Програма розвитку з критичного мислення в бізнесі

  • Статус:новий сезон розпочинається 28 травня 2019
  • Тривалість:28 - 29 травня
  • Час:у вівторок та середу з 10:00 по 17:00
  • Внесок:5000 грн для компаній Асоціації
  • Рання реєстрація:4250 грн до 28 квітня для компаній Асоціації
  • Місце проведення:HUB 4.0 (Ярославський провулок 1/3)
  • Мова:російська
Додати до Google календаря Додати до Outlook календаря

Про програму

Спираючись на факти, важливо не посковзнутися на висновках.

А.Є. Васильєв

Щодня життя підкидає нам чимало питань і проблем, які вимагають наших відповідей та ефективних рішень. Деякі з них прості, а деякі – не зовсім: Як заощадити, не втрачаючи якості життя? За якого політика варто проголосувати? У який банк краще покласти гроші на депозит? Де і як знайти достойну роботу? Щоб обрати найкраще з рішень, слід увімкнути критичне мислення – це особливо результативний спосіб у житті та в бізнесі.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • навчитесь легко знаходити потрібну й важливу інформацію, зможете її перевірити;
  • уважно вивчите усі можливості;
  • прискіпливо оціните кожен варіант й зробите власний вибір;
  • опануєте інструменти критичного мислення, щоб зробити власне життя більш осмисленим і успішним.

ФОРМАТ ПРОГРАМИ

Протягом двох навчальних днів учасники отримують збалансовану подачу теоретичної та практичної інформації, ретельно проаналізують бізнес-ситуації за допомогою інструментів статистики і логіки для того, щоб розвити навичку прийняття обґрунтованих рішень.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Топ-менеджери та менеджери департаментів
  • Працівники департаментів продажів, маркетингу та PR
  • Бізнес-коучі

ПРОГРАМА

  1. Основи статистики для аналізу ситуацій та вирішення бізнес-проблем.
  2. Коли і як застосовується закон великих чисел?
  3. Прогноз. Як визначити, яка інформація потрібна для прогнозування подій при обґрунтуванні бізнес-плану.
  4. Виявлення когнітивних упереджень. Як прослідкувати, щоб вони не створювали негативного впливу на прийняття рішень.
  5. Як проводити аналіз витрат та вигід. Як визначити ситуації, коли слід ігнорувати результати цього аналізу.
  6. Як аргументувати рішення за допомогою логіки і діалектичних міркувань.

Партнери заходу: HUB 4.0Coca-Cola Ukraine2Amovers

Тренери

1 / 1
Анна Григораш
тренер, консультант Академії бізнесу EY, має кваліфікацію члена АССА, РМР, PSM, ТОС Fundamentals, Lean Six Sigma Yellow Belt, Service Design, коуч (International Institute of Leadership (USA)
Анна Григораш

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

Зв'язатись
+380 (44) 496 0601
Зареєструватися
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: