fbpx

Online-лекція: Трансформація комунікацій

  • Дата: 16/04/2020
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 11:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Додати до Google календаря Відкрити Телеграм-бот подій

Ті, хто в бізнесі досить довго, могли застати час, коли реклама в газетах і журналах дійсно стимулювала продажі. Потім прийшла епоха телебачення. ТБ виявилося чарівною паличкою, що створює бренди, репутації, авторитети і найголовніше – попит. У 2020 році глобальні рекламні інвестиції в ТБ вперше стануть менше, ніж в digital. І це дійсно означає початок нової ери комунікацій.

Протягом відкритої лекції ми поговоримо про основні закони комунікацій і про те, як комунікаційні канали впливають на ефективність комунікаційного обміну. Використовуючи дані українського медіа-ринку спікер покаже, як слабшає ТБ домінанта і як відбувається комунікаційна децентралізація. Як в той же самий час нові інструментальні можливості дають окремим особистостям величезну медіа-силу, що дозволяє їм просувати свій порядок денний, не зважаючи на опір класичних ЗМІ. Спікер пояснить нові правила комунікацій і опише вимоги нового комунікаційного середовища, які слід враховувати.

EBA Management Development Centre спільно з Carat Ukraine запрошують Вас взяти участь у Online-лекції: Трансформація комунікацій.

Дана лекція запланована на 16 квітня о 10:00 і буде доступна на ресурсі  Zoom.us. Посилання на онлайн зустріч буде доступно зареєстрованим учасникам за день до події.

Після відвідування лекції учасники:

  • Зможуть по-новому подивитися на комунікаційні стратегії компаній, брендів, соціальних і вікових страт, і окремих особистостей.
  • Дізнаються нові правила побудови комунікаційних повідомлень.
  • Отримають набір ефективних прийомів протистояння інформаційному шуму і феномену «пост-правди».
  • Зможуть усвідомити неймовірне вікно можливостей, що відкрилося перед кожним професіоналом завдяки новим медіа-каналам і зацикленості великих брендів на ТБ.

Спікер: Павло Таяновський, chief of transformations рекламного медіа агентства Carat Ukraine (міжнародна група Dentsu Aegis Network). Павло вже 25 років професійно займається розробкою комунікаційних і медіа стратегій для найбільших брендів українського ринку, як міжнародних, так і локальних.

Основний партнер: Carat Ukraine.

Цільова аудиторія: PR, digital та маркетинг спеціалісти.

Питання для обговорення:

  • Трансформація комунікацій.
  • Чому зростає кількість комунікаційних платформ і каналів.
  • Від чого страждають традиційні масові ЗМІ.
  • Навіщо Трампу Твіттер.
  • Комунікаційна природа посилення Давидів і ослаблення Голіафів в різних галузях людської діяльності.
  • Абсурд як джерело довіри.
  • Як просунути власний бренд за шкалою впливовості.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Павло Таяновський
chief of transformations рекламного медіа агентства Carat Ukraine (міжнародна група Dentsu Aegis Network). Павло вже 25 років професійно займається розробкою комунікаційних і медіа стратегій для найбільших брендів українського ринку, як міжнародних, так і локальних
Павло Таяновський

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: