fbpx

Online-лекція: Трансформація комунікацій

  • Дата: 16/04/2020
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 11:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації

Ті, хто в бізнесі досить довго, могли застати час, коли реклама в газетах і журналах дійсно стимулювала продажі. Потім прийшла епоха телебачення. ТБ виявилося чарівною паличкою, що створює бренди, репутації, авторитети і найголовніше – попит. У 2020 році глобальні рекламні інвестиції в ТБ вперше стануть менше, ніж в digital. І це дійсно означає початок нової ери комунікацій.

Протягом відкритої лекції ми поговоримо про основні закони комунікацій і про те, як комунікаційні канали впливають на ефективність комунікаційного обміну. Використовуючи дані українського медіа-ринку спікер покаже, як слабшає ТБ домінанта і як відбувається комунікаційна децентралізація. Як в той же самий час нові інструментальні можливості дають окремим особистостям величезну медіа-силу, що дозволяє їм просувати свій порядок денний, не зважаючи на опір класичних ЗМІ. Спікер пояснить нові правила комунікацій і опише вимоги нового комунікаційного середовища, які слід враховувати.

EBA Management Development Centre спільно з Carat Ukraine запрошують Вас взяти участь у Online-лекції: Трансформація комунікацій.

Дана лекція запланована на 16 квітня о 10:00 і буде доступна на ресурсі  Zoom.us. Посилання на онлайн зустріч буде доступно зареєстрованим учасникам за день до події.

Після відвідування лекції учасники:

  • Зможуть по-новому подивитися на комунікаційні стратегії компаній, брендів, соціальних і вікових страт, і окремих особистостей.
  • Дізнаються нові правила побудови комунікаційних повідомлень.
  • Отримають набір ефективних прийомів протистояння інформаційному шуму і феномену «пост-правди».
  • Зможуть усвідомити неймовірне вікно можливостей, що відкрилося перед кожним професіоналом завдяки новим медіа-каналам і зацикленості великих брендів на ТБ.

Спікер: Павло Таяновський, chief of transformations рекламного медіа агентства Carat Ukraine (міжнародна група Dentsu Aegis Network). Павло вже 25 років професійно займається розробкою комунікаційних і медіа стратегій для найбільших брендів українського ринку, як міжнародних, так і локальних.

Основний партнер: Carat Ukraine.

Цільова аудиторія: PR, digital та маркетинг спеціалісти.

Питання для обговорення:

  • Трансформація комунікацій.
  • Чому зростає кількість комунікаційних платформ і каналів.
  • Від чого страждають традиційні масові ЗМІ.
  • Навіщо Трампу Твіттер.
  • Комунікаційна природа посилення Давидів і ослаблення Голіафів в різних галузях людської діяльності.
  • Абсурд як джерело довіри.
  • Як просунути власний бренд за шкалою впливовості.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Павло Таяновський
chief of transformations рекламного медіа агентства Carat Ukraine (міжнародна група Dentsu Aegis Network). Павло вже 25 років професійно займається розробкою комунікаційних і медіа стратегій для найбільших брендів українського ринку, як міжнародних, так і локальних
Павло Таяновський

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: