Програма розвитку з адміністративних навичок для вдалого бізнесу

  • Статус:новий сезон розпочинається 20 січня 2020
  • Тривалість:20 січня - 05 лютого
  • Час:щопонеділка та щосереди з 15:00 по 18:00
  • Моваукраїнська/російська
  • Внесок для компаній Асоціації:7500 грн для компаній- членів Асоціації
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:6750 грн до 20 грудня для компаній-членів Асоціації
  • Місце проведення:офіс Асоціації у м. Київ, Андріївський узвіз, 1-а
Додати до Google календаря Відкрити Телеграм-бот подій

Про програму

В сучасних умовах життя, коли бізнес середовище швидко змінюється, велике значення набуває  правильне та надійне адміністрування бізнес процесів та професійна адаптація персоналу компанії до цих змін, тому що працівники мають бути готовими до викликів, пов’язаних з глобалізацією, технологічними інноваціями, змінами форм та методів роботи. У зв’язку з цим, успіх кожної компанії  залежить не лише від правильно побудованої корпоративної культури, а й від персоналу, який вдало володіє та імплементує адміністративні навички, вміє оптимально планувати, правильно організовувати роботу та знаходити нестандартні рішення будь-якої проблеми.

Враховуючи важливість адміністративних навичок в життєдіяльності компанії, є необхідність мати усі необхідні знання, навички та вміння, щоб зробити бізнес ще більше ефективним та раціональним. З цією метою команда Центру Професійного Розвитку запускає оновлену Програму розвитку з адміністративних навичок для вдалого бізнесу, яка надасть учасникам необхідний інтелектуальний стимул, приведе до якісних стандартів діяльності та професійного визнання, навчить діяти, керуючись високими етичними стандартами, підвищить власну ефективність та ефективність компанії.

Після успішного проходження навчання, учасники отримають сертифікати про завершення програми.

 ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Усвідомите важливість адміністративних навичок в компанії
  • Сформуєте нові та вдосконалите існуючі знання, навички в сфері ефективної взаємодії, бізнес-етикету, планування та діловодства, тайм-менеджменту та EQ
  • Покращите рівень ділової комунікації
  • Підвищите власну ефективність та ефективність компанії
  • Поглибити знання з тревел-менеджменту

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Асистенти
  • Персональні асистенти
  • Секретарі компаній
  • Адміністративні менеджери
  • Керівники адміністративних/HR відділів
  • HR-менеджери
  • Менеджери середньої ланки
  • Власники бізнесу

 МОДУЛЬ 1: Планування робочого дня – 20 січня 2020

Тренер: Юлія Бойко, старший бізнес-тренер компанії BogushTime.

  1. Причини нестачі часу для виконання всіх завдань на день
  2. З чого складається ефективна система планування
  3. Як правильно зробити план завдань на день і виконати його
  4. Як підвести підсумки дня правильно
  5. Як правильно провести аналіз помилок
  6. Як оптимально спланувати новий день
  7. Як впоратися з форс-мажором і великою кількістю завдань

Ви дізнаєтеся, як ефективно планувати день, оптимізувати свою роботу, справлятися з відволіканням і виконувати план на день в повному обсязі.

МОДУЛЬ 2: Робота з документами та організація зустрічей – 22 січня 2020

 Тренер: Ірина Муравйова, виконавчий асистент генерального директора компанії Miratech, має більш ніж 13-річний досвід бізнес-адміністрування та організації заходів, має ступінь магістра прикладної математики, випускниця програми PMD «Операційна ефективність» бізнес-школи «МІМ-Київ»

  1. Документообіг. Що важливо знати при роботі з офіційними документами. Як організувати та зберігати інформацію
  2. Бізнес листування. Як уникнути помилок
  3. Організація зустрічей. Як зробити зустріч максимально ефективною
  4. Event management. З чого почати та на що звернути увагу
  5. Travel arrangement. Планування та декілька лайфхаків як оптимізувати бюджет

МОДУЛЬ 3: Культурні особливості в ділових переговорах з представниками різних країн. Етикет – 27 січня 2020 (17:00 – 18:00)

 Тренер: Фарід Сафаров, дипломат, викладач міжнародного права, етикету, протоколу, державний службовець, керівник експертної групи з питань цифрової інфраструктури на транспорті, в минулому засновник та виконавчий директор Moresise Bank (в грудні 2015 року потрапив до списку 100 найкращих фінансово-технологічних стартапів Європи та в ТОП-17 найперспективніших фінтехів компаній Центральної та Східної Європи), член Федерації дебатів України, фіналіст Міжнародного Оксфордського дебатного турніру, фіналіст Національного раунду Міжнародного судового конкурсу з права Всесвітньої торгової організації (ВТО).

  1. Основні правила переговорного процесу
  2. Види і функції переговорів
  3. Ведення ділової комунікації особисто / по телефону / e-mail листування
  4. Діловий етикет зустрічей і переговорів
  5. Особливості національних стилів в переговорному процесі
  6. Особливості ведення ділової комунікації з представниками країн Європи
  7. Особливості ведення ділової комунікації з представниками країн Азії (Японія, Китай)
  8. Особливості ведення ділової комунікації з представниками мусульманських країн
  9. Особливості ведення ділової комунікації з представниками країн Північної і Південної Америки

МОДУЛЬ 4: Ресурси емоційного інтелекту для якісних бізнес-стосунків 29 січня 2020

Тренери: Ірина Глущенкова, сертифікований бізнес-тренер, автор низки програм з англійської, української та російської мов

Світлана Савчук, сертифікований бізнес-тренер

  1. Модель емоційної компетентності. IQ vs  EQ. Емоційний інтелект в бізнесі
  2. Емоційний інтелект в управлінні контактами та стосунками. Які дивіденди отримує людина із розвиненими компетенціями соціальної чуйності: в управлінні, переговорах, соціумі
  3. Компетенції самоусвідомлення та самоконтролю. С чого починається розвиток емоційної стійкості
  4. Культура відносин в колективі: резонанс та дисонанс

МОДУЛЬ 5: Діловий етикет – 3 лютого 2020

Тренер: Ганна Чаплигіна, консультант з моделювання поведінки, автор статей для видань «Українська правда. Життя» та «Освіторія», має п’ятирічний досвід ділового спілкування з представниками політики під час роботи у виданні “Українська правда” та понад чотири роки телевізійного досвіду в якості режисера реаліті-шоу.

  1. Цілі та задачі ділової самопрезентації
  2. Вербальні та невербальні інструменти комунікації
  3. Підготовка зустрічі – етикет цифрових каналів зв’язку
  4. Зустріч гостей: від авто до кабінету керівника
  5. Організація простору і поведінка під час переговорів
  6. Організація харчування та подача під час зустрічей
  7. Напрацювання поведінкових рішень у нестандартних ситуаціях

 МОДУЛЬ 6:  Тревел-менеджмент: що потрібно знати – 5 лютого 2020

 Тренери: Богдан Лисенко, операційний директор, BCD Travel Україна 

Євгенія Кірічек, заступник директора представництва Сейбр в Україні, відповідає за розвиток компанії і технологічних рішень на ринку України, експерт тревел індустрії з більш ніж 10-річним досвідом в авіакомпанії, TMC, GDS бізнесі.

  1. Сучасні тенденції ділових подорожей:
  • корпоративний тревел-менеджмент;
  • On-line booking tool (Self booking tool);
  • специфіка використання лоу-кост авіакомпаній у ділових подорожах;
  1. Лайф-хаки ділового тревелу та ефективне керування процесом.
  2. Ділові подорожі та організація заходів-  реальні кейси та «фейли».
  3. Принципи ціноутворення та особливості динамічного побудови цін на тревел послуги(готелі, авіа,…), приклади та аналітика

Тренери

1 / 8
Юлія Бойко
старший бізнес-тренер компанії BogushTime
Ірина Муравйова
виконавчий асистент генерального директора, компанія Miratech
Фарід Сафаров
дипломат, викладач міжнародного права, етикету, протоколу, державний службовець, керівник експертної групи з питань цифрової інфраструктури на транспорті
Ірина Глущенкова
Сертифікований бізнес-тренер, автор низки програм з англійської, української та російської мов
Світлана Савчук
Сертифікований бізнес-тренер
Анна Чаплигіна
спеціаліст з етикету та моделювання поведінки, автор статей для видань "Українська правда. Життя", "Освіторія" та власної сторінки "Етикет в історіях"
Богдан Лисенко
операційний директор BCD Travel Україна 
Євгенія Кірічек
Заступник директора представництва Сейбр в Україні, відповідає за розвиток компанії і технологічних рішень на ринку України, експерт тревел індустрії з більш ніж 10-річним досвідом в авіакомпанії, TMC, GDS бізнесі
Юлія Бойко
Ірина Муравйова
Фарід Сафаров
Ірина Глущенкова
Світлана Савчук
Анна Чаплигіна
Богдан Лисенко
Євгенія Кірічек

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

Зв'язатись
+380 (44) 496 0601
Зареєструватися
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: