеся до Interlegal! Ми завжди готові стати вашим надійним партнером у вирішенні складних справ.  

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: