fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

HeadHunter Україна повідомляє про ребрендінг та стає grc.ua

09/ 07/ 2019
  Компанія HeadHunter Україна (hh.ua), невдовзі після 15-річного ювілею, розпочала процес ребрендінгу. Нова назва – grc.ua – це нове міжнародне ім’я, яке покликане стати якісним сервісом для пошукачів та роботодавців. Маючи за плечима величезний багаж знань та досвіду в human resources, grc.ua стає екосистемою послуг, яка закриває потреби HR та пошукачів. З ІСТОРІЇЇ HH.UA Компанія HeadHunter Україна (hh.ua), яка була заснована в 2004 році, – один з перших міжнародних кадрових порталів країни. Відмінною рисою ресурсу було і залишається те, що над його створенням працювали професіонали з підбору персоналу. У той час з підбором висококваліфікованих фахівців були труднощі, тому актуальною вимогою ринку було створення ресурсу, який надавав доступ до таких спеціалістів. На старті своєї діяльності hh.ua обрав собі за ціль пошук досвідчених професіоналів на середні та ключові посади в кращих українських та міжнародних компаніях. Серед іншого, команда hh.ua розробила форму резюме, яка дозволяє максимально детально описати досвід кандидатів. Тому hh.ua повною мірою враховує інтереси і потреби обох груп гравців ринку праці: і роботодавців, і пошукачів. Однак з часом hh.ua став виходити за межі стандартного сайту з пошуку роботи, розширюючи як свої можливості для пошукачів та роботодавців, так і вплив на ринок праці загалом. Щорічно зростала кількість вакансій і професійних сфер, в яких кандидати могли реалізувати себе. Для швидкої орієнтації в пропозиціях про роботу було створено точний і «розумний» пошук, можливості якого можна порівняти з Google. Велика увага приділялася створенню контенту, який міг би супроводжувати пошукачів протягом усього карєрного шляху: від порад, як скласти перше резюме, до рекомендацій, як реалізувати себе кандидатам після виходу не пенсію. Водночас hh.ua зміцнював свої позиції як рушійна сила професійної HR-спільноти України. Щорічні Премія HR-бренд і Рейтинг роботодавців, освітня онлайн- і офлайн-інфраструктура для фахівців з підбору персоналу – все це робить hh.ua експертом, який розуміє актуальні тенденції ринку праці і потреби HR-фахівців України. ЕКОСИСТЕМА ПОСЛУГ ДЛЯ ПОШУКАЧІВ ТА РОБОТОДАВЦІВ Напередодні 15-річного ювілею керівництвом компанії було прийнято рішення про трансформацію бренда і ренеймінг в grc.ua. Новий бренд, зі своєю ідеологією і амбіціями, покликаний зміцнити роль повноцінного ресурсу для пошукачів та роботодавців у найсучаснішому значенні. При цьому всі зміни відбуватимуться плавно, в комфортному для всіх гравців ринку форматі і темпі. Наприклад, доменне імя hh.ua буде працювати мінімум до кінця 2019 року. Звичайно, роботодавцям і пошукачам будуть гарантовані високі стандарти пошуку роботи та працівників, зрозумілість і прозорість цього процесу. А беручи до уваги загальні процеси глобалізації та потреби компаній, компанія планує розширювати міжнародне співробітництво, збільшуючи мережу партнерів і базу пошукачів з усе нових і нових країн. ІНФОРМАЦІЯ ТА ЧАС – ВАШІ НАЙЦІННІШІ РЕСУРСИ З огляду на нові інтереси пошукачів, grc.ua має намір розвивати відповідні напрями: розширювати види і формати контенту, поглиблюючи знання кандидатів про нюанси працевлаштування та побудови карєри. Крім того, мета компанії – удосконалюватися як спеціалізований сервіс для HR-фахівців. І grc.ua, як ніхто інший, знає про ключові професійні проблеми сучасності, серед яких – рівень інформаційного шуму, що постійно зростає. Маскуючись під оболонку корисного, освітнього і розвиваючого контенту, він відволікає і дезорієнтує. Виклик для будь-якого професіонала сьогодні – знаходити час і якісні ресурси для розвитку своїх навичок і компетенцій. І grc.ua готовий цей виклик прийняти, пропонуючи для фахівців з підбору персоналу тільки перевірені, актуальні і практично застосовні знання, офлайн- і онлайн-майданчики для обміну досвідом і думками з HR-професіоналами-практиками. GRC.UA – БІЛЬШЕ НІЖ JOB-ПОРТАЛ. HeadHunter Україна входить до складу найбільшого об’єднання рекрутингових проектів із восьми країн Європи та Азії з найширшою базою резюме — більше 25 млн. З допомогою hh.ua більше 69 000 компаній шукають спеціалістів по 28 напрямках. До їхніх послуг пропонується понад 1 200 000 професійно складених резюме, які пройшли ручну модерацію HR-спеціалістів HeadHunter. Основу пошукацької аудиторії сайту складають висококваліфіковані спеціалісти різного профілю. На сьогодні hh.ua володіє найчисленнішою аудиторією кандидатів ТОП-рівня та спеціалістів «західного взірця». Усі проекти HeadHunter розміщені на єдиній онлайн-платформі. Робота з нами — це можливість публікувати вакансій та переглядати резюме у всіх країнах присутності HeadHunter з одного вікна. На ринку міжнародного інтернет-рекрутменту HeadHunter Україна відомий не тільки роботою кадрового порталу, але й реалізацією багатьох успішних проектів. З 2006 року розгорнулась дослідницька діяльність компанії, спрямована на глибинний аналіз поточних тенденцій ринку праці й прогнозування його розвитку. У той же час була заснована міжнародна «Премія HR-бренд» — єдиний професійний конкурс в області побудови репутації роботодавця. У кожній кар’єрі є hh.ua! *Інформація надана провайдером комплексних HR-рішень HeadHunter Україна. При використанні матеріалів гіперпосилання на hh.ua обов’язкове. Якщо ви журналіст і бажаєте отримувати наші дослідження першими, зв’яжіться зі спеціалістом експертно-аналітичного центру hh.ua Дрожжиною Юлією за адресою [email protected] 

Компанія HeadHunter Україна (hh.ua), невдовзі після 15-річного ювілею, розпочала процес ребрендінгу. Нова назва – grc.ua – це нове міжнародне ім’я, яке покликане стати якісним сервісом для пошукачів та роботодавців. Маючи за плечима величезний багаж знань та досвіду в human resources, grc.ua стає екосистемою послуг, яка закриває потреби HR та пошукачів.

З ІСТОРІЇЇ HH.UA

Компанія HeadHunter Україна (hh.ua), яка була заснована в 2004 році, – один з перших міжнародних кадрових порталів країни. Відмінною рисою ресурсу було і залишається те, що над його створенням працювали професіонали з підбору персоналу. У той час з підбором висококваліфікованих фахівців були труднощі, тому актуальною вимогою ринку було створення ресурсу, який надавав доступ до таких спеціалістів. На старті своєї діяльності hh.ua обрав собі за ціль пошук досвідчених професіоналів на середні та ключові посади в кращих українських та міжнародних компаніях.

Серед іншого, команда hh.ua розробила форму резюме, яка дозволяє максимально детально описати досвід кандидатів. Тому hh.ua повною мірою враховує інтереси і потреби обох груп гравців ринку праці: і роботодавців, і пошукачів.

Однак з часом hh.ua став виходити за межі стандартного сайту з пошуку роботи, розширюючи як свої можливості для пошукачів та роботодавців, так і вплив на ринок праці загалом. Щорічно зростала кількість вакансій і професійних сфер, в яких кандидати могли реалізувати себе. Для швидкої орієнтації в пропозиціях про роботу було створено точний і «розумний» пошук, можливості якого можна порівняти з Google. Велика увага приділялася створенню контенту, який міг би супроводжувати пошукачів протягом усього кар’єрного шляху: від порад, як скласти перше резюме, до рекомендацій, як реалізувати себе кандидатам після виходу не пенсію.

Водночас hh.ua зміцнював свої позиції як рушійна сила професійної HR-спільноти України. Щорічні Премія HR-бренд і Рейтинг роботодавців, освітня онлайн- і офлайн-інфраструктура для фахівців з підбору персоналу – все це робить hh.ua експертом, який розуміє актуальні тенденції ринку праці і потреби HR-фахівців України.

ЕКОСИСТЕМА ПОСЛУГ ДЛЯ ПОШУКАЧІВ ТА РОБОТОДАВЦІВ

Напередодні 15-річного ювілею керівництвом компанії було прийнято рішення про трансформацію бренда і ренеймінг в grc.ua. Новий бренд, зі своєю ідеологією і амбіціями, покликаний зміцнити роль повноцінного ресурсу для пошукачів та роботодавців у найсучаснішому значенні. При цьому всі зміни відбуватимуться плавно, в комфортному для всіх гравців ринку форматі і темпі. Наприклад, доменне ім’я hh.ua буде працювати мінімум до кінця 2019 року. Звичайно, роботодавцям і пошукачам будуть гарантовані високі стандарти пошуку роботи та працівників, зрозумілість і прозорість цього процесу. А беручи до уваги загальні процеси глобалізації та потреби компаній, компанія планує розширювати міжнародне співробітництво, збільшуючи мережу партнерів і базу пошукачів з усе нових і нових країн.

ІНФОРМАЦІЯ ТА ЧАС – ВАШІ НАЙЦІННІШІ РЕСУРСИ

З огляду на нові інтереси пошукачів, grc.ua має намір розвивати відповідні напрями: розширювати види і формати контенту, поглиблюючи знання кандидатів про нюанси працевлаштування та побудови кар’єри.

Крім того, мета компанії – удосконалюватися як спеціалізований сервіс для HR-фахівців. І grc.ua, як ніхто інший, знає про ключові професійні проблеми сучасності, серед яких – рівень інформаційного шуму, що постійно зростає. Маскуючись під оболонку корисного, освітнього і розвиваючого контенту, він відволікає і дезорієнтує. Виклик для будь-якого професіонала сьогодні – знаходити час і якісні ресурси для розвитку своїх навичок і компетенцій. І grc.ua готовий цей виклик прийняти, пропонуючи для фахівців з підбору персоналу тільки перевірені, актуальні і практично застосовні знання, офлайн- і онлайн-майданчики для обміну досвідом і думками з HR-професіоналами-практиками.

GRC.UA – БІЛЬШЕ НІЖ JOB-ПОРТАЛ.

HeadHunter Україна входить до складу найбільшого об’єднання рекрутингових проектів із восьми країн Європи та Азії з найширшою базою резюме — більше 25 млн.

З допомогою hh.ua більше 69 000 компаній шукають спеціалістів по 28 напрямках. До їхніх послуг пропонується понад 1 200 000 професійно складених резюме, які пройшли ручну модерацію HR-спеціалістів HeadHunter.

Основу пошукацької аудиторії сайту складають висококваліфіковані спеціалісти різного профілю. На сьогодні hh.ua володіє найчисленнішою аудиторією кандидатів ТОП-рівня та спеціалістів «західного взірця».

Усі проекти HeadHunter розміщені на єдиній онлайн-платформі. Робота з нами — це можливість публікувати вакансій та переглядати резюме у всіх країнах присутності HeadHunter з одного вікна.

На ринку міжнародного інтернет-рекрутменту HeadHunter Україна відомий не тільки роботою кадрового порталу, але й реалізацією багатьох успішних проектів. З 2006 року розгорнулась дослідницька діяльність компанії, спрямована на глибинний аналіз поточних тенденцій ринку праці й прогнозування його розвитку. У той же час була заснована міжнародна «Премія HR-бренд» — єдиний професійний конкурс в області побудови репутації роботодавця.

У кожній кар’єрі є hh.ua!

*Інформація надана провайдером комплексних HR-рішень HeadHunter Україна. При використанні матеріалів гіперпосилання на hh.ua обов’язкове. Якщо ви журналіст і бажаєте отримувати наші дослідження першими, зв’яжіться зі спеціалістом експертно-аналітичного центру hh.ua Дрожжиною Юлією за адресою [email protected] 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: