fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Тренінг: Антикризові комунікації під час кіберінцидентів

Комунікація Маркетинг та PR Особиста ефективність Особистісний розвиток PR, Маркетинг, Реклама, Дизайн
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Тренінг: Антикризові комунікації під час кіберінцидентів. Дата: 30 квітня2025. Час: 10:00 18:00. Мова: українська. Формат: 1 тренінговий день в офлайн-форматі. Місце проведення: KyivHall . Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно з Юлією Петрик запрошують Вас взяти участь у новому Тренінгу: Антикризові комунікації під час кіберінцидентів. Партнер по локації: KyivHall на Хрещатику, 25 - конференц-зали з укриттям в самому серці столиці. Маємо безперебійний інтернет, генератор, власний кейтеринг і технічну базу майже під будь-який запит, а головне - лояльне ціноутворення. Наш сайт: https://kyivhall.com.ua/ Після проходження тренінгу ви:   Знатимете, в чому унікальність комунікаційних викликів під час кіберінцидентів Оціните готовність компанії до комунікацій під час кіберінциденту Навчитесь формувати кросфункціональну команду реагування на інциденти Знатимете, які канали комунікації обрати для різних стейкхолдерів, як формувати правильні меседжі та комунікувати на різних етапах кризи. Тренерка: Юлія Петрик, засновниця Tech PR School, СЕО та cпівзасновниця агенції Calibrated, що спеціалізується на стратегічних комунікаціях та адвокаційних проєктах у сфері технологій для підвищення стійкості організацій (включаючи кібербезпеку, оборонні технології) приватного, державного й громадського секторів. Сертифікована спеціалістка з кризових комунікацій (CIPR, Лондон), спікерка міжнародних конференцій (InCyber Forum Canada; ICON, USA; PRCA, London).  Цільова аудиторія: фахівці з PR та комунікацій, SMM менеджери, менеджери з маркетингових комунікацій. менеджмент, IT команди. Які знання та навички ви опануєте? Вступ:  Види кіберінцидентів  Їхній вплив на репутацію бренду та різні групи стейкхолдерів  Юридичні та комунікаційні особливості кіберкриз  Превентивна стадія  Створення мапи ризиків та загроз  Класифікація кіберінцидентів  Особливості каналів комунікації під час інцидентів  Формування кросфункціональної команди реагування на інциденти (склад команди, ролі та відповідальності)  Реагування на кіберінцидент   Розробка плану комунікації та антикризової стратегії (визначення стадій антикризової комунікації, вибір спікерів)  Формування ключових повідомлень для кожного з етапів кризи (визначення tone of voice, застосування фреймворків STOP, Krebs та інших)  Вибір каналів комунікації  Аналіз кейсів: вдалі рішення та помилки  Посткомунікація  Чому посткомунікація – обовʼязкова складова антикризового плану  Особливості посткомунікації з різними стейкхолдерами.  Тренери. Юлія Петрик. Засновниця Tech PR School, СЕО та cпівзасновниця агенції Calibrated, що спеціалізується на стратегічних комунікаціях та адвокаційних проєктах у сфері технологій для підвищення стійкості організацій (включаючи кібербезпеку, оборонні технології) приватного, державного й громадського секторів. Сертифікована спеціалістка з кризових комунікацій (CIPR, Лондон), спікерка міжнародних конференцій (InCyber Forum Canada; ICON, USA; PRCA, London).. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 240 90 90.

Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно з Юлією Петрик запрошують Вас взяти участь у новому Тренінгу: Антикризові комунікації під час кіберінцидентів.

Партнер по локації: KyivHall на Хрещатику, 25 – конференц-зали з укриттям в самому серці столиці. Маємо безперебійний інтернет, генератор, власний кейтеринг і технічну базу майже під будь-який запит, а головне – лояльне ціноутворення. Наш сайт: https://kyivhall.com.ua/

Після проходження тренінгу ви:  

  • Знатимете, в чому унікальність комунікаційних викликів під час кіберінцидентів
  • Оціните готовність компанії до комунікацій під час кіберінциденту
  • Навчитесь формувати кросфункціональну команду реагування на інциденти
  • Знатимете, які канали комунікації обрати для різних стейкхолдерів, як формувати правильні меседжі та комунікувати на різних етапах кризи.

Тренерка: Юлія Петрик, засновниця Tech PR School, СЕО та cпівзасновниця агенції Calibrated, що спеціалізується на стратегічних комунікаціях та адвокаційних проєктах у сфері технологій для підвищення стійкості організацій (включаючи кібербезпеку, оборонні технології) приватного, державного й громадського секторів. Сертифікована спеціалістка з кризових комунікацій (CIPR, Лондон), спікерка міжнародних конференцій (InCyber Forum Canada; ICON, USA; PRCA, London). 

Цільова аудиторія: фахівці з PR та комунікацій, SMM менеджери, менеджери з маркетингових комунікацій. менеджмент, IT команди.

Які знання та навички ви опануєте?

Вступ: 

  • Види кіберінцидентів 
  • Їхній вплив на репутацію бренду та різні групи стейкхолдерів 
  • Юридичні та комунікаційні особливості кіберкриз 

Превентивна стадія 

  • Створення мапи ризиків та загроз 
  • Класифікація кіберінцидентів 
  • Особливості каналів комунікації під час інцидентів 
  • Формування кросфункціональної команди реагування на інциденти (склад команди, ролі та відповідальності) 

Реагування на кіберінцидент  

  • Розробка плану комунікації та антикризової стратегії (визначення стадій антикризової комунікації, вибір спікерів) 
  • Формування ключових повідомлень для кожного з етапів кризи (визначення tone of voice, застосування фреймворків STOP, Krebs та інших) 
  • Вибір каналів комунікації 
  • Аналіз кейсів: вдалі рішення та помилки 

Посткомунікація 

  • Чому посткомунікація – обовʼязкова складова антикризового плану 
  • Особливості посткомунікації з різними стейкхолдерами. 

Тренери

1 / 1
Юлія Петрик
Засновниця Tech PR School, СЕО та cпівзасновниця агенції Calibrated, що спеціалізується на стратегічних комунікаціях та адвокаційних проєктах у сфері технологій для підвищення стійкості організацій (включаючи кібербезпеку, оборонні технології) приватного, державного й громадського секторів. Сертифікована спеціалістка з кризових комунікацій (CIPR, Лондон), спікерка міжнародних конференцій (InCyber Forum Canada; ICON, USA; PRCA, London).
Юлія Петрик

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
067 240 90 90

Партнери

Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренерки
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренерки
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: