fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Тренінг: Сучасний діловий етикет

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Тренінг: Сучасний діловий етикет. Дата: 19 жовтня2020. Час: 14:30 21:30. Мова: російська/українська. Місце проведення: Освіторія Хаб (вул. Московська 2). Як би швидко не розвивалися технології, ми не перестанемо спілкуватися, але форми спілкування будуть змінюватися. Етикет - це правила цивілізованого спілкування і взаємодії. Соціальний інтелект - вміння грамотно адаптувати свою поведінку. Як поєднати знання етикету та соціальний інтелект для максимально ефективної взаємодії у бізнесі? EBA Management Development Centre спільно з Etiquette School запрошують Вас взяти участь у  Тренінгу: Сучасний діловий етикет. Тренери: Наталія Адаменко, Президент Etiquette School, фахівець зі звязків з держструктурами, експерт з етикету і дипломатичного протоколу, член громадської ради при комітеті Верховної Ради з питань зовнішньої звязків, брала участь у телепроектах на каналі «1 + 1» - «Від пацанкі до панянкі», «Школа справжньої пані», «Школи джентльменів». Фарід Сафаров, дипломат, викладач міжнародного права, етикету, протоколу, державний службовець, керівник експертної групи з питань цифрової інфраструктури на транспорті, в минулому засновник та виконавчий директор Moresise Bank (в грудні 2015 року потрапив до списку 100 найкращих фінансово-технологічних стартапів Європи та в ТОП-17 найперспективніших фінтехів компаній Центральної та Східної Європи), член Федерації дебатів України, фіналіст Міжнародного Оксфордського дебатного турніру, фіналіст Національного раунду Міжнародного судового конкурсу з права Всесвітньої торгової організації (ВТО). Партнер заходу: Etiquette School.  Цільова аудиторія: керівники компаній та їхні помічники. працівники, що займаються організацією зустрічей та прийомом гостей і партнерів компанії. HR-менеджери. менеджери середньої ланки. власники бізнесу. Теми для обговорення: Модуль 1. Перше враження: працюємо над створенням Перше враження. Як впливає на подальшу комунікацію. Інструменти створення першого враження. Успішна самопрезентація. Впевненість / невпевненість (коли заважає, коли допомагає). Секрети мови тіла (невербальна комунікація). Міміка і жести - як читати і використовувати мову тіла. Привітання: рукостискання, поклони, поцілунки. Бізнес знайомства та самопрезентація. Поведінка чоловіків з жінками і навпаки. Як створити правильне враження на співбесідах та на новій роботі. Повсякденна ввічливість. Модуль 2. Спілкування, нетворкінг для успішної комунікації та досягнення цілей Основні принципи спілкування. Підготовка до зустрічі.  На що потрібно звернути особливу увагу. Теми для спілкування з малознайомими людьми. Корисні поради для small talk з ким завгодно, де завгодно і коли завгодно. Соціальні мережи. Як не злякати партнера, клієнта, роботодавця? Поради для запамятовування інформації (імена, тощо). Сommunication gap або культурні особливості. Модуль 3. Офіс протокол та навички комунікації. Самопрезентація, персональний стиль і бізнес гардероб Переваги ерудованості у сфері етикету та протоколу в бізнес світі. Правила формальних бізнес-зустрічей. Правила неформальних бізнес-зустрічей. Етикет в офісі. Small talk і networking в офісі. Електронна і письмова комунікація. Керівництво по користуванню соціальними мережами. Визначення формального ділового стилю, business casual, casual і smart casual стилів. Рекомендації по стилю для чоловіків. Гардероб і поради по стилю для жінок. Правила етикету в питаннях подарунків і квітів. Дотримання субординації в колективі. Дотримання корпоративної культури, традицій і правил поведінки прийнятих в компанії. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку “Реєстрація”. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникли запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Тренери. Наталія Адаменко. Президент Etiquette School, фахівець зі звязків з держструктурами, експерт з етикету і дипломатичного протоколу, член громадської ради при комітеті Верховної Ради з питань зовнішньої звязків, брала участь у телепроектах на каналі «1 + 1» - «Від пацанкі до панянкі», «Школа справжньої пані», «Школи джентльменів».. Фарід Сафаров. дипломат, викладач міжнародного права, етикету, протоколу, державний службовець, керівник експертної групи з питань цифрової інфраструктури на транспорті. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Лілія Ямборак. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380 (67) 218-27-41.

Як би швидко не розвивалися технології, ми не перестанемо спілкуватися, але форми спілкування будуть змінюватися. Етикет – це правила цивілізованого спілкування і взаємодії. Соціальний інтелект – вміння грамотно адаптувати свою поведінку. Як поєднати знання етикету та соціальний інтелект для максимально ефективної взаємодії у бізнесі?

EBA Management Development Centre спільно з Etiquette School запрошують Вас взяти участь у  Тренінгу: Сучасний діловий етикет.

Тренери:

Наталія Адаменко, Президент Etiquette School, фахівець зі зв’язків з держструктурами, експерт з етикету і дипломатичного протоколу, член громадської ради при комітеті Верховної Ради з питань зовнішньої зв’язків, брала участь у телепроектах на каналі «1 + 1» – «Від пацанкі до панянкі», «Школа справжньої пані», «Школи джентльменів».

Фарід Сафаров, дипломат, викладач міжнародного права, етикету, протоколу, державний службовець, керівник експертної групи з питань цифрової інфраструктури на транспорті, в минулому засновник та виконавчий директор Moresise Bank (в грудні 2015 року потрапив до списку 100 найкращих фінансово-технологічних стартапів Європи та в ТОП-17 найперспективніших фінтехів компаній Центральної та Східної Європи), член Федерації дебатів України, фіналіст Міжнародного Оксфордського дебатного турніру, фіналіст Національного раунду Міжнародного судового конкурсу з права Всесвітньої торгової організації (ВТО).

Партнер заходу: Etiquette School. 

Цільова аудиторія:

  • керівники компаній та їхні помічники.
  • працівники, що займаються організацією зустрічей та прийомом гостей і партнерів компанії.
  • HR-менеджери.
  • менеджери середньої ланки.
  • власники бізнесу.

Теми для обговорення:

Модуль 1. Перше враження: працюємо над створенням

  • Перше враження. Як впливає на подальшу комунікацію.
  • Інструменти створення першого враження.
  • Успішна самопрезентація.
  • Впевненість / невпевненість (коли заважає, коли допомагає).
  • Секрети мови тіла (невербальна комунікація).
  • Міміка і жести – як читати і використовувати мову тіла.
  • Привітання: рукостискання, поклони, поцілунки.
  • Бізнес знайомства та самопрезентація.
  • Поведінка чоловіків з жінками і навпаки.
  • Як створити правильне враження на співбесідах та на новій роботі.
  • Повсякденна ввічливість.

Модуль 2. Спілкування, нетворкінг для успішної комунікації та досягнення цілей

  • Основні принципи спілкування.
  • Підготовка до зустрічі. 
  • На що потрібно звернути особливу увагу.
  • Теми для спілкування з малознайомими людьми.
  • Корисні поради для small talk з ким завгодно, де завгодно і коли завгодно.
  • Соціальні мережи. Як не злякати партнера, клієнта, роботодавця?
  • Поради для запам’ятовування інформації (імена, тощо).
  • Сommunication gap або культурні особливості.

Модуль 3. Офіс протокол та навички комунікації.

Самопрезентація, персональний стиль і бізнес гардероб

  • Переваги ерудованості у сфері етикету та протоколу в бізнес світі.
  • Правила формальних бізнес-зустрічей.
  • Правила неформальних бізнес-зустрічей.
  • Етикет в офісі.
  • Small talk і networking в офісі.
  • Електронна і письмова комунікація.
  • Керівництво по користуванню соціальними мережами.
  • Визначення формального ділового стилю, business casual, casual і smart casual стилів.
  • Рекомендації по стилю для чоловіків.
  • Гардероб і поради по стилю для жінок.
  • Правила етикету в питаннях подарунків і квітів.
  • Дотримання субординації в колективі.
  • Дотримання корпоративної культури, традицій і правил поведінки прийнятих в компанії.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку “Реєстрація”. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникли запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Тренери

1 / 2
Наталія Адаменко
Президент Etiquette School, фахівець зі зв'язків з держструктурами, експерт з етикету і дипломатичного протоколу, член громадської ради при комітеті Верховної Ради з питань зовнішньої зв'язків, брала участь у телепроектах на каналі «1 + 1» - «Від пацанкі до панянкі», «Школа справжньої пані», «Школи джентльменів».
Фарід Сафаров
дипломат, викладач міжнародного права, етикету, протоколу, державний службовець, керівник експертної групи з питань цифрової інфраструктури на транспорті
Наталія Адаменко
Фарід Сафаров

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

Зв'язатись
+380 (67) 218-27-41

Партнери

Звіт та фотогалерея

Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваші очікування від тренінгу
Вкажіть, будь ласка, мобільний номер телефону.
Звідки Ви дізнались про програму? ( сайт, особистий лист, сторінка FB, розсилка)
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: