Відкрита лекція: Спецпроекти, що продають. Нове медіа для нового бізнесу

дата: 05/03/2019

Сьогодні на просторах інтернету неймовірна кількість блогерів, влогерів та інфлюенсерів. Інфлюенсери – це люди, за якими стежать, так звані «лідери думок». Це поняття часто використовують для описання осіб, здатних впливати на рішення інших осіб завдяки своєму авторитету, знанням, досвіду або умінню вибудовувати стосунки з аудиторією. Основні правила роботи з інфлюенсерами передбачають наявність таких складових: 

☑️  Кількість підписників від 4000;
☑️  Геолокація: проживання/перебування у потрібномі місті;
☑️  Відсутність скандалів навколо особи та надто провокативних постів;
☑️  Спільні цінності та «позиціонування»;
☑️  Достатня залученість аудиторії — рівномірний розподіл лайків та коментарів між постами.

Дякуємо Oksana Lykhozhon за інформативну лекцію, насичений інтерактивний контент та бажання поділитися власними знаннями та досвідом! Окрема подяка SODA Digital Advertising GroupCoca-Cola Ukraine2Amovers за приємну співпрацю, а HUB 4.0 за гостинність!

01/

Партнери

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: