fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Як керувати задоволеністю клієнтів

  • Дата: 17/10/2019 (ЧТ)
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а, конференц-зал STEFES

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Як керувати задоволеністю клієнтів. Дата: 17 жовтня2019. Час: 10:00 12:00. Мова: російська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а, конференц-зал STEFES. У разі активної реєстрації, ми залишаємо за собою право обмежити кількість представників від однієї компанії. Кожен клієнт – неповторна і унікальна особистість. Саме тому індивідуальний підхід до кожного – це не просто слова, а конкретна дія, яка мусить бути в арсеналі успішного підприємства.  Команда EBA Management Development Centre спільно з Schneider Electric запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Як керувати задоволеністю клієнтів. Спікер: Олександр Іванов, операційний менеджер та менеджер з питань задоволеності клієнтів у Schneider Electric World Wide, бізнес менеджер із тривалим досвідом успішного впровадження найкращих бізнес практик, які покращують ефективність, знижують експлуатаційні витрати, підвищують задоволеність клієнтів, збільшуючи продуктивність. Партнер: Schneider Electric. Цільова аудиторія: керівники підрозділів та функціональних напрямків, вищий та середній менеджмент компанії, маркетологи, менеджери з продажу та розвитку бізнесу. Питання для обговорення: Методології вимірювання задоволеності клієнтів. Що таке Net Promoter Score®? Результати вимірювання - це початок покращень. Як уникнути помилок при впровадженні програми вимірювання задоволеності клієнтів. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Олександр Іванов. Операційний менеджер та менеджер по задоволеності клієнтів у Schneider Electric World Wide, бізнес менеджер із тривалим досвідом успішного впровадження найкращих бізнес практик, які покращують ефективність, знижують експлуатаційні витрати, підвищують задоволеність клієнтів, збільшуючи продуктивність. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

У разі активної реєстрації, ми залишаємо за собою право обмежити кількість представників від однієї компанії.

Кожен клієнт – неповторна і унікальна особистість. Саме тому індивідуальний підхід до кожного – це не просто слова, а конкретна дія, яка мусить бути в арсеналі успішного підприємства. 

Команда EBA Management Development Centre спільно з Schneider Electric запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Як керувати задоволеністю клієнтів.

Спікер: Олександр Іванов, операційний менеджер та менеджер з питань задоволеності клієнтів у Schneider Electric World Wide, бізнес менеджер із тривалим досвідом успішного впровадження найкращих бізнес практик, які покращують ефективність, знижують експлуатаційні витрати, підвищують задоволеність клієнтів, збільшуючи продуктивність.

Партнер: Schneider Electric.

Цільова аудиторія: керівники підрозділів та функціональних напрямків, вищий та середній менеджмент компанії, маркетологи, менеджери з продажу та розвитку бізнесу.

Питання для обговорення:

  • Методології вимірювання задоволеності клієнтів.
  • Що таке Net Promoter Score®?
  • Результати вимірювання – це початок покращень.
  • Як уникнути помилок при впровадженні програми вимірювання задоволеності клієнтів.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Олександр Іванов
Операційний менеджер та менеджер по задоволеності клієнтів у Schneider Electric World Wide, бізнес менеджер із тривалим досвідом успішного впровадження найкращих бізнес практик, які покращують ефективність, знижують експлуатаційні витрати, підвищують задоволеність клієнтів, збільшуючи продуктивність
Олександр Іванов

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: