fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Інсайти конференції «Розвиток бренду роботодавця в сучасних умовах»

21/ 10/ 2021
  Автор: Олена Скиба, голова HR-комітету WUO-EBA, HR-директор Kredobank Інсайти конференції «Розвиток бренду роботодавця в сучасних умовах», що відбулася 21 жовтня 2021 з ініціативи Західноукраїнського офісу ЕВА за підтримки партнерів Kredobank, Ancor Ukraine та Robota.ua. Пандемія та її соціально-економічні наслідки сильно вплинули на наше життя за останні 2 роки. З одного боку, цей виклик змусив компанії розпочати проекти з оптимізації, підвищення ефективності, налаштування дистанційної роботи та цифрових процесів, з іншого – підсвітив значимість людських відносин і самої людини, посиливши тренд гуманізації бізнесу. Це означає, що: Людям не байдуже де вони працюють, на кого, які цінності поділяться персоналом компанії, її менеджментом, Людям важливо, з ким вони працюють, хто їх оточує і як ставиться до їх індивідуальності, відчувати, що їх розуміють, цінують, про них турбуються, Людям важливо що і заради чого вони роблять, відчувати гордість за результати діяльності, відчувати, що вони правильно інвестують свій час, реалізуючи надихаючу мету, відчувати автономність, виконуючи роботу. При цьому людям все легше стає змінювати роботу. Якщо на початку пандемії темпи рекрутингу різко знизились, всі були в очікуванні повернення до звичного режиму, то зараз спостерігається повернення до темпів 2019. Конкуренція є високою, в першу чергу, за професіоналів та високопотенційних працівників, здатних швидко думати та навчатися, легко адаптуватися, як до роботи і колективу, так і до постійних змін. Тому для того, щоб залишатися в тренді і бути конкурентними, компаніям важливо: Формувати культуру постійного фідбеку в компанії, використовуючи усі можливі формати, навчитися використовувати голос працівника при прийнятті рішень, надавати підтримку та вчасно змінювати те, що перестало бути ефективним та втратило актуальність, пояснювати  складні рішення, проясняти перспективи, відповідати на болючі питання, Забезпечити прозорі умови винагороди та виконання домовленостей, врахувати індивідуальні пріоритети та особливості ключових працівників, Платити більше, але за умови екстра-результатів, не переставати дякувати людям за їхній внесок в розвиток бізнесу та команди, Переглянути EVP та достосувати, таргетувати комунікації на різні цільові групи окремо,  Дбати про суспільство та навколишнє середовище, залучачи працівників, Заохочувати розвиток, ініціативність та інноваційність працівників, Турбуватись про фізичне і ментальне здоров’я людей, допомагати в складних життєвих ситуаціях, зменшувати рівень стресу на роботі, у т.ч. за рахунок прозорих комунікацій і зменшення невизначеності, Об’єднувати людей важливою метою, яка буде формувати відчуття єдності та приналежності до чогось більшого і значимого. Мені особисто подобається, що важливо залишатися людьми по відношенню до працівників та один до одного, щоби бути в тренді. Будьте собою та поважайте право інших бути собою! Нехай ваш бренд стає сильнішим, а люди щасливішими! Щоб отримати доступ до повного відео конференції, залиште заявку. Зверніть увагу, що відео для не членів Асоціації оплачується.

Автор: Олена Скиба, голова HR-комітету WUO-EBA, HR-директор Kredobank

Інсайти конференції «Розвиток бренду роботодавця в сучасних умовах», що відбулася 21 жовтня 2021 з ініціативи Західноукраїнського офісу ЕВА за підтримки партнерів Kredobank, Ancor Ukraine та Robota.ua.

Пандемія та її соціально-економічні наслідки сильно вплинули на наше життя за останні 2 роки. З одного боку, цей виклик змусив компанії розпочати проекти з оптимізації, підвищення ефективності, налаштування дистанційної роботи та цифрових процесів, з іншого – підсвітив значимість людських відносин і самої людини, посиливши тренд гуманізації бізнесу.

Це означає, що:

  • Людям не байдуже де вони працюють, на кого, які цінності поділяться персоналом компанії, її менеджментом,
  • Людям важливо, з ким вони працюють, хто їх оточує і як ставиться до їх індивідуальності, відчувати, що їх розуміють, цінують, про них турбуються,
  • Людям важливо що і заради чого вони роблять, відчувати гордість за результати діяльності, відчувати, що вони правильно інвестують свій час, реалізуючи надихаючу мету, відчувати автономність, виконуючи роботу.

При цьому людям все легше стає змінювати роботу. Якщо на початку пандемії темпи рекрутингу різко знизились, всі були в очікуванні повернення до звичного режиму, то зараз спостерігається повернення до темпів 2019. Конкуренція є високою, в першу чергу, за професіоналів та високопотенційних працівників, здатних швидко думати та навчатися, легко адаптуватися, як до роботи і колективу, так і до постійних змін.

Тому для того, щоб залишатися в тренді і бути конкурентними, компаніям важливо:

  • Формувати культуру постійного фідбеку в компанії, використовуючи усі можливі формати, навчитися використовувати голос працівника при прийнятті рішень, надавати підтримку та вчасно змінювати те, що перестало бути ефективним та втратило актуальність, пояснювати  складні рішення, проясняти перспективи, відповідати на болючі питання,
  • Забезпечити прозорі умови винагороди та виконання домовленостей, врахувати індивідуальні пріоритети та особливості ключових працівників,
  • Платити більше, але за умови екстра-результатів, не переставати дякувати людям за їхній внесок в розвиток бізнесу та команди,
  • Переглянути EVP та достосувати, таргетувати комунікації на різні цільові групи окремо, 
  • Дбати про суспільство та навколишнє середовище, залучачи працівників,
  • Заохочувати розвиток, ініціативність та інноваційність працівників,
  • Турбуватись про фізичне і ментальне здоров’я людей, допомагати в складних життєвих ситуаціях, зменшувати рівень стресу на роботі, у т.ч. за рахунок прозорих комунікацій і зменшення невизначеності,
  • Об’єднувати людей важливою метою, яка буде формувати відчуття єдності та приналежності до чогось більшого і значимого.

Мені особисто подобається, що важливо залишатися людьми по відношенню до працівників та один до одного, щоби бути в тренді. Будьте собою та поважайте право інших бути собою!

Нехай ваш бренд стає сильнішим, а люди щасливішими!

Щоб отримати доступ до повного відео конференції, залиште заявку. Зверніть увагу, що відео для не членів Асоціації оплачується.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: