fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Інструменти дієвого маркетингу під час війни на MRKTNG MRTH

23/ 05/ 2023
  Ви маркетолог, від якого чекають крутих результатів з дуже обмеженим бюджетом? Власник бізнесу, що прагне якісно оптимізувати маркетинг-ресурси, не втративши у якості? Комунікаційник чи PR-фахівець, який лягає спати з думкою про те, як донести меседж до аудиторії, аби він був сприйнятий однозначно і не викликав репутаційного скандалу? Отримайте відповіді на головні питання щодо маркетинг-планування, комунікації та просування бренду у воєнний час 25 травня на MRKTNG MRTH! Понад 15+ топових маркетинг-фахівців України зберуться у Unit City та поділяться дієвими маркетинг-інструментами, перевіреними воєнним часом. Дізнатися більше: https://mrktng.mmr.ua/ Серед спікерів: Олександр Тарасов, бренд-директор  FAVBET; Олена Плахова, директор з управління репутацією групи компаній Нова пошта; Олена Осипчук, PR-директорка SOCAR Energy Ukraine; Володимир Соболев, CMO «Ковальська»; Растислав Ріго, Head of Brand Сosmolot; Ігор Блистів, директор з маркетингу та інновацій Kormotech; Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ; Марія Назаренко, маркетинг- та e-commerce директорка COMFY; Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор I AM IDEA; Катерина Ковалюк, директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech; Роберт Лі, автор і лектор курсів з інвестицій навчального центру «Біржовий університет»; Віктор Іванченко, директор департаменту стратегічної аналітики та розвитку «Мегаполіс» та ще 5+ маркетинг-фахівців. Поговоримо про: Збереження ефективності маркетингових кампаній за скороченого фінансового ресурсу. Інструменти проривних колаборацій, що привертають увагу не лише української, а й міжнародної спільноти. Які маркетингові та комунікаційні канали допоможуть запустити продукт на новому ринку. Побудову комунікації, в основі якої важливі меседжі сьогодення: цінності, сила духу, взаємопідтримка, хоробрість, Як бізнесу взяти максимум користі від штучного інтелекту. Головні трансформації креативу під час війни: як не потрапити до репутаційного скандалу.  Ситуативний маркетинг — нова норма для українських брендів: як виділитися у нескінченній кількості креативів, що генерують бізнеси та інші важливі теми, що на порядку денному кожного українського бізнесу! Окрім практичного контенту від спікерів, на учасників чекає нагородження X-RAY Marketing Awards. Головне видання про маркетинг та креатив MMR відзначить найкращі маркетингові проєкти 2022 року. Зареєструватися: https://mrktng.mmr.ua/   Долучайтеся до MRKTNG MRTH та оновіть маркетинг-стратегію згідно з вимогами нового часу! Технологічний партнер — Favbet.

Ви маркетолог, від якого чекають крутих результатів з дуже обмеженим бюджетом? Власник бізнесу, що прагне якісно оптимізувати маркетинг-ресурси, не втративши у якості? Комунікаційник чи PR-фахівець, який лягає спати з думкою про те, як донести меседж до аудиторії, аби він був сприйнятий однозначно і не викликав репутаційного скандалу? Отримайте відповіді на головні питання щодо маркетинг-планування, комунікації та просування бренду у воєнний час 25 травня на MRKTNG MRTH!

Понад 15+ топових маркетинг-фахівців України зберуться у Unit City та поділяться дієвими маркетинг-інструментами, перевіреними воєнним часом.

Дізнатися більше: https://mrktng.mmr.ua/

Серед спікерів:

  • Олександр Тарасов, бренд-директор  FAVBET;
  • Олена Плахова, директор з управління репутацією групи компаній Нова пошта;
  • Олена Осипчук, PR-директорка SOCAR Energy Ukraine;
  • Володимир Соболев, CMO «Ковальська»;
  • Растислав Ріго, Head of Brand Сosmolot;
  • Ігор Блистів, директор з маркетингу та інновацій Kormotech;
  • Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ;
  • Марія Назаренко, маркетинг- та e-commerce директорка COMFY;
  • Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор I AM IDEA;
  • Катерина Ковалюк, директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech;
  • Роберт Лі, автор і лектор курсів з інвестицій навчального центру «Біржовий університет»;
  • Віктор Іванченко, директор департаменту стратегічної аналітики та розвитку «Мегаполіс»

та ще 5+ маркетинг-фахівців.

Поговоримо про:

  • Збереження ефективності маркетингових кампаній за скороченого фінансового ресурсу.
  • Інструменти проривних колаборацій, що привертають увагу не лише української, а й міжнародної спільноти.
  • Які маркетингові та комунікаційні канали допоможуть запустити продукт на новому ринку.
  • Побудову комунікації, в основі якої важливі меседжі сьогодення: цінності, сила духу, взаємопідтримка, хоробрість,
  • Як бізнесу взяти максимум користі від штучного інтелекту.
  • Головні трансформації креативу під час війни: як не потрапити до репутаційного скандалу. 
  • Ситуативний маркетинг — нова норма для українських брендів: як виділитися у нескінченній кількості креативів, що генерують бізнеси

та інші важливі теми, що на порядку денному кожного українського бізнесу!

Окрім практичного контенту від спікерів, на учасників чекає нагородження X-RAY Marketing Awards. Головне видання про маркетинг та креатив MMR відзначить найкращі маркетингові проєкти 2022 року.

Зареєструватися: https://mrktng.mmr.ua/  

Долучайтеся до MRKTNG MRTH та оновіть маркетинг-стратегію згідно з вимогами нового часу!

Технологічний партнер — Favbet.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: