fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Телевізійна реклама для бізнесу у діджитал-реаліях

  • Дата: 30/10/2018 (ВТ)
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Телевізійна реклама для бізнесу у діджитал-реаліях. Дата: 30 жовтня2018. Час: 10:00 12:00. Мова: російська. Внесок: безкоштовно для членів EBA. Місце проведення: HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3. У наш час високих технологій інформація стала чи не найдорожчою річчю. Люди платять гроші, щоб отримати інформацію, або ж навпаки – щоб надати її суспільству. Одним зі способів такого надання інформації є реклама. Причому реклама не у вузькому сенсі, як інформація про певний виріб, а у найширшому значенні цього поняття – як засіб інформування, переконання, впливу і маніпуляції. Рекламу розуміють сьогодні як спеціальну форму комунікацій, спрямовану на спонукування людей до певної, підпорядкованої цілям маркетингу поведінки. Команда EBA Management Development Centre спільно з медіакомпанією 1+1 запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Телевізійна реклама для бізнесу у діджитал-реаліях.  Результат: після відвідування відкритої лекції кожен учасник отримає розуміння оптимальних каналів для реклами свого продукту та розставить крапки над і, хто ж зверху – телебачення чи діджитал. Спікер: Валерій Варениця, комерційний директор сейлз-хаусу «ПЛЮСИ», у 2016 році отримав відзнаку «Слід в рекламі» премії «Effie Awards Ukraine», входить до наглядової ради Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), відповідає за напрямок «Реклама на телебаченні». Основний партнер: 1+1 Media Group Партнери: HUB 4.0, Coca-Cola Ukraine, 2Amovers Цільова аудиторія: топ менеджмент компаній,  PR менеджери, маркетинг-менеджери, digital-менеджери, маркетологи, smm-менеджери. Питання для обговорення:  Перетікання аудиторії між класичним ТВ і діджиталом; Пряма реклама і спонсорство: що краще та коли; Трансформація традиційних медіа: чи насправді діджитал і телебачення конкурують між собою. Мультиканальні рішення і як працює контент, аби залишатися цікавим для глядача. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. Спікери. Валерій Варениця. комерційний директор сейлз-хаусу «ПЛЮСИ», у 2016 році отримав відзнаку «Слід в рекламі» премії «Effie Awards Ukraine», входить до наглядової ради Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), відповідає за напрямок «Реклама на телебаченні». Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анастасія Мутас. E-mail [email protected] Контактний телефон. 044 496 06 01.

У наш час високих технологій інформація стала чи не найдорожчою річчю. Люди платять гроші, щоб отримати інформацію, або ж навпаки – щоб надати її суспільству. Одним зі способів такого надання інформації є реклама. Причому реклама не у вузькому сенсі, як інформація про певний виріб, а у найширшому значенні цього поняття – як засіб інформування, переконання, впливу і маніпуляції. Рекламу розуміють сьогодні як спеціальну форму комунікацій, спрямовану на спонукування людей до певної, підпорядкованої цілям маркетингу поведінки.

Команда EBA Management Development Centre спільно з медіакомпанією 1+1 запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Телевізійна реклама для бізнесу у діджитал-реаліях. 

Результат: після відвідування відкритої лекції кожен учасник отримає розуміння оптимальних каналів для реклами свого продукту та розставить крапки над і, хто ж зверху – телебачення чи діджитал.

Спікер: Валерій Варениця, комерційний директор сейлз-хаусу «ПЛЮСИ», у 2016 році отримав відзнаку «Слід в рекламі» премії «Effie Awards Ukraine», входить до наглядової ради Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), відповідає за напрямок «Реклама на телебаченні».

Основний партнер: 1+1 Media Group

Партнери: HUB 4.0Coca-Cola Ukraine2Amovers

Цільова аудиторія: топ менеджмент компаній,  PR менеджери, маркетинг-менеджери, digital-менеджери, маркетологи, smm-менеджери.

Питання для обговорення: 

  • Перетікання аудиторії між класичним ТВ і діджиталом;
  • Пряма реклама і спонсорство: що краще та коли;
  • Трансформація традиційних медіа: чи насправді діджитал і телебачення конкурують між собою.
  • Мультиканальні рішення і як працює контент, аби залишатися цікавим для глядача.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01. 

Спікери

1 / 1
Валерій Варениця
комерційний директор сейлз-хаусу «ПЛЮСИ», у 2016 році отримав відзнаку «Слід в рекламі» премії «Effie Awards Ukraine», входить до наглядової ради Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), відповідає за напрямок «Реклама на телебаченні»
Валерій Варениця

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анастасія Мутас

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: