fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

HR сьогодні: від пошуку до бізнес партнера

23/ 09/ 2021
  Як показали результати дослідження, проведеного кадровим порталом grc.ua «Барометр ринку праці України» (Думка роботодавців, Думка пошукачів), роль HR-фахівця в українських компаніях стає все більш важливою як для керівництва і власників компанії, так і для рядових співробітників. Так, наприклад, 43% українських компаній у 2020-2021 роках зазначили посилення ролі внутрішніх комунікацій. На думку Лариси Онипко, керівника проєкту «Премія HR-бренд Україна», HR-експерта кадрового порталу grc.ua, фокус на співробітниках і посилення ролі HR у компанії цілком закономірні: «Ковід пришвидшив розпочату трансформацію HR-функції. Для компаній сьогодні важлива не тільки графа «доходи», а й люди, від роботи яких залежать цифри в цій графі. Людям же, своєю чергою, важлива не лише матеріальна компенсація, а й гарантії праці, соціальна відповідальність компанії та інші фактори». Особливо важливі атмосфера в колективі, умови праці й роль керівників підрозділів. «Коронакриза вплинула на компанії у всьому світі, на перший план вийшли стосунки між людьми. Тому питання управління персоналом і взаємин між працівниками є обов’язковими для менеджерів будь-якого рівня та спеціальності», – коментує Ольга Мусійко, HR-директор 1+1 media. Думку експертів підтверджують і дані дослідження «Барометр ринку праці». Так, серед причин звільнення співробітники найчастіше називали атмосферу в колективі, відсутність підтримки компанії в складний період і неможливість кар’єрного і професійного зростання. «Утримання талантів в організації – це завдання, перш за все, керівника. Саме керівник має найбезпосередніший вплив на свою команду. Менеджер об’єднує команду для досягнення стратегічної мети, прояснює роль і внесок кожного, залучає та розвиває співробітників. Саме керівник формує унікальний досвід співпраці», – коментує Наталія Пинтя, директор департаменту персоналу компанії Кока-Кола Хелленік, Бізнес-юніт Україна, Вірменія, Молдова. Лідер змін у компанії Сьогодні 35% співбесід проходять онлайн, а гібридний формат роботи співробітників вибирають 74% роботодавців і 20% пошукачів. Усе це призводить до трансформації внутрішніх процесів у компанії, а HR-фахівці стають справжніми драйверами змін. На думку Лариси Онипко, майбутнє за персоналізованим підходом до кожного співробітника: «Персоналізована комунікація, персоналізована ціннісна пропозиція, персоналізоване навчання та персоналізована винагорода за результати праці та досягнення. Найважливіше – роботодавці не на словах, а на ділі, реальними справами турбуються про людей, реалізуючи well-being програми, і вчаться балансувати потреби бізнесу й потреби людей. 16% роботодавців вважають співробітників своїми внутрішніми клієнтами». Цей тренд, за словами HR-експертів, тільки посилюється. «Через крос-функціональну роботу ми створюємо унікальний досвід для кожного співробітника. HR-функція вже змінюється, все більше автоматизуючи адміністративні процеси та зосереджуючись на роботі зі стратегічними ініціативами, на побудові персоналізованих систем винагороди, розвитку потенціалу людей і подальшому вдосконаленні організаційного дизайну», – коментує Наталія Пинтя. Про організаційний дизайн і HR як драйвер змін говорить й Ігор Гур’янов, HR-директор UPG: «Якщо раніше роль HR зводилася до кадрового документообігу, то зараз HR як лідер змін має підтримувати та ініціювати зміни й еволюцію бізнесу з використанням людського капіталу. Ми повністю змінили структуру, процеси і KPI в компанії». Трансформація HR-ролі На думку HR-експертів, зміна управлінського контексту та фокус на співробітниках призвели до глобальної зміни ролі HR як стратегічного партнера бізнесу, який не просто відповідає за підбір персоналу, навчання та мотивацію співробітників, а й створює додаткову вартість для компанії. З думкою про трансформацію ролі HR-департаменту згодна й Ольга Мусійко: «Сьогодні HR – стратегічний партнер з високим рівнем розуміння і занурення в специфіку бізнес-процесів, галузі та ринку, на якому працює компанія, а HR-стратегія – важлива частина реалізації бізнес-стратегії компанії». Ігор Гурянов також вважає, що функціонал HR-департаменту став значно ширше, а HR-проєкти мають розглядатися як частина загальної стратегії компанії. «Зараз HR-проєкти координуються зі стратегією всього бізнесу». HR-експерт упевнений, що для успішної реалізації стратегії немає нічого важливішого, ніж підібрати кадри, правильно вибудувати організаційну структуру і створити ефективну корпоративну культуру. «HRD рідко стають СЕО. Але останнім часом ця ситуація почала змінюватися. Наприклад, гендиректори General Motors і Xerox, які раніше були директорами з персоналу. Аналітики Korn Ferry, провідної міжнародної компанії в сфері організаційного консалтингу, проаналізували компетенції кандидатів, які претендували на позиції СЕО різних компаній. Це були директори з маркетингу, фінансів, операційні директори тощо. На підставі цих даних було зроблено висновок: найближче до СЕО показники були саме у HR-директорів». Замість висновку: HR переживає дуже непростий період трансформації – компанії шукають кращих і пробують нові методи пошуку, мотивації та утримання співробітників. Але сьогодні можна сміливо сказати, що вимоги до HR-фахівців стрімко змінюються: вже недостатньо просто «шукати нових співробітників», – і власники бізнесу, і співробітники чекають від HR стратегічних, лідерських рішень, які допоможуть компаніям побудувати сильний HR-бренд. «Компанії, в яких немає HR-стратегії або вона не інтегрована в загальну бізнес-стратегію, сядуть на «кадрову дієту» або витрачатимуть більше (часу, ресурсу, грошей) на персонал», – коментує Лариса Онипко.   Нові алгоритми в пошуку вакансій: пріоритет отримують публікації з переглядами та відгуками. До уваги роботодавців! Відтепер змінюється алгоритм пошуку вакансій - пріоритет надаватиметься вакансіям із відгуками, відповідями пошукачам та переглядам резюме. Оголошення про роботу без відповідей пошукачам перестануть відволікати увагу кандидатів. Якщо у відгуках накопичилося понад 176 резюме без перегляду або відповіді - алгоритм пошуку знизить пріоритет такої вакансії щодо інших активних оголошень. Як це працює Вакансія водія в умовній компанії «ТрансЛогістік» набрала понад 176 відгуків за два тижні, але жоден з відгуків не отримав відповіді від рекрутера. З цього моменту пріоритет вакансії «водій» від  в умовної компанії «ТрансЛогістік» у пошуку стає нижче.  Коли здобувач на grc.ua набере в пошуку «водій», на перших рядках він побачить вакансію водія від умовної компанії «ЛогіТек», яка має лише десять відгуків. І лише після неї - переповнену відгуками вакансію від «ТрансЛогістік».  Згідно зі статистикою, рекрутери «ТрансЛогістік» так і не розберуть свої відгуки. А у компанії «ЛогіТек», завдяки зміні роботи пошукового алгоритму, зявиться шанс отримати резюме від кандидата, якого через тиждень можна буде запросити на роботу. Оновлення пошуку забезпечує компаніям, які активно шукають персонал та зацікавлені у кандидатах більше можливостей знайти саме “свого” кандидата. Що робити, якщо не має часу на розгляд усіх відгуків? Відсортовуйте резюме одразу у потрібну папку “Відмова”, “Запрошення”, Співбесіда” та інші. Або, одразу відмічайте усі відгуки та відсортовуйте їх у папку “Подумати”  - таким чином вакансія не втратить позиції у пошуку. Для компаній, якій відкладають розгляд відгуків на більш тривалий строк - на кадровому порталі grc.ua працює функція «Автовідповідь». Завдяки цій функції рекрутер може надсилати автовідповідь усім кандидатам, які відгукнулися. Наприклад, в листі можна зазначити що відгук отримано і буде обов’язково розглянутий або будь-яку іншу корисну для компанії та пошукачів інформацію. Підключити автовідповідач можна через персонального менеджера grc.ua.   Корисні поради від експертів grc.ua пошукачам Експерти кадрового порталу grc.ua розглянули 10 найпоширеніших помилок, яких припускаються пошукачі роботи під час написання резюме. Що робити, якщо не має часу на розгляд усіх відгуків? Відсортовуйте резюме одразу у потрібну папку “Відмова”, “Запрошення”, Співбесіда” та інші. Або, одразу відмічайте усі відгуки та відсортовуйте їх у папку “Подумати”  - таким чином вакансія не втратить позиції у пошуку. Для компаній, якій відкладають розгляд відгуків на більш тривалий строк - на кадровому порталі grc.ua працює функція «Автовідповідь». Завдяки цій функції рекрутер може надсилати автовідповідь усім кандидатам, які відгукнулися. Наприклад, в листі можна зазначити що відгук отримано і буде обов’язково розглянутий або будь-яку іншу корисну для компанії та пошукачів інформацію. Підключити автовідповідач можна через персонального менеджера grc.ua.   Корисні поради від експертів grc.ua пошукачам Експерти кадрового порталу grc.ua розглянули 10 найпоширеніших помилок, яких припускаються пошукачі роботи під час написання резюме. 1) Найбільша помилка, яка може статися, – зазначити в резюме не ту посаду, яка вказана у вакансії. Досвідченому рекрутеру достатньо одного погляду на резюме, щоб вирішити, чи підходить кандидат. За словами HR-спеціалістів, якщо кандидат відправив резюме, яке не відповідає посаді, найчастіше рекрутер навіть не буде витрачати час на перегляд тексту. 2) Також рекрутерам не подобається велика кількість граматичних, пунктуаційних, лексичних помилок. Можливо, кандидат є суперпрофі у своїй царині, але помилки псують увесь позитив. Тож grc.ua радить – перед тим, як відправити резюме, прочитайте текст декілька разів, а краще попросіть знайомих його перевірити. 3) В резюме дуже багато непотрібної інформації. Якщо в минулому кандидат працював у галузях, які не належать до нової вакансії, або в принципі часто змінював місця роботи, не треба вказувати весь професійний досвід. Роботодавець не має часу детально вивчати біографію за останні 10 років, його цікавлять лише останні 1-2 місця роботи за потрібним напрямом. Стандартне резюме розміщено на одній, максимум двох сторінках, а все що понад – ризикує залишитися без уваги. 4) Зайва лаконічність також стане на заваді під час пошуку роботи мрії. Резюме на пів сторінки викличе сумніви у будь-якого роботодавця. Відсутність мети в резюме, досвіду, навичок, досягнень та зазначення лише назв компаній – не переконає роботодавця. Краще надати максимум корисної інформації. І обов’язково перевірте наявність у резюме актуальної контактної інформації. Доцільно також вказати бажаний рівень заробітної плати і режим роботи. 5) Відсутність хронології може заплутати HR-менеджера. Перелік місць роботи у довільному порядку покаже кандидата як людину, непослідовну та неуважну до деталей. Зазвичай у резюме пишуть місця робіт у зворотній хронології, із зазначенням років і місяців. Якщо у резюме недостовірно вказано дати початку і закінчення робіт, це може викликати додаткові питання під час співбесіди. 6) Використання у тексті шаблонних фраз: пунктуальність, цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність... – так-так, ми зрозуміли. Але такий набір зустрічається у кожному резюме! Для рекрутера цей пункт нічого не значить, і шансів на отримання роботи не додасть. Краще зазначити якісь унікальні якості, навички або досягнення. 7) В резюме дуже багато непотрібної інформації. Якщо в минулому кандидат працював у галузях, які не належать до нової вакансії, або в принципі часто змінював місця роботи, не треба вказувати весь професійний досвід. Роботодавець не має часу детально вивчати біографію за останні 10 років, його цікавлять лише останні 1-2 місця роботи за потрібним напрямом. Стандартне резюме розміщено на одній, максимум двох сторінках, а все що понад – ризикує залишитися без уваги. 8) Зайва лаконічність також стане на заваді під час пошуку роботи мрії. Резюме на пів сторінки викличе сумніви у будь-якого роботодавця. Відсутність мети в резюме, досвіду, навичок, досягнень та зазначення лише назв компаній – не переконає роботодавця. Краще надати максимум корисної інформації. І обов’язково перевірте наявність у резюме актуальної контактної інформації. Доцільно також вказати бажаний рівень заробітної плати і режим роботи. 9) Відсутність хронології може заплутати HR-менеджера. Перелік місць роботи у довільному порядку покаже кандидата як людину, непослідовну та неуважну до деталей. Зазвичай у резюме пишуть місця робіт у зворотній хронології, із зазначенням років і місяців. Якщо у резюме недостовірно вказано дати початку і закінчення робіт, це може викликати додаткові питання під час співбесіди. 10) Використання у тексті шаблонних фраз: пунктуальність, цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність... – так-так, ми зрозуміли. Але такий набір зустрічається у кожному резюме! Для рекрутера цей пункт нічого не значить, і шансів на отримання роботи не додасть. Краще зазначити якісь унікальні якості, навички або досягнення.

Як показали результати дослідження, проведеного кадровим порталом grc.ua «Барометр ринку праці України» (Думка роботодавців, Думка пошукачів), роль HR-фахівця в українських компаніях стає все більш важливою як для керівництва і власників компанії, так і для рядових співробітників.

Так, наприклад, 43% українських компаній у 2020-2021 роках зазначили посилення ролі внутрішніх комунікацій. На думку Лариси Онипко, керівника проєкту «Премія HR-бренд Україна», HR-експерта кадрового порталу grc.ua, фокус на співробітниках і посилення ролі HR у компанії цілком закономірні: «Ковід пришвидшив розпочату трансформацію HR-функції. Для компаній сьогодні важлива не тільки графа «доходи», а й люди, від роботи яких залежать цифри в цій графі. Людям же, своєю чергою, важлива не лише матеріальна компенсація, а й гарантії праці, соціальна відповідальність компанії та інші фактори».

Особливо важливі атмосфера в колективі, умови праці й роль керівників підрозділів. «Коронакриза вплинула на компанії у всьому світі, на перший план вийшли стосунки між людьми. Тому питання управління персоналом і взаємин між працівниками є обов’язковими для менеджерів будь-якого рівня та спеціальності», – коментує Ольга Мусійко, HR-директор 1+1 media. Думку експертів підтверджують і дані дослідження «Барометр ринку праці». Так, серед причин звільнення співробітники найчастіше називали атмосферу в колективі, відсутність підтримки компанії в складний період і неможливість кар’єрного і професійного зростання. «Утримання талантів в організації – це завдання, перш за все, керівника. Саме керівник має найбезпосередніший вплив на свою команду. Менеджер об’єднує команду для досягнення стратегічної мети, прояснює роль і внесок кожного, залучає та розвиває співробітників. Саме керівник формує унікальний досвід співпраці», – коментує Наталія Пинтя, директор департаменту персоналу компанії Кока-Кола Хелленік, Бізнес-юніт Україна, Вірменія, Молдова.

Лідер змін у компанії

Сьогодні 35% співбесід проходять онлайн, а гібридний формат роботи співробітників вибирають 74% роботодавців і 20% пошукачів. Усе це призводить до трансформації внутрішніх процесів у компанії, а HR-фахівці стають справжніми драйверами змін. На думку Лариси Онипко, майбутнє за персоналізованим підходом до кожного співробітника: «Персоналізована комунікація, персоналізована ціннісна пропозиція, персоналізоване навчання та персоналізована винагорода за результати праці та досягнення. Найважливіше – роботодавці не на словах, а на ділі, реальними справами турбуються про людей, реалізуючи well-being програми, і вчаться балансувати потреби бізнесу й потреби людей. 16% роботодавців вважають співробітників своїми внутрішніми клієнтами».

Цей тренд, за словами HR-експертів, тільки посилюється. «Через крос-функціональну роботу ми створюємо унікальний досвід для кожного співробітника. HR-функція вже змінюється, все більше автоматизуючи адміністративні процеси та зосереджуючись на роботі зі стратегічними ініціативами, на побудові персоналізованих систем винагороди, розвитку потенціалу людей і подальшому вдосконаленні організаційного дизайну», – коментує Наталія Пинтя.

Про організаційний дизайн і HR як драйвер змін говорить й Ігор Гур’янов, HR-директор UPG: «Якщо раніше роль HR зводилася до кадрового документообігу, то зараз HR як лідер змін має підтримувати та ініціювати зміни й еволюцію бізнесу з використанням людського капіталу. Ми повністю змінили структуру, процеси і KPI в компанії».

Трансформація HR-ролі

На думку HR-експертів, зміна управлінського контексту та фокус на співробітниках призвели до глобальної зміни ролі HR як стратегічного партнера бізнесу, який не просто відповідає за підбір персоналу, навчання та мотивацію співробітників, а й створює додаткову вартість для компанії. З думкою про трансформацію ролі HR-департаменту згодна й Ольга Мусійко: «Сьогодні HR – стратегічний партнер з високим рівнем розуміння і занурення в специфіку бізнес-процесів, галузі та ринку, на якому працює компанія, а HR-стратегія – важлива частина реалізації бізнес-стратегії компанії».

Ігор Гур’янов також вважає, що функціонал HR-департаменту став значно ширше, а HR-проєкти мають розглядатися як частина загальної стратегії компанії. «Зараз HR-проєкти координуються зі стратегією всього бізнесу». HR-експерт упевнений, що для успішної реалізації стратегії немає нічого важливішого, ніж підібрати кадри, правильно вибудувати організаційну структуру і створити ефективну корпоративну культуру. «HRD рідко стають СЕО. Але останнім часом ця ситуація почала змінюватися. Наприклад, гендиректори General Motors і Xerox, які раніше були директорами з персоналу. Аналітики Korn Ferry, провідної міжнародної компанії в сфері організаційного консалтингу, проаналізували компетенції кандидатів, які претендували на позиції СЕО різних компаній. Це були директори з маркетингу, фінансів, операційні директори тощо. На підставі цих даних було зроблено висновок: найближче до СЕО показники були саме у HR-директорів».

Замість висновку:

HR переживає дуже непростий період трансформації – компанії шукають кращих і пробують нові методи пошуку, мотивації та утримання співробітників. Але сьогодні можна сміливо сказати, що вимоги до HR-фахівців стрімко змінюються: вже недостатньо просто «шукати нових співробітників», – і власники бізнесу, і співробітники чекають від HR стратегічних, лідерських рішень, які допоможуть компаніям побудувати сильний HR-бренд. «Компанії, в яких немає HR-стратегії або вона не інтегрована в загальну бізнес-стратегію, сядуть на «кадрову дієту» або витрачатимуть більше (часу, ресурсу, грошей) на персонал», – коментує Лариса Онипко.

 

Нові алгоритми в пошуку вакансій: пріоритет отримують публікації з переглядами та відгуками

До уваги роботодавців! Відтепер змінюється алгоритм пошуку вакансій – пріоритет надаватиметься вакансіям із відгуками, відповідями пошукачам та переглядам резюме. Оголошення про роботу без відповідей пошукачам перестануть відволікати увагу кандидатів. Якщо у відгуках накопичилося понад 176 резюме без перегляду або відповіді – алгоритм пошуку знизить пріоритет такої вакансії щодо інших активних оголошень.

Як це працює

Вакансія водія в умовній компанії «ТрансЛогістік» набрала понад 176 відгуків за два тижні, але жоден з відгуків не отримав відповіді від рекрутера. З цього моменту пріоритет вакансії «водій» від  в умовної компанії «ТрансЛогістік» у пошуку стає нижче.  Коли здобувач на grc.ua набере в пошуку «водій», на перших рядках він побачить вакансію водія від умовної компанії «ЛогіТек», яка має лише десять відгуків. І лише після неї – переповнену відгуками вакансію від «ТрансЛогістік».  Згідно зі статистикою, рекрутери «ТрансЛогістік» так і не розберуть свої відгуки. А у компанії «ЛогіТек», завдяки зміні роботи пошукового алгоритму, з’явиться шанс отримати резюме від кандидата, якого через тиждень можна буде запросити на роботу.

Оновлення пошуку забезпечує компаніям, які активно шукають персонал та зацікавлені у кандидатах більше можливостей знайти саме “свого” кандидата.

Що робити, якщо не має часу на розгляд усіх відгуків?

Відсортовуйте резюме одразу у потрібну папку “Відмова”, “Запрошення”, Співбесіда” та інші. Або, одразу відмічайте усі відгуки та відсортовуйте їх у папку “Подумати”  – таким чином вакансія не втратить позиції у пошуку.

Для компаній, якій відкладають розгляд відгуків на більш тривалий строк – на кадровому порталі grc.ua працює функція «Автовідповідь». Завдяки цій функції рекрутер може надсилати автовідповідь усім кандидатам, які відгукнулися. Наприклад, в листі можна зазначити що відгук отримано і буде обов’язково розглянутий або будь-яку іншу корисну для компанії та пошукачів інформацію. Підключити автовідповідач можна через персонального менеджера grc.ua.

 

Корисні поради від експертів grc.ua пошукачам

Експерти кадрового порталу grc.ua розглянули 10 найпоширеніших помилок, яких припускаються пошукачі роботи під час написання резюме.

Що робити, якщо не має часу на розгляд усіх відгуків?

Відсортовуйте резюме одразу у потрібну папку “Відмова”, “Запрошення”, Співбесіда” та інші. Або, одразу відмічайте усі відгуки та відсортовуйте їх у папку “Подумати”  – таким чином вакансія не втратить позиції у пошуку.

Для компаній, якій відкладають розгляд відгуків на більш тривалий строк – на кадровому порталі grc.ua працює функція «Автовідповідь». Завдяки цій функції рекрутер може надсилати автовідповідь усім кандидатам, які відгукнулися. Наприклад, в листі можна зазначити що відгук отримано і буде обов’язково розглянутий або будь-яку іншу корисну для компанії та пошукачів інформацію. Підключити автовідповідач можна через персонального менеджера grc.ua.

 

Корисні поради від експертів grc.ua пошукачам

Експерти кадрового порталу grc.ua розглянули 10 найпоширеніших помилок, яких припускаються пошукачі роботи під час написання резюме.

1) Найбільша помилка, яка може статися, – зазначити в резюме не ту посаду, яка вказана у вакансії. Досвідченому рекрутеру достатньо одного погляду на резюме, щоб вирішити, чи підходить кандидат. За словами HR-спеціалістів, якщо кандидат відправив резюме, яке не відповідає посаді, найчастіше рекрутер навіть не буде витрачати час на перегляд тексту.

2) Також рекрутерам не подобається велика кількість граматичних, пунктуаційних, лексичних помилок. Можливо, кандидат є суперпрофі у своїй царині, але помилки псують увесь позитив. Тож grc.ua радить – перед тим, як відправити резюме, прочитайте текст декілька разів, а краще попросіть знайомих його перевірити.

3) В резюме дуже багато непотрібної інформації. Якщо в минулому кандидат працював у галузях, які не належать до нової вакансії, або в принципі часто змінював місця роботи, не треба вказувати весь професійний досвід. Роботодавець не має часу детально вивчати біографію за останні 10 років, його цікавлять лише останні 1-2 місця роботи за потрібним напрямом. Стандартне резюме розміщено на одній, максимум двох сторінках, а все що понад – ризикує залишитися без уваги.

4) Зайва лаконічність також стане на заваді під час пошуку роботи мрії. Резюме на пів сторінки викличе сумніви у будь-якого роботодавця. Відсутність мети в резюме, досвіду, навичок, досягнень та зазначення лише назв компаній – не переконає роботодавця. Краще надати максимум корисної інформації. І обов’язково перевірте наявність у резюме актуальної контактної інформації. Доцільно також вказати бажаний рівень заробітної плати і режим роботи.

5) Відсутність хронології може заплутати HR-менеджера. Перелік місць роботи у довільному порядку покаже кандидата як людину, непослідовну та неуважну до деталей. Зазвичай у резюме пишуть місця робіт у зворотній хронології, із зазначенням років і місяців. Якщо у резюме недостовірно вказано дати початку і закінчення робіт, це може викликати додаткові питання під час співбесіди.

6) Використання у тексті шаблонних фраз: пунктуальність, цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність… – так-так, ми зрозуміли. Але такий набір зустрічається у кожному резюме! Для рекрутера цей пункт нічого не значить, і шансів на отримання роботи не додасть. Краще зазначити якісь унікальні якості, навички або досягнення.

7) В резюме дуже багато непотрібної інформації. Якщо в минулому кандидат працював у галузях, які не належать до нової вакансії, або в принципі часто змінював місця роботи, не треба вказувати весь професійний досвід. Роботодавець не має часу детально вивчати біографію за останні 10 років, його цікавлять лише останні 1-2 місця роботи за потрібним напрямом. Стандартне резюме розміщено на одній, максимум двох сторінках, а все що понад – ризикує залишитися без уваги.

8) Зайва лаконічність також стане на заваді під час пошуку роботи мрії. Резюме на пів сторінки викличе сумніви у будь-якого роботодавця. Відсутність мети в резюме, досвіду, навичок, досягнень та зазначення лише назв компаній – не переконає роботодавця. Краще надати максимум корисної інформації. І обов’язково перевірте наявність у резюме актуальної контактної інформації. Доцільно також вказати бажаний рівень заробітної плати і режим роботи.

9) Відсутність хронології може заплутати HR-менеджера. Перелік місць роботи у довільному порядку покаже кандидата як людину, непослідовну та неуважну до деталей. Зазвичай у резюме пишуть місця робіт у зворотній хронології, із зазначенням років і місяців. Якщо у резюме недостовірно вказано дати початку і закінчення робіт, це може викликати додаткові питання під час співбесіди.

10) Використання у тексті шаблонних фраз: пунктуальність, цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність… – так-так, ми зрозуміли. Але такий набір зустрічається у кожному резюме! Для рекрутера цей пункт нічого не значить, і шансів на отримання роботи не додасть. Краще зазначити якісь унікальні якості, навички або досягнення.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: