Програма розвитку з інтернет маркетингу

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Додати до Google календаря Відкрити Телеграм-бот подій

Про програму

Інтернет-маркетинг як складова традиційного маркетингу на сьогоднішній день набрав величезних обертів. При його використанні ціни на товари та послуги стають нижчими, оскільки немає необхідності у фізичній присутності розробника. Та при цьому збільшується конкуренція серед виробників, є необхідність постійно дивувати. Відмінністю інтернет маркетингу від його консервативного варіанту є можливість інтерактивності, тобто можливості напряму підтримувати співпрацю з аудиторією, клієнтами, повністю контролювати ситуацію, а також проводити таргетування та веб-аналітику. Це дає можливість ставати ближчим до користувача, чути його, створити продукт або послугу, які будуть повністю відповідати його/її очікуванням.

Команда Центра Професійного Розвитку запускає оновлену Програму розвитку з інтернет маркетингу, яка допоможе Вам розібратись та заглибитись у принципи аналітики Facebook та Google, слідкувати за інноваціями, підібрати найкращі цифрові канали для Вашого бізнесу для того, щоб бути найкращими у своїй ніші.

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Навчитесь працювати з Google аналітикою
  • Покращите Ваші навички роботи у сфері Facebook аналітики
  • Зробите персоналізацію користувачів на різних етапах воронки продажів
  • Зрозумієте як працювати з Google Tag Manager
  • Проаналізуєте яким чином налаштувати Google Data Studio та Google Spreadsheets
  • Збільшите конверсію

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Маркетинг менеджери, які хочуть дізнатись які є інновації у сфері інтернет маркетингу
  • PR менеджери
  • Початківці у маркетинг сфері
  • Спеціалісти з внутрішніх комунікацій

ПРОГРАМА

Модуль 1. Основні принципи інтернет маркетингу – Антон Воронюк – 11 листопада – 16.00 – 19.00

  • Інструменти інтернет маркетингу
  • Налаштування рекламних кампаній
  • Розуміння користувачів та конкурентного середовища
  • Покращення з юзабіліті, збільшення конверсії

Модуль 2.  Налаштування таргетованої реклами у Facebook –  Ельдар Нагорний – 13 листопада – 16.00 – 19.00

  • Хто, як та для чого використовує веб-аналітику
  • Основні інструменти Facebook аналітики
  • KPI — як формувати та оцінювати
  • Аудиторії. Різновиди та налаштування
  • Особливості географічного таргетингу
  • Аудиторії по інтересам
  • Перетини аудиторій
  • Робота з Facebook Pixel та його подіями. Способи налаштування

Модуль 3. Алгоритми доставки реклами у Facebook, ремаркетинг та воронки – Олена Погодіна – 18 листопада – 16.00 – 19.00

  • Алгоритми доставки реклами та оптимізация рекламних кампаній
  • Види ремаркетингу у Facebook
  • Приклади воронок, конверсія через сайт, Facebook Canvas та Lead Ads
  • Робочі кейси

Модуль 4. Google аналітика. Частина 1 – Андрій Осіпов – 20 листопада – 16.00 – 19.00

  • Принципи роботи систем аналітики (js+cookie)
  • Основні принципи налаштування конверсій
  • Робота з базовими звітами
  • Аналіз ЦА
  • Аналіз трафіку
  • Аналіз поведінки користувачів
  • Робота з конверсіями та транзакціями

Модуль 5. Google аналітика. Частина 2  – Андрій Осіпов – 25 листопада – 16.00 – 19.00

  • Візуалізація даних інструментами Google
  • Робота з таблицями Google Spreadsheets
  • Візуалізація даних в Google Data Studio 
  • Робота з великими даними

Модуль 6. Google Tag Manager – Андрій Осіпов – 27 листопада – 16.00 – 19.00

Google TagManager:
– Принципи работи GTM
– Налаштування кодів через GTM
– Налаштуванная відслідковування базових подій:
– Кліки
– Відправки форм
– Скрол
– Відкриття pop-up’ів
– JS помилки

Тренери

1 / 4
Антон Воронюк
Керівник академії WebPromoExperts, директор з розвитку бізнесу агенції WebPromo, досвід роботи в інтернет-маркетингу з 2007 року, сертифікований фахівець Google Analytics IQ, Google AdWords IQ, Bing, автор бестселера "Актуальний інтернет-маркетинг"
Ельдар Нагорний
Викладач курсу Digital Marketing, General MBA BSK "KROK", Голова Digital Marketing, Intellectsoft
Олена Погодіна
Digital Manager, Arricano Real Estate LLC, ex-SMM Manager, Media Arts Group Ukraine
Андрій Осіпов
CEO Школи Веб-аналітики Андрія Осіпова з 2016 року, журналіст та блоггер у сфері веб-аналітики з 2013 року
Антон Воронюк
Ельдар Нагорний
Олена Погодіна
Андрій Осіпов

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Зареєструватися
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: