fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Спецпроекти, що продають. Нове медіа для нового бізнесу

  • Дата: 05/03/2019 (ВТ)
  • Мова: українська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Спецпроекти, що продають. Нове медіа для нового бізнесу. Дата: 05 березня2019. Час: 10:00 12:00. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членів EBA. Місце проведення: HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3. Маркетологи — це одночасно і творці, і споживачі контенту. Часто стається так, що вони споживають одне, а продукують зовсім інше. А цей шлях точно не призведе ані до швидких продажів, ані до підвищення впізнаваності бренду. То ж чому, якщо ми активно споживаємо нові інтернет-медіа та отримуємо нові знання від блогерів, не використати їх у якості додаткового або ж, навіть, основного каналу комунікації? Команда EBA Management Development Centre спільно з Оксаною Лихожон запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Спецпроекти, що продають. Нове медіа для нового бізнесу. На лекції Ви отримаєте дієвий чек-ліст, який допоможе Вам визначити, які канали комунікації обрати для Вашого бізнесу; як шукати та аналізувати блогерів; як організувати співпрацю та поміряти її ефективність. Спікер: Оксана Лихожон, CEO SODA Communications; 5+ років у маркетингу. Основна спеціалізація — нішеві та дорогі продукти та їх просування у соцмережах. Соцмережі та лідери думок стали основним каналом продажів проекту будинко-квартир QDRO - terraced house. Основний партнер: SODA Communications Партнери заходу: HUB 4.0, Coca-Cola Ukraine, 2Amovers Цільова аудиторія: маркетологи, власники бізнесу та люди зацікавлені у нових форматах просування. Питання для обговорення: Що таке: New Media, nаno-, micro-інфлюенсери та топ-блогери. Чи потрібно все це вашому бізнесу? Які існують варіанти співпраці? Де шукати блогерів, як домовлятись? Хто відповідальний за ідею та її реалізацію? Підводне каміння та як його обійти. Як аналізувати результати. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Оксана Лихожон. CEO SODA Communications. 5+ років у маркетингу. Основна спеціалізація — нішеві та дорогі продукти та їх просування у соцмережах. Соцмережі та лідери думок стали основним каналом продажів проекту будинко-квартир QDRO - terraced house. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Маркетологи — це одночасно і творці, і споживачі контенту. Часто стається так, що вони споживають одне, а продукують зовсім інше. А цей шлях точно не призведе ані до швидких продажів, ані до підвищення впізнаваності бренду. То ж чому, якщо ми активно споживаємо нові інтернет-медіа та отримуємо нові знання від блогерів, не використати їх у якості додаткового або ж, навіть, основного каналу комунікації?

Команда EBA Management Development Centre спільно з Оксаною Лихожон запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Спецпроекти, що продають. Нове медіа для нового бізнесу.

На лекції Ви отримаєте дієвий чек-ліст, який допоможе Вам визначити, які канали комунікації обрати для Вашого бізнесу; як шукати та аналізувати блогерів; як організувати співпрацю та поміряти її ефективність.

Спікер: Оксана Лихожон, CEO SODA Communications; 5+ років у маркетингу. Основна спеціалізація — нішеві та дорогі продукти та їх просування у соцмережах. Соцмережі та лідери думок стали основним каналом продажів проекту будинко-квартир QDRO – terraced house.

Основний партнер: SODA Communications

Партнери заходу: HUB 4.0Coca-Cola Ukraine2Amovers

Цільова аудиторія: маркетологи, власники бізнесу та люди зацікавлені у нових форматах просування.

Питання для обговорення:

  • Що таке: New Media, nаno-, micro-інфлюенсери та топ-блогери.
  • Чи потрібно все це вашому бізнесу?
  • Які існують варіанти співпраці?
  • Де шукати блогерів, як домовлятись?
  • Хто відповідальний за ідею та її реалізацію?
  • Підводне каміння та як його обійти.
  • Як аналізувати результати.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Оксана Лихожон
CEO SODA Communications. 5+ років у маркетингу. Основна спеціалізація — нішеві та дорогі продукти та їх просування у соцмережах. Соцмережі та лідери думок стали основним каналом продажів проекту будинко-квартир QDRO - terraced house
Оксана Лихожон

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: