fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Hermès

02/ 11/ 2021
  Автор: компанія Dynasty Law & Investment На вітринах цих бутиків ніколи не з’являються вивіски Sale,  вони не роздають дисконтні картки і не продають ліцензії на випуск товарів під своєю маркою,а чергу на фірмову сумку доведеться почекати, навіть якщо Ви Принцеса! Справжня мрія поміщена в помаранчеву коробку с фірмовою стрічкою! Сьогодні ми поговоримо, справжній еталон сімейного бізнесу, та розкажемо декілька секретів успіху бреду Hermès! 1) Компанія не входить в жоден холдинг і сама не володіє портфелем брендів Унікальність Hermes — ще і в тому, що з дня заснування підприємство залишається в руках шести поколінь однієї родини. Без участі членів родини не приймається жодне ключове рішення в області стратегії або брендингу. 2) У Hermes немає відділу маркетингу — замість нього працюють дві команди Відділ по зв’язках з громадськістю відповідає за роботу з пресою, а творча команда займається розробкою сезонних рекламних кампаній. 3) Ручне виробництво Жодних китайських фабрик, масовості та участі машин. В Hermes стверджують, що 80 % продукції виробляється рівно так само, як і сотню років тому: вручну у французьких майстернях. Колишніми залишилися і методи: сумки зшивають за допомогою спеціальних сідельних швів, які забезпечують міцність. 4) Раз на рік в Нью-Йорку, Торонто, Сінгапурі, Мілані та Лос-Анджелесі проходить чотириденний відкритий захід під назвою «Hermes Carre Club», присвячений шовковим шарфам Спеціально для нього художники розробляють капсульну колекцію з унікальними принтами. У Hermеs намагаються збалансувати імідж: показати, що навіть люксовий бренд може бути гнучким, людяним і доступним. Такий досвід спілкування формує емоційний зв’язок з клієнтами і допомагає завоювати їх лояльність. 5) Сьогодні сумка Birkin — символ статусу і ексклюзивності Раніше в Hermes існував лист очікування для бажаючих її купити, але зараз в компанії відмовилися від нього — мовляв, чекати все одно доведеться сім-десять місяців. Покупцям залишається сподіватися на випадкову удачу або на зоряний статус, який сприяє отриманню Birkin позачергово. 6) Всі нові співробітники Hermes проходять триденне внутрішнє навчання під назвою «Всередині помаранчевої коробки» Його мета — допомогти кожному співробітнику відчути себе частиною компанії, увібрати її філософію і цінності, щоби зберігати спадщину якомога довше. «В тому, що ми робимо – зберігається паризький смак до життя та американська енергія» - зазначив в одному зі своїх інтерв’ю Жан-Луї Дюма-Ермес, а ми в свою чергу бажаємо Вам творити неймовірні історії та поєднувати з ним невтомну жагу до перемоги!

Автор: компанія Dynasty Law & Investment

На вітринах цих бутиків ніколи не з’являються вивіски “Sale”,  вони не роздають дисконтні картки і не продають ліцензії на випуск товарів під своєю маркою,а чергу на фірмову сумку доведеться почекати, навіть якщо Ви Принцеса! Справжня мрія поміщена в помаранчеву коробку с фірмовою стрічкою! Сьогодні ми поговоримо, справжній еталон сімейного бізнесу, та розкажемо декілька секретів успіху бреду Hermès!

1) Компанія не входить в жоден холдинг і сама не володіє портфелем брендів

Унікальність Hermes — ще і в тому, що з дня заснування підприємство залишається в руках шести поколінь однієї родини. Без участі членів родини не приймається жодне ключове рішення в області стратегії або брендингу.

2) У Hermes немає відділу маркетингу — замість нього працюють дві команди

Відділ по зв’язках з громадськістю відповідає за роботу з пресою, а творча команда займається розробкою сезонних рекламних кампаній.

3) Ручне виробництво

Жодних китайських фабрик, масовості та участі машин. В Hermes стверджують, що 80 % продукції виробляється рівно так само, як і сотню років тому: вручну у французьких майстернях. Колишніми залишилися і методи: сумки зшивають за допомогою спеціальних сідельних швів, які забезпечують міцність.

4) Раз на рік в Нью-Йорку, Торонто, Сінгапурі, Мілані та Лос-Анджелесі проходить чотириденний відкритий захід під назвою «Hermes Carre Club», присвячений шовковим шарфам

Спеціально для нього художники розробляють капсульну колекцію з унікальними принтами. У Hermеs намагаються збалансувати імідж: показати, що навіть люксовий бренд може бути гнучким, людяним і доступним. Такий досвід спілкування формує емоційний зв’язок з клієнтами і допомагає завоювати їх лояльність.

5) Сьогодні сумка Birkin — символ статусу і ексклюзивності

Раніше в Hermes існував лист очікування для бажаючих її купити, але зараз в компанії відмовилися від нього — мовляв, чекати все одно доведеться сім-десять місяців. Покупцям залишається сподіватися на випадкову удачу або на зоряний статус, який сприяє отриманню Birkin позачергово.

6) Всі нові співробітники Hermes проходять триденне внутрішнє навчання під назвою «Всередині помаранчевої коробки»

Його мета — допомогти кожному співробітнику відчути себе частиною компанії, увібрати її філософію і цінності, щоби зберігати спадщину якомога довше.

«В тому, що ми робимо – зберігається паризький смак до життя та американська енергія» – зазначив в одному зі своїх інтерв’ю Жан-Луї Дюма-Ермес, а ми в свою чергу бажаємо Вам творити неймовірні історії та поєднувати з ним невтомну жагу до перемоги!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: