fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

“G.R. Agro переводить всі відносини з клієнтами у digital-формат”

18/ 06/ 2021
  Кожна елеваторна компанія прагне надати якомога більше комфортне обслуговування для своїх клієнтів - поклажодавців і трейдерів. Ми в G.R. Agro прийшли до думки, що сьогодні мало вдосконалити тільки технічну частину на елеваторах. Цифрова трансформація в агробізнесі не просто конкретний проєкт. На сьогоднішній день це синхронний рух до спільної мети, так як сільське господарство змушене змінюватися під впливом зовнішніх і внутрішніх факторів. Першим IT продуктом компанії є програма, яка обєднує в одну систему постачальників зерна, елеватори і покупців. Як це буде, розповів операційний директор G.R. Agro Артем Ремпен: Як працює програма на елеваторі? «Ми впровадили ЕRP-систему, в рамках якої впроваджується CRM / SRM системи (управління відносинами з клієнтами й постачальниками, прим. Ред), яка працює як на закупівлю, так і на продаж. При цьому ми розширили функціонал системи таким чином, щоб мати повний електронний контакт з нашими клієнтами. В першу чергу з постачальниками, далі будемо вже впроваджувати з покупцями». Внесення даних до облікової програмне забезпечення (ЕRP-система) починається з моменту переговорів з аграріями. Таким чином, менеджери, розуміючи ситуацію з того чи іншого постачальника, отримують можливість купити певний обсяг товару з усіма можливими варіантами постачання зерна - з поля, з елеватора, за переписом, і так далі. CRM-система, яку ми впроваджуємо на своїх елеваторах, допомагає поклажодавцям відстежити всю інформацію про їх зерні - починаючи з пересування машини по елеватору, і закінчуючи кількістю зерна, яке зберігається на підприємстві. Коли автомобіль з зерном приїжджає на елеватор G.R. Agro, після проведення основних аналізів, лабораторія заносить дані в єдину електронну систему, до якої має доступ постачальник. Відповідно, постачальник в режимі онлайн може відстежити, коли машина зайшла на елеватор, з якими якісними показниками було зерно, які брутто і тара автомобіля. «Щоб повністю виключити вплив людського фактора, ми впровадили ще й систему безконтактного сканування. Автомобіль, починаючи від реєстрації на воротах елеватора, проходить сумарно 5 етапів, де він сканується, фіксується час, і фіксується якийсь результат цієї дії. Наприклад, на вїзді виставляється час, коли автомобіль потрапив на елеватор, скільки він простояв в черзі. Далі, відібрали проби, відповідно, можна відстежити, скільки пройшло часу між прохідний і лабораторією. Отримав аналізи, знає, скільки часу тривав аналіз і побачив базові показники по аналізах, і так далі ». Все це дає можливість аграрію контролювати весь процес проходження автомобіля з його зерном через елеватор. Крім того, власник вантажу отримує можливість контролювати своїх або найнятих працівників, зокрема водіїв, що виключає можливість махінацій з їх боку. «Якщо десь на якомусь етапі постачальника щось почало турбувати, наприклад, аналізи не співпали з тими, які, він робив у себе в господарстві, або ж якісь проблеми з вагою, то аграрій інформує про це нашого менеджера, ми можемо на якомусь етапі зупинити машину, щоб власник зерна зміг зясувати всі обставини. У нас вже були такі випадки, коли постачальник побачив, що є проблеми з вагою вантажу. В результаті зясувалося, що в процесі доставки продукції на елеватор, частина зерна у нього відсипали ». Вся інформація про зерно поклажедателя залишається в електронній хмарі. Аграрії можуть повернутися до інформації, наприклад, два місяці тому і, в разі спірних питань, подивитися дані по тому чи іншому автомобілю. Наступним кроком впровадження цієї програми буде створення безлічі чат-ботів в будь-яких месенджерах, через які фермер генерує запит і швидко отримує потрібну йому інформацію. Наприклад, він зможе побачити залишок свого зерна на елеваторі, і для цього йому не треба буде дзвонити бухгалтеру. «Натиснув на кнопку й автоматично з бази ЕRP вивантажилася інформація. Він побачив, що у нього там залишилося, наприклад, 200 тонн такої продукції та 100 тонн такої. Він може планувати свої продажі або, наприклад, просто бути спокійним, що це зерно є в наявності. Елеватор може підтверджувати наявність зерна йому хоч кожні 5 хвилин». Компанія залишається з клієнтом на звязку в режимі 24/7, при цьому керує зверненнями та автоматизує регламенти обслуговування, слідуючи закладеним в систему бізнес-процесів. Таким чином, аграрій може контролювати весь процес від приймання елеватором на зберігання товару і до продажу в режимі реального часу. «Наведу ще один приклад. Коли ми купуємо зерно у аграрія на місцях, менеджер через мобільний додаток в цій системі вносить дані по вантажу, вони надходять бухгалтеру нашої компанії, вона складає первинну документацію і онлайн відправляє її бухгалтеру фермера. Раніше ця вся процедура спілкування між двома бухгалтерами займала кілька годин, зараз - пару хвилин. Ми автоматизували рутинні процеси відділу продажів і стали ближче до наших партнерів». Як забезпечується безпека доступу до інформації в системі? Кожен користувач, який працює в CRM-системі компанії G.R. Agro, на старті реєструється. Це відбувається або при укладенні договору, наприклад, про постачання зерна, або договору про зберігання, і так далі. Людина проходить аутентифікацію, тобто перевірку справжності предявленого користувачем ідентифікатора. «Ми знаємо, що даний користувач - це конкретна людина, він реєструється на свій номер телефону, під своїм паролем, цей пароль знає тільки він і ніякої пошук його не видасть». Кожен клієнт може бачити інформацію тільки по своїх автомобілів і своєму зерну. Доступ до стороннім даними у клієнта закритий. Вся інформація знаходиться на орендованому сервері нашої компанії. «Компанія, яка обслуговує хмарне сховище гарантує безпеку і конфіденційність даних користувачів системи». Як відбуватимется розвиток системи? Як вже було сказано, перший етап впровадження CRM-системи в G.R. Agro полягає в тому, щоб налагодити взаємодію між елеваторами компанії та аграріями. Далі коло учасників цієї системи в компанії буде розширюватися. «Ідея в тому, щоб організувати якесь інформаційне поле для сільгоспвиробників і учасників ринку закупівлі, тобто трейдерів і переробників, і так далі. Це не буде торговим майданчиком. Просто трейдери, перебуваючи в цій системі, будуть бачити, що, наприклад, на такому-то нашому елеваторі доступні до продажу 10 тис. Т пшениці - 5 тис. Т від сільгоспвиробників, а 5 тис. Т від іншого трейдера, і так далі. Це дозволить нам бути більш відкритими і швидше реалізовувати продукцію за вигідними цінами». Другий етап впровадження цієї програми планується вже на наступний сезон.

Кожна елеваторна компанія прагне надати якомога більше комфортне обслуговування для своїх клієнтів – поклажодавців і трейдерів. Ми в G.R. Agro прийшли до думки, що сьогодні мало вдосконалити тільки технічну частину на елеваторах. Цифрова трансформація в агробізнесі не просто конкретний проєкт. На сьогоднішній день це синхронний рух до спільної мети, так як сільське господарство змушене змінюватися під впливом зовнішніх і внутрішніх факторів. Першим IT продуктом компанії є програма, яка об’єднує в одну систему постачальників зерна, елеватори і покупців. Як це буде, розповів операційний директор G.R. Agro Артем Ремпен:

Як працює програма на елеваторі?

«Ми впровадили ЕRP-систему, в рамках якої впроваджується CRM / SRM системи (управління відносинами з клієнтами й постачальниками, прим. Ред), яка працює як на закупівлю, так і на продаж. При цьому ми розширили функціонал системи таким чином, щоб мати повний електронний контакт з нашими клієнтами. В першу чергу з постачальниками, далі будемо вже впроваджувати з покупцями».

Внесення даних до облікової програмне забезпечення (ЕRP-система) починається з моменту переговорів з аграріями. Таким чином, менеджери, розуміючи ситуацію з того чи іншого постачальника, отримують можливість купити певний обсяг товару з усіма можливими варіантами постачання зерна – з поля, з елеватора, за переписом, і так далі.

CRM-система, яку ми впроваджуємо на своїх елеваторах, допомагає поклажодавцям відстежити всю інформацію про їх зерні – починаючи з пересування машини по елеватору, і закінчуючи кількістю зерна, яке зберігається на підприємстві.

Коли автомобіль з зерном приїжджає на елеватор G.R. Agro, після проведення основних аналізів, лабораторія заносить дані в єдину електронну систему, до якої має доступ постачальник. Відповідно, постачальник в режимі онлайн може відстежити, коли машина зайшла на елеватор, з якими якісними показниками було зерно, які брутто і тара автомобіля.

«Щоб повністю виключити вплив людського фактора, ми впровадили ще й систему безконтактного сканування. Автомобіль, починаючи від реєстрації на воротах елеватора, проходить сумарно 5 етапів, де він сканується, фіксується час, і фіксується якийсь результат цієї дії. Наприклад, на в’їзді виставляється час, коли автомобіль потрапив на елеватор, скільки він простояв в черзі. Далі, відібрали проби, відповідно, можна відстежити, скільки пройшло часу між прохідний і лабораторією. Отримав аналізи, знає, скільки часу тривав аналіз і побачив базові показники по аналізах, і так далі ».

Все це дає можливість аграрію контролювати весь процес проходження автомобіля з його зерном через елеватор. Крім того, власник вантажу отримує можливість контролювати своїх або найнятих працівників, зокрема водіїв, що виключає можливість махінацій з їх боку.

«Якщо десь на якомусь етапі постачальника щось почало турбувати, наприклад, аналізи не співпали з тими, які, він робив у себе в господарстві, або ж якісь проблеми з вагою, то аграрій інформує про це нашого менеджера, ми можемо на якомусь етапі зупинити машину, щоб власник зерна зміг з’ясувати всі обставини. У нас вже були такі випадки, коли постачальник побачив, що є проблеми з вагою вантажу. В результаті з’ясувалося, що в процесі доставки продукції на елеватор, частина зерна у нього відсипали ».

Вся інформація про зерно поклажедателя залишається в електронній хмарі. Аграрії можуть повернутися до інформації, наприклад, два місяці тому і, в разі спірних питань, подивитися дані по тому чи іншому автомобілю.

Наступним кроком впровадження цієї програми буде створення безлічі чат-ботів в будь-яких месенджерах, через які фермер генерує запит і швидко отримує потрібну йому інформацію. Наприклад, він зможе побачити залишок свого зерна на елеваторі, і для цього йому не треба буде дзвонити бухгалтеру.

«Натиснув на кнопку й автоматично з бази ЕRP вивантажилася інформація. Він побачив, що у нього там залишилося, наприклад, 200 тонн такої продукції та 100 тонн такої. Він може планувати свої продажі або, наприклад, просто бути спокійним, що це зерно є в наявності. Елеватор може підтверджувати наявність зерна йому хоч кожні 5 хвилин».

Компанія залишається з клієнтом на зв’язку в режимі 24/7, при цьому керує зверненнями та автоматизує регламенти обслуговування, слідуючи закладеним в систему бізнес-процесів. Таким чином, аграрій може контролювати весь процес від приймання елеватором на зберігання товару і до продажу в режимі реального часу.

«Наведу ще один приклад. Коли ми купуємо зерно у аграрія на місцях, менеджер через мобільний додаток в цій системі вносить дані по вантажу, вони надходять бухгалтеру нашої компанії, вона складає первинну документацію і онлайн відправляє її бухгалтеру фермера. Раніше ця вся процедура спілкування між двома бухгалтерами займала кілька годин, зараз – пару хвилин. Ми автоматизували рутинні процеси відділу продажів і стали ближче до наших партнерів».

Як забезпечується безпека доступу до інформації в системі?

Кожен користувач, який працює в CRM-системі компанії G.R. Agro, на старті реєструється. Це відбувається або при укладенні договору, наприклад, про постачання зерна, або договору про зберігання, і так далі. Людина проходить аутентифікацію, тобто перевірку справжності пред’явленого користувачем ідентифікатора.

«Ми знаємо, що даний користувач – це конкретна людина, він реєструється на свій номер телефону, під своїм паролем, цей пароль знає тільки він і ніякої пошук його не видасть».

Кожен клієнт може бачити інформацію тільки по своїх автомобілів і своєму зерну. Доступ до стороннім даними у клієнта закритий. Вся інформація знаходиться на орендованому сервері нашої компанії.

«Компанія, яка обслуговує хмарне сховище гарантує безпеку і конфіденційність даних користувачів системи».

Як відбуватимется розвиток системи?

Як вже було сказано, перший етап впровадження CRM-системи в G.R. Agro полягає в тому, щоб налагодити взаємодію між елеваторами компанії та аграріями.

Далі коло учасників цієї системи в компанії буде розширюватися.

«Ідея в тому, щоб організувати якесь інформаційне поле для сільгоспвиробників і учасників ринку закупівлі, тобто трейдерів і переробників, і так далі. Це не буде торговим майданчиком. Просто трейдери, перебуваючи в цій системі, будуть бачити, що, наприклад, на такому-то нашому елеваторі доступні до продажу 10 тис. Т пшениці – 5 тис. Т від сільгоспвиробників, а 5 тис. Т від іншого трейдера, і так далі. Це дозволить нам бути більш відкритими і швидше реалізовувати продукцію за вигідними цінами».

Другий етап впровадження цієї програми планується вже на наступний сезон.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: