Програма розвитку з комплаєнс
- Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Про програму
В українському суспільстві все частіше використовується термін «Kомплаєнс». Так що таке «Комплаєнс»? Це однозначно дещо більше, ніж просто виконання вимог закону. Це правила введення бізнесу, які ґрунтуються на чесному відношенні до працівників, клієнтів та ділових партнерів, а також в цілому до суспільства, в якому працює компанія. При цьому Комплаєнс – це не просто звід правил і процедур, це безперервний процес, який допомагає зрозуміти працівникам як діяти чесно та приймати правильні рішення щодня. Забезпечення дотримання Комплаєнс процедур допоможе вашій компанії запобігати та виявляти порушення правил, а також може врятувати вашу організацію від штрафів і позовів та в цілому сприятиме процвітанню та стабільності вашої компанії.
Команда Центру професійного розвитку Асоціації пропонує вам долучитися до програми та відкрити для себе нові знання в сфері Комплаєнс.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Юристи in-house та менеджери компаній, які хотіли б збагатити знання у сфері Комплаєнс;
- Практикуючі юристи;
- HR-спеціалісти, які хотіли б збагатити свої знання у сфері Комплаєнс;
- Усі, хто бажає розширити та поглибити професійні навички та кваліфікацію у сфері Комплаєнс.
Під час проходження модулів ви
- Дізнаєтесь, як правильно та легко дотримуватись вимог Комплаєнс та транслювати їх «внутрішньому клієнту»;
- Вивчите основні питання нового регулювання ЄС щодо захисту персональних даних (GDPR);
- Дізнаєтесь, як знизити ризики у сфері Комплаєнс;
- Дізнаєтесь, чому HR-комплаєнс є необхідним елементом зменшення ризиків компанії;
- Покращите знання у сфері Anti-Bribery та антикорупційного Комплаєнсу;
- Ознайомитесь з основними положеннями Санкційного Комплаєнсу;
- Отримаєте знання про впровадження культури комплаєнс в банківській сфері;
- Поглибите свої знання в антимонопольному комплаєнсі, а також дізнаєтесь про наслідки порушення антимонопольного законодавства на практичних кейсах;
- Обміняєтесь найкращим практичним досвідом у сфері Комплаєнс та дізнаєтесь про «історії успіху» компаній з ефективною внутрішньою системою Комплаєнс.
ПРОГРАМА
МОДУЛЬ 1 – 29 жовтня, 2018
Як впровадити культуру комплаєнсу: просте пояснення складних речей (case study)
ТРЕНЕРИ
Вікторія Мельниченко, керівник практики Compliance міжнародної юридичної компанії INTEGRITES, PhD, має більше, ніж 16 років досвіду «інхаус» юриста, у тому числі керівником юридичної функції та функції комплаєнс таких міжнародних компаній як COFCO INTL, AVON, BASF, Lactalis.
Ірина Головкова, директор юридичного департаменту компанії Pharma Start | Acino Group по Україні та країнам СНД, завідуюча відділом боротьби з корупцією компанії Pharma Start | Acino Group
- Комплаєнс починається із законів, але чи повинен комплаєнс-фахівець думати ширше, аніж юрист?
- Як легко виконувати найбільш складне завдання – переконування «внутрішнього клієнта» дотримуватись Комплаєнс-програм у повсякденному діловому житті?
- Compliance officer vs. Data Protection officer: функції поєднати не можна розділити?
- «Фарма» – особливий світ Compliance
- Особливості взаємодії фармацевтичних компаній з фахівцями охорони здоров’я
- Порушення внутрішніх процедур співробітниками: звільнити не можна залишити
МОДУЛЬ 2 – 5 листопада, 2018
Перевірка благонадійності або Due Diligence сторонніх організацій
ТРЕНЕР
Олена Лімакова, керівник юридичного департаменту компанії Sandoz, фармацевтичної компанії групи Novartis. З 2000 року працювала в сфері юриспруденції компаній: British American Tobacco, Wrigley, Ferrero.
- Типи ризиків, пов’язаних зі сторонніми організаціями
- Підготовчі етапи для запуску системи перевірки благонадійності
- Найсучасніші стандарти та процес управління ризиками сторонніх організацій
- Розподіл сфер відповідальності учасників процесу перевірки благонадійності
МОДУЛЬ 3 – 12 листопада, 2018
Anti-Bribery та Антикорупційний Комплаєнс
ТРЕНЕР
Анна Жарова, керівник юридичної та комплаєнс служби ТОВ «Філіпс Україна», має 10-річний досвід роботи у тому числі у таких компаніях, як Danone та Unilever
- Історія хабарництва
- Законодавство про корупцію та хабарництво. Закон США «Про корупцію за кордоном»: FCPA справи
- Конфлікт інтересів. Cases studies
- Подарунки, представницькі видатки та благодійні внески. Cases studies
МОДУЛЬ 4 – 19 листопада, 2018
Санкційний Комплаєнс
ТРЕНЕРИ
Олексій Поволоцький, в.о директора з корпоративного управління, ризик менеджменту та комплаєнс компанії ДТЕК
Марія Сударікова, комплаєнс менеджер, ДТЕК
Олена Агєєнко, комплаєнс менеджер, ДТЕК
- Вступ до поняття міжнародних санкцій
- Українські санкції
- Американські санкції
- Європейські санкції
- Перевірка клієнтів щодо санкцій
- Case study
МОДУЛЬ 5 – 26 листопада, 2018 (16:00 – 20:00)
HR комплаєнс + GDPR
ТРЕНЕРИ
Тетяна Іванович, радник, адвокат, керівник практики приватних клієнтів, практики праці та зайнятості ADER HABER.
Олексій Столяренко, старший юрист Міжнародної юридичної фірми Baker McKenzie, керівник практики IT/TMT, протягом останніх 10 років супроводжував більшість ключових трансакцій у галузі ІТ/ТМТ в Україні.
Андрій Стражинський, директор з маркетингу та продажів компанії SoftElegance, співзасновник проекту a-Gnostics, набору технологій для обробки великих даних, має більше 10 років досвіду в управлінні проектами з розробки складного програмного забезпечення, включно з проектами по адаптації програмного забезпечення до вимог GDPR.
- HR-комплаєнс як необхідна складова зниження ризиків для компанії
- Чому роль HR настільки важлива в Комплаєнсі? Конфлікти інтересів (перевірка до працевлаштування). Casestudy
- Комплаєнс у трудовому праві. Ризики відповідальності відповідно до законодавства України про працю
- Що таке GDPR і чому вам варто про це знати?
- Нові вимоги до комплаєнс відносно персональних даних згідно з GDPR
- Імплементація GDPR в Україні
- Вимоги GDPR до програмного забезпечення
- Що таке «Privacy by design»?
- Що значить «Know you rights» (право на перегляд даних; право на виправлення даних; перенесення даних; право бути забутим)?
- Як захищати персональні дані та що потрібно робити у разі їх втрати?
МОДУЛЬ 6 – 03 грудня, 2018
Антимонопольний комплаєнс
ТРЕНЕР
Тренер: Ольга Лук’янова, керівник юридичного відділу, комплаєнс офіцер у компанії Henkel, має більш ніж 27-річний досвід роботи як юрист та 20 років досвіду у комплаєнс, працювала керівником юридичного департаменту компаній Procter & Gamble, JTI, має сертифікат MBA Bled School.
- Ринок та конкурентна поведінка
- Горизонтальні домовленості
- Вертикальні домовленості
- Зловживання домінуючим (монопольним) становищем на ринку
- Поведінка в асоціаціях та інших торгових групах
- Дозволи та заборони
- Внутрішня та зовнішня кореспонденція
- Наслідки порушення антимонопольного законодавства
- Правила звільнення від відповідальності
МОДУЛЬ 7 – 10 грудня, 2018
Банківський Комплаєнс. AML
ТРЕНЕРИ
Поліна Харченко, директор по комплаєнс-контролю і фінансовому моніторингу “Альфа-банку”, керівник робочої групи з питань фінансового моніторингу при Незалежній асоціації банків України (НАБУ), має більш ніж 23-річний досвід роботи в банківській сфері, в тому числі 15-річний досвід роботи на керівних посадах.
Олег Костенко, начальник відділу комплаєнс “Альфа-банку” (Україна) та Укрсоцбанку, має 17-річний досвід роботи у банківській сфері міжбанківських відносин, AML/KYC, корпоративного бізнесу та Комплаєнсу, має 12-річний досвід роботи на керівних посадах.
- Боротьба з відмиванням злочинних доходів. Аналіз клієнта на вході і в процесі обслуговування
- Шахрайство з міжнародними платежами: виявлення, контроль і попередження
- Досвід перезавантаження системи комплаєнс. Практичні рекомендації
МОДУЛЬ 8 – 17 грудня, 2018
Зниження Комплаєнс ризиків (англійською мовою)
ТРЕНЕР
Аріо Дехгані (англомовний тренер), радник, керівник практики Комплаєнс та юридичної практики ЄС компанії Redcliffe Partners, має більш ніж 10-річний досвід роботи у сфері Комплаєнс, включаючи впровадження та оцінку внутрішніх систем Комплаєнсу, проводення Комплаєнс розслідувань та тренінгів для внутрішніх комплаєнс офіцерів. Його експертиза включає консультування глобальних клієнтів у хімічній галузі, науковій, галузі електроніки та IT, автомобілебудуванні, у секторі товарів широкого вжитку та енергетики.
- Комплаєнс ризики – це більше ніж антикорупційний Комплаєнс. Основні зони ризику слід перевіряти двічі!
- Чому Комплаєнс ризики серйозно сприймають? Чому, головним чином, управління результатами порушень Комплаєнсу може бути дуже дорогим?
- Чому написані політики відкладають у довгий ящик та доброї волі зазвичай недостатньо?
- «Копіювати-вставити» – дуже небезпечно та недостатньо! Необхідність індивідуального підходу
- Міжнародні правові режими з екстериторіальним ефектом в Україні Ви знайомі зі всіма ризиками, що надходять із зовнішніх правових режимів? Ви готові до них?
- Роль Compliance Officer – чому він повинен бути більше ніж молодик, який раніше робив каву і який тепер отримує на 50 доларів США більше на місяць
- Які переваги надає бізнесу зниження Комплаєнс ризиків?
- Як побудувати сильну Комплаєнс культуру відповідності та процеси перевірки – чи існує у вас культура в кращому вигляді, ніж просто політики на папері? Чому моніторинг не означає переслідування, а навпаки є більш заохочувальним
- Базові елементи, які повинна мати компанія
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: