Відкрита лекція: Як побудувати стратегію підвищення прибутку від продажів сервісу та запчастин

  • Дата: 04/07/2019
  • Мова: українська/російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

Офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а

Додати до Google календаря Додати до Outlook календаря

Ваша компанія продає складне, дороге, високотехнологічне обладнання, устаткування, запчастини до нього, та займається його сервісним обслуговуванням? Служба сервісу балансує на грані рентабельності або дає лише невеликий прибуток? Клієнтів важко залучити, а потім ще важче утримати? Потрібно суттєво підняти прибуток від відділу сервісу та отримати додаткові інструменти та технології для утримання клієнтів від “втечі” до конкурентів? Якщо у вас є такі проблеми і треба знайти для них рішення, реєструйтесь на відкриту лекцію.

Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією Sellclones та Віталієм Чубою запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Як побудувати стратегію підвищення прибутку від продажів сервісу та запчастин.

Після відвідування відкритої лекції учасники:

  • отримають методику організації продажів сервісу і запчастин для підвищення прибутку від цього підрозділу;
  • познайомляться з кейсами міжнародних компаній по підвищенню прибутку від продажів сервісу та запчастин;
  • познайомляться з найкращими світовими практиками по підвищенню продажів сервісних продуктів, послуг та утримання клієнтів від “втечі”.

Спікер: Віталій Чуба, бізнес-тренер, реалізував більш ніж 600 тренінгових, консалтингових та коучингових проектів, має досвід проведення тренінгів, як в Україні так і в Європі.

Партнер: Sellclones.

Цільова аудиторія: керівники відділів сервісу та запчастин, комерційні директори, керівники відділів продажів, провідні продавці відділів сервісу та запчастин.

Питання для обговорення:

  • У керівників відсутнє бачення про те, які є можливості заробляти на сервісі.
  • Співробітники просто надають послуги клієнтам. Вони роблять тільки те, що замовив клієнт.
  • В сервісному портфоліо всього лише 1-2 послуги та відсутні комплексні рішення.
  • Низька маржинальність сервісних продажів.
  • Після закінчення гарантійного терміну клієнти йдуть до «гаражних» сервісних спеціалістів.
  • Клієнти купують дешеві запчастини – аналоги, а не оригінальні через те, що не усвідомлюють вигоду від їх покупки.
  • Невелика кількість працівників здійснює продаж сервісу/запчастин.
  • Продавці сервісу/запчастин орієнтовані на рішення технічних питань, а не продажі.
  • При здійсненні продажу техніки, частина сервіс-портфоліо надається безкоштовно.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Віталій Чуба
тренер, реалізував більш ніж 600 тренінгових, консалтингових та коучингових проектів, має досвід проведення тренінгів, як в Україні так і в Європі.
Віталій Чуба

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: