Програма розвитку з комплаєнс

  • Статус:новий сезон розпочинається 13 травня 2019
  • Тривалість:13 травня - 05 червня
  • Час:щопонеділка та щосереди з 16:00 до 19:00
  • Внесок:4800 грн для компаній Асоціації
  • Рання реєстрація:4300 грн до 13 квітня для компаній Асоціації
  • Місце проведення:офіс Європейської Бізнес Асоціації (Андріївський узвіз 1-А)
Додати до Google календаря Додати до Outlook календаря

Про програму

В українському суспільстві все частіше використовується термін «Kомплаєнс». Так що таке «Комплаєнс»? Це однозначно дещо більше, ніж просто виконання вимог закону. Це правила введення бізнесу, які ґрунтуються на чесному відношенні до працівників, клієнтів та ділових партнерів, а також в цілому до суспільства, в якому працює компанія. При цьому Комплаєнс – це не просто звід правил і процедур, це безперервний процес, який допомагає зрозуміти працівникам як діяти чесно та приймати правильні рішення щодня. Забезпечення дотримання Комплаєнс процедур допоможе вашій компанії запобігати та виявляти порушення правил, а також може врятувати вашу організацію від штрафів і позовів та в цілому сприятиме процвітанню та стабільності вашої компанії.

Команда Центру професійного розвитку Асоціації пропонує вам долучитися до програми та відкрити для себе нові знання в сфері Комплаєнс.

 ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Юристи in-house та менеджери компаній, які хотіли б збагатити знання у сфері Комплаєнс;
  • Практикуючі юристи;
  • HR-спеціалісти, які хотіли б збагатити свої знання у сфері Комплаєнс;
  • Усі, хто бажає розширити та поглибити професійні навички та кваліфікацію у сфері Комплаєнс.

Під час проходження модулів ви

  • Дізнаєтесь, як правильно та легко дотримуватись вимог Комплаєнс та транслювати їх «внутрішньому клієнту»;
  • Вивчите основні питання нового регулювання ЄС щодо захисту персональних даних (GDPR);
  • Дізнаєтесь, як знизити ризики у сфері Комплаєнс;
  • Дізнаєтесь, чому HR-комплаєнс є необхідним елементом зменшення ризиків компанії;
  • Покращите знання у сфері Anti-Bribery та антикорупційного Комплаєнсу;
  • Ознайомитесь з основними положеннями Санкційного Комплаєнсу;
  • Отримаєте знання про впровадження культури комплаєнс в банківській сфері;
  • Поглибите свої знання в антимонопольному комплаєнсі, а також дізнаєтесь про наслідки порушення антимонопольного законодавства на практичних кейсах;
  • Обміняєтесь найкращим практичним досвідом у сфері Комплаєнс та дізнаєтесь про «історії успіху» компаній з ефективною внутрішньою системою Комплаєнс.

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1  –  13 травня,  2019

11 принципів ефективної комплаєнс програми та їх імплементація у бізнесі

ТРЕНЕР

Тетяна Кирик, комплаєнс директор Київстар (група компаній VEON)працює на позиції комплаєнс директора Київстар з 2014 по теперішній час. Тетяна – юрист за фахом, має більш ніж 20-літній досвід керівництва юридичними службами в міжнародних та українських компаніях: Мрія Агрохолдинг, Карлсберг Україна, КПМГ Україна, BUNGE Україна, Ілта, має диплом юриста Київського університету ім. Тараса Швченка та диплом спеціаліста з інтелектуальної власності та права, Міжнародний Сертифікат з комплаєнс (Міжнародної асоціації з комплаєнс), Великобританія.

  1. Історія виникнення, звідки походять ці принципи та як вони були сформульовані.
  2. Короткий огляд джерел міжнародного антикорупційного законодавства, включаючи US FCPA (Закон США про запобігання та протидію корупції за кордоном) та UK Bribery Act (Закон Великобританії про хабарництво) та їх застосування в іноземних компаніях, зокрема в Україні.
  3. Занурення в усі 11 принципів ефективної комплаєнс програми на прикладах з досвіду групи компаній Veon та Київстар.

МОДУЛЬ 2 15 травня , 2019

Захист персональних даних та GDPR комплаєнс: практичний підхід 

ТРЕНЕРИ

Олексій Столяренко, радник міжнародної юридичної фірми Baker McKenzie, керівник практики IT/TMT, протягом останніх 10 років супроводжував більшість ключових трансакцій у галузі ІТ/ТМТ в Україні. 

Андрій Фіногін, старший юрист у групі корпоративного права/M&A міжнародної юридичної фірми Baker McKenzie, має досвід роботи більше, ніж 8 років над складними фінансовими операціями, міжнародними злиттями та поглинаннями та угодами із залучення капіталу у галузі технологій, працював глобальним керівником юридичного департаменту транснаціональної ІТ-компанії, та керував масштабними проектами у сфері захисту персональних даних. 

  1. GDPR та Україна: чому варто турбуватися про це сьогодні. 
  2. GDPR в дії: практика застосування.  
  3. Топ-5 практичних кроків до відповідності. 

МОДУЛЬ 3 – 20 травня, 2019

Антимонопольний комплаєнс 

ТРЕНЕР

Тренер: Ольга Лук’янова, керівник юридичного відділу, комплаєнс офіцер у компанії Henkel, має більш ніж 27-річний досвід роботи як юрист та 20 років досвіду у комплаєнс, працювала керівником юридичного департаменту компаній Procter & Gamble, JTI, має сертифікат MBA Bled School.

  1. Ринок та конкурентна поведінка
  2. Горизонтальні домовленості
  3. Вертикальні домовленості
  4. Зловживання домінуючим (монопольним) становищем на ринку
  5. Поведінка в асоціаціях та інших торгових групах
  6. Дозволи та заборони
  7. Внутрішня та зовнішня кореспонденція
  8. Наслідки порушення антимонопольного законодавства
  9. Правила звільнення від відповідальності

МОДУЛЬ 4 22 травня, 2019

Anti-Bribery та Антикорупційний Комплаєнс

ТРЕНЕР

Анна Жарова, керівник юридичної та комплаєнс служби ТОВ «Філіпс Україна», має 10-річний досвід роботи у тому числі у таких компаніях, як Danone та Unilever

  1. Історія хабарництва
  2. Законодавство про корупцію та хабарництво. Закон США «Про корупцію за кордоном»: FCPA справи
  3. Конфлікт інтересів. Cases studies
  4. Подарунки, представницькі видатки та благодійні внески. Cases studies

МОДУЛЬ 5 – 27 травня, 2019

HR комплаєнс

ТРЕНЕР

Тетяна Іванович, радник, адвокат, керівник напрямку приватних клієнтів, напрямку праці та зайнятості, ADER HABER.

  1. HR-комплаєнс як необхідна складова зниження ризиків для компанії
  2. Чому роль HR настільки важлива в комплаєнсі? Конфлікти інтересів (перевірка до працевлаштування). Case study
  3. Комплаєнс у трудовому праві. Ризики відповідальності відповідно до законодавства України про працю

МОДУЛЬ 6 – 29 травня, 2019

Перевірка благонадійності або Due Diligence сторонніх організацій 

ТРЕНЕР

Олена Лімакова, керівник юридичного департаменту компанії Sandoz, фармацевтичної компанії групи Novartis. З 2000 року працювала в сфері юриспруденції компаній: British American Tobacco, Wrigley, Ferrero.

  1. Типи ризиків, пов’язаних зі сторонніми організаціями
  2. Підготовчі етапи для запуску системи перевірки благонадійності
  3. Найсучасніші стандарти та процес управління ризиками сторонніх організацій
  4. Розподіл сфер відповідальності учасників процесу перевірки благонадійності

МОДУЛЬ 7 – 3 червня, 2019

Санкційний Комплаєнс

ТРЕНЕРИ

Олексій Поволоцький, в.о директора з корпоративного управління, ризик менеджменту та комплаєнс компанії ДТЕК

Марія Сударікова, комплаєнс менеджер, ДТЕК

Катерина Науменко, комплаєнс менеджер, ДТЕК.  

  1. Вступ до поняття міжнародних санкцій
  2. Українські санкції
  3. Американські санкції
  4. Європейські санкції
  5. Перевірка клієнтів щодо санкцій
  6. Case study

МОДУЛЬ 8 –  5 червня, 2019

Зниження Комплаєнс ризиків (англійською мовою)

ТРЕНЕР

Аріо Дехгані (англомовний тренер), радник, керівник практики Комплаєнс та юридичної практики ЄС компанії Redcliffe Partners, має більш ніж 10-річний досвід роботи у сфері Комплаєнс, включаючи впровадження та оцінку внутрішніх систем Комплаєнсу, проводення Комплаєнс розслідувань та тренінгів для внутрішніх комплаєнс офіцерів. Його експертиза включає консультування глобальних клієнтів у хімічній галузі, науковій, галузі електроніки та IT, автомобілебудуванні, у секторі товарів широкого вжитку та енергетики.

  1. Комплаєнс ризики – це більше ніж антикорупційний Комплаєнс. Основні зони ризику слід перевіряти двічі! 
  2. Чому Комплаєнс ризики серйозно сприймають? Чому, головним чином, управління результатами порушень Комплаєнсу може бути дуже дорогим? 
  3. Чому написані політики відкладають у довгий ящик та доброї волі зазвичай недостатньо?
  4. «Копіювати-вставити» – дуже небезпечно та недостатньо! Необхідність індивідуального підходу
  5. Міжнародні правові режими з екстериторіальним ефектом в Україні Ви знайомі зі всіма ризиками, що надходять із зовнішніх правових режимів? Ви готові до них?
  6. Роль Compliance Officer – чому він повинен бути більше ніж молодик, який раніше робив каву і який тепер отримує на 50 доларів США більше на місяць 
  7. Які переваги надає бізнесу зниження Комплаєнс ризиків?
  8. Як побудувати сильну Комплаєнс культуру відповідності та процеси перевірки – чи існує у вас культура в кращому вигляді, ніж просто політики на папері? Чому моніторинг не означає переслідування, а навпаки є більш заохочувальним 
  9. Базові елементи, які повинна мати компанія

Тренери

1 / 11
Тетяна Кирик
Комплаєнс директор Київстар (група компаній VEON) працює на позиції Комплаєнс директора Київстар з 2014 по теперішній час. Тетяна – юрист за фахом, має більш ніж 20-літній досвід керівництва юридичними службами в міжнародних та українських компаніях: Мрія Агрохолдинг, Карлсберг Україна, КПМГ Україна, BUNGE Україна, Ілта, має диплом юриста Київського університету ім. Тараса Швченка та диплом спеціаліста з інтелектуальної власності та права, Міжнародний Сертифікат з комплаєнс (Міжнародної асоціації з комплаєнс), Великобританія.
Олексій Столяренко
радник міжнародної юридичної фірми Baker McKenzie, керівник практики IT/TMT, протягом останніх 10 років супроводжував більшість ключових трансакцій у галузі ІТ/ТМТ в Україні
Андрій Фіногін
старший юрист у групі корпоративного права/M&A міжнародної юридичної фірми Baker McKenzie, має досвід роботи більше, ніж 8 років над складними фінансовими операціями, міжнародними злиттями та поглинаннями та угодами із залучення капіталу у галузі технологій, працював глобальним керівником юридичного департаменту транснаціональної ІТ-компанії, та керував масштабними проектами у сфері захисту персональних даних. 
Ольга Лук’янова
керівник юридичного відділу, комплаєнс офіцер у компанії Henkel, має більш ніж 27-річний досвід роботи як юрист та 20 років досвіду у комплаєнс, працювала керівником юридичного департаменту компаній Procter & Gamble, JTI, має сертифікат MBA Bled School.
Анна Жарова
Керуючий юридичним та комплаєнс департаментом ТОВ «Філіпс Україна», 10 річний досвід роботи в міжнародних компаній в Україні (Danone, Unilever, Philips)
Тетяна Іванович
радник, адвокат, керівник напрямку приватних клієнтів, напрямку праці та зайнятості, ADER HABER.
Олена Лімакова
керівник юридичного департаменту та уповноважений з етики ведення бізнесу у компанії Sandoz, фармацевтичної компанії групи Novartis. З 2000 року працювала в сфері юриспруденції компаній: British American Tobacco, Wrigley
Олексій Поволоцький
в.о директора з корпоративного управління, ризик менеджменту та комплаєнс компанії ДТЕК
Марія Сударікова
комплаєнс менеджер, ДТЕК
Катерина Науменко
комплаєнс менеджер, ДТЕК
Аріо Дехгані
радник, керівник практики комплаенс та юридичної практики ЄС компанії Redcliffe Partners, має більш ніж 10-річний досвід роботи у комплаєнс, впроваджуючи та оцінюючи внутрішні системи комплаєнс, проводить комплаєнс розслідування та тренінги для внутрішніх комплаєнс офіцерів. Його експертиза включає консультування глобальних клієнтів у хімічній галузі, науковій, галузі електроніки та IT, автомобілебудуванні, у секторі товарів широкого вжитку та енергетики.
Тетяна Кирик
Олексій Столяренко
Андрій Фіногін
Ольга Лук’янова
Анна Жарова
Тетяна Іванович
Олена Лімакова
Олексій Поволоцький
Марія Сударікова
Катерина Науменко
Аріо Дехгані

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

+380 (44) 496 0601
Зареєструватися
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: