fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з адміністративних навичок для вдалого бізнесу

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку з адміністративних навичок для вдалого бізнесу. Дата: 20 січня2020. Час: 15:00 18:00. Місце проведення: офіс Асоціації у м. Київ, Андріївський узвіз, 1-а. В сучасних умовах життя, коли бізнес середовище швидко змінюється, велике значення набуває  правильне та надійне адміністрування бізнес процесів та професійна адаптація персоналу компанії до цих змін, тому що працівники мають бути готовими до викликів, пов’язаних з глобалізацією, технологічними інноваціями, змінами форм та методів роботи. У зв’язку з цим, успіх кожної компанії  залежить не лише від правильно побудованої корпоративної культури, а й від персоналу, який вдало володіє та імплементує адміністративні навички, вміє оптимально планувати, правильно організовувати роботу та знаходити нестандартні рішення будь-якої проблеми. Враховуючи важливість адміністративних навичок в життєдіяльності компанії, є необхідність мати усі необхідні знання, навички та вміння, щоб зробити бізнес ще більше ефективним та раціональним. З цією метою команда Центру Професійного Розвитку запускає оновлену Програму розвитку з адміністративних навичок для вдалого бізнесу, яка надасть учасникам необхідний інтелектуальний стимул, приведе до якісних стандартів діяльності та професійного визнання, навчить діяти, керуючись високими етичними стандартами, підвищить власну ефективність та ефективність компанії. Після успішного проходження навчання, учасники отримають сертифікати про завершення програми.  ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ Усвідомите важливість адміністративних навичок в компанії Сформуєте нові та вдосконалите існуючі знання, навички в сфері ефективної взаємодії, бізнес-етикету, планування та діловодства, тайм-менеджменту та EQ Покращите рівень ділової комунікації Підвищите власну ефективність та ефективність компанії Поглибити знання з тревел-менеджменту ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Асистенти Персональні асистенти Секретарі компаній Адміністративні менеджери Керівники адміністративних/HR відділів HR-менеджери Менеджери середньої ланки Власники бізнесу  МОДУЛЬ 1: Планування робочого дня – 20 січня 2020 Тренер: Юлія Бойко, старший бізнес-тренер компанії BogushTime. Причини нестачі часу для виконання всіх завдань на день З чого складається ефективна система планування Як правильно зробити план завдань на день і виконати його Як підвести підсумки дня правильно Як правильно провести аналіз помилок Як оптимально спланувати новий день Як впоратися з форс-мажором і великою кількістю завдань Ви дізнаєтеся, як ефективно планувати день, оптимізувати свою роботу, справлятися з відволіканням і виконувати план на день в повному обсязі. МОДУЛЬ 2: Діловий етикет – 22 січня 2020 Тренер: Ганна Чаплигіна, консультант з моделювання поведінки, автор статей для видань «Українська правда. Життя» та «Освіторія», має п’ятирічний досвід ділового спілкування з представниками політики під час роботи у виданні “Українська правда” та понад чотири роки телевізійного досвіду в якості режисера реаліті-шоу. Цілі та задачі ділової самопрезентації Вербальні та невербальні інструменти комунікації Підготовка зустрічі – етикет цифрових каналів зв’язку Зустріч гостей: від авто до кабінету керівника Організація простору і поведінка під час переговорів Організація харчування та подача під час зустрічей Напрацювання поведінкових рішень у нестандартних ситуаціях МОДУЛЬ 3: Культурні особливості в ділових переговорах з представниками різних країн. Етикет – 27 січня 2020 (17:00 - 20:00)  Тренер: Фарід Сафаров, дипломат, викладач міжнародного права, етикету, протоколу, державний службовець, керівник експертної групи з питань цифрової інфраструктури на транспорті, в минулому засновник та виконавчий директор Moresise Bank (в грудні 2015 року потрапив до списку 100 найкращих фінансово-технологічних стартапів Європи та в ТОП-17 найперспективніших фінтехів компаній Центральної та Східної Європи), член Федерації дебатів України, фіналіст Міжнародного Оксфордського дебатного турніру, фіналіст Національного раунду Міжнародного судового конкурсу з права Всесвітньої торгової організації (ВТО). Основні правила переговорного процесу Види і функції переговорів Ведення ділової комунікації особисто / по телефону / e-mail листування Діловий етикет зустрічей і переговорів Особливості національних стилів в переговорному процесі Особливості ведення ділової комунікації з представниками країн Європи Особливості ведення ділової комунікації з представниками країн Азії (Японія, Китай) Особливості ведення ділової комунікації з представниками мусульманських країн Особливості ведення ділової комунікації з представниками країн Північної і Південної Америки МОДУЛЬ 4: Ресурси емоційного інтелекту для якісних бізнес-стосунків – 29 січня 2020 Тренери: Ірина Глущенкова, сертифікований бізнес-тренер, автор низки програм з англійської, української та російської мов Світлана Савчук, сертифікований бізнес-тренер Модель емоційної компетентності. IQ vs  EQ. Емоційний інтелект в бізнесі Емоційний інтелект в управлінні контактами та стосунками. Які дивіденди отримує людина із розвиненими компетенціями соціальної чуйності: в управлінні, переговорах, соціумі Компетенції самоусвідомлення та самоконтролю. С чого починається розвиток емоційної стійкості Культура відносин в колективі: резонанс та дисонанс МОДУЛЬ 5: Робота з документами та організація зустрічей – 3 лютого 2020  Тренер: Ірина Муравйова, виконавчий асистент генерального директора компанії Miratech, має більш ніж 13-річний досвід бізнес-адміністрування та організації заходів, має ступінь магістра прикладної математики, випускниця програми PMD «Операційна ефективність» бізнес-школи «МІМ-Київ» Документообіг. Що важливо знати при роботі з офіційними документами. Як організувати та зберігати інформацію Бізнес листування. Як уникнути помилок Організація зустрічей. Як зробити зустріч максимально ефективною Event management. З чого почати та на що звернути увагу Travel arrangement. Планування та декілька лайфхаків як оптимізувати бюджет  МОДУЛЬ 6:  Тревел-менеджмент: що потрібно знати - 5 лютого 2020  Тренери: Богдан Лисенко, операційний директор, BCD Travel Україна  Євгенія Кірічек, заступник директора представництва Сейбр в Україні, відповідає за розвиток компанії і технологічних рішень на ринку України, експерт тревел індустрії з більш ніж 10-річним досвідом в авіакомпанії, TMC, GDS бізнесі. Сучасні тенденції ділових подорожей: корпоративний тревел-менеджмент; On-line booking tool (Self booking tool); специфіка використання лоу-кост авіакомпаній у ділових подорожах; Лайф-хаки ділового тревелу та ефективне керування процесом. Ділові подорожі та організація заходів-  реальні кейси та «фейли». Принципи ціноутворення та особливості динамічного побудови цін на тревел послуги(готелі, авіа,…), приклади та аналітика Спікери. Юлія Бойко. Старша бізнес-тренерка компанії BogushTime. Має 10-тирічний досвід проведення тренінгів, семінарів, майстер-класів та індивідуальних консультацій. Проводить тренінги у 7-ми країнах світу офлайн (Україна, Білорусія, Росія, Казахстан, Таджикистан, Грузія, Молдова) і у 18-ти країнах онлайн. Доповідачка на міжнародних конференціях, форумах і фестивалях для керівників і власників бізнесу. Постійна експертка на TV і радіо в галузі управління часом і підвищення особистої ефективності. Авторка статей в журналах, а також на інтернет-порталах.. Ірина Муравйова. виконавчий асистент генерального директора, компанія Miratech. Фарід Сафаров. дипломат, викладач міжнародного права, етикету, протоколу, державний службовець, керівник експертної групи з питань цифрової інфраструктури на транспорті. Ірина Глущенкова. Сертифікований бізнес-тренер, автор низки програм з англійської, української та російської мов. Світлана Савчук. Психотерапевтка, People Partner Psychologist, бізнес-тренерка.. Анна Чаплигіна. Фахівець з етикету та моделювання поведінки. Працює з компаніями UFuture, Visa, Mastercard, EBRD, МХП, GlobalLogic, Forpost. Автор публікацій та експертних коментарів у ЗМІ: «Українська правда», Liga.net, «Освіторія», «Новий час», «1+1». Богдан Лисенко. операційний директор BCD Travel Україна . Євгенія Кірічек. Заступник директора представництва Сейбр в Україні, відповідає за розвиток компанії і технологічних рішень на ринку України, експерт тревел індустрії з більш ніж 10-річним досвідом в авіакомпанії, TMC, GDS бізнесі. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Лілія Ямборак. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380 (44) 496 0601.

Про програму

В сучасних умовах життя, коли бізнес середовище швидко змінюється, велике значення набуває  правильне та надійне адміністрування бізнес процесів та професійна адаптація персоналу компанії до цих змін, тому що працівники мають бути готовими до викликів, пов’язаних з глобалізацією, технологічними інноваціями, змінами форм та методів роботи. У зв’язку з цим, успіх кожної компанії  залежить не лише від правильно побудованої корпоративної культури, а й від персоналу, який вдало володіє та імплементує адміністративні навички, вміє оптимально планувати, правильно організовувати роботу та знаходити нестандартні рішення будь-якої проблеми.

Враховуючи важливість адміністративних навичок в життєдіяльності компанії, є необхідність мати усі необхідні знання, навички та вміння, щоб зробити бізнес ще більше ефективним та раціональним. З цією метою команда Центру Професійного Розвитку запускає оновлену Програму розвитку з адміністративних навичок для вдалого бізнесу, яка надасть учасникам необхідний інтелектуальний стимул, приведе до якісних стандартів діяльності та професійного визнання, навчить діяти, керуючись високими етичними стандартами, підвищить власну ефективність та ефективність компанії.

Після успішного проходження навчання, учасники отримають сертифікати про завершення програми.

 ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Усвідомите важливість адміністративних навичок в компанії
  • Сформуєте нові та вдосконалите існуючі знання, навички в сфері ефективної взаємодії, бізнес-етикету, планування та діловодства, тайм-менеджменту та EQ
  • Покращите рівень ділової комунікації
  • Підвищите власну ефективність та ефективність компанії
  • Поглибити знання з тревел-менеджменту

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Асистенти
  • Персональні асистенти
  • Секретарі компаній
  • Адміністративні менеджери
  • Керівники адміністративних/HR відділів
  • HR-менеджери
  • Менеджери середньої ланки
  • Власники бізнесу

 МОДУЛЬ 1: Планування робочого дня – 20 січня 2020

Тренер: Юлія Бойко, старший бізнес-тренер компанії BogushTime.

  1. Причини нестачі часу для виконання всіх завдань на день
  2. З чого складається ефективна система планування
  3. Як правильно зробити план завдань на день і виконати його
  4. Як підвести підсумки дня правильно
  5. Як правильно провести аналіз помилок
  6. Як оптимально спланувати новий день
  7. Як впоратися з форс-мажором і великою кількістю завдань

Ви дізнаєтеся, як ефективно планувати день, оптимізувати свою роботу, справлятися з відволіканням і виконувати план на день в повному обсязі.

МОДУЛЬ 2: Діловий етикет – 22 січня 2020

Тренер: Ганна Чаплигіна, консультант з моделювання поведінки, автор статей для видань «Українська правда. Життя» та «Освіторія», має п’ятирічний досвід ділового спілкування з представниками політики під час роботи у виданні “Українська правда” та понад чотири роки телевізійного досвіду в якості режисера реаліті-шоу.

  1. Цілі та задачі ділової самопрезентації
  2. Вербальні та невербальні інструменти комунікації
  3. Підготовка зустрічі – етикет цифрових каналів зв’язку
  4. Зустріч гостей: від авто до кабінету керівника
  5. Організація простору і поведінка під час переговорів
  6. Організація харчування та подача під час зустрічей
  7. Напрацювання поведінкових рішень у нестандартних ситуаціях

МОДУЛЬ 3: Культурні особливості в ділових переговорах з представниками різних країн. Етикет – 27 січня 2020 (17:00 – 20:00)

 Тренер: Фарід Сафаров, дипломат, викладач міжнародного права, етикету, протоколу, державний службовець, керівник експертної групи з питань цифрової інфраструктури на транспорті, в минулому засновник та виконавчий директор Moresise Bank (в грудні 2015 року потрапив до списку 100 найкращих фінансово-технологічних стартапів Європи та в ТОП-17 найперспективніших фінтехів компаній Центральної та Східної Європи), член Федерації дебатів України, фіналіст Міжнародного Оксфордського дебатного турніру, фіналіст Національного раунду Міжнародного судового конкурсу з права Всесвітньої торгової організації (ВТО).

  1. Основні правила переговорного процесу
  2. Види і функції переговорів
  3. Ведення ділової комунікації особисто / по телефону / e-mail листування
  4. Діловий етикет зустрічей і переговорів
  5. Особливості національних стилів в переговорному процесі
  6. Особливості ведення ділової комунікації з представниками країн Європи
  7. Особливості ведення ділової комунікації з представниками країн Азії (Японія, Китай)
  8. Особливості ведення ділової комунікації з представниками мусульманських країн
  9. Особливості ведення ділової комунікації з представниками країн Північної і Південної Америки

МОДУЛЬ 4: Ресурси емоційного інтелекту для якісних бізнес-стосунків 29 січня 2020

Тренери: Ірина Глущенкова, сертифікований бізнес-тренер, автор низки програм з англійської, української та російської мов

Світлана Савчук, сертифікований бізнес-тренер

  1. Модель емоційної компетентності. IQ vs  EQ. Емоційний інтелект в бізнесі
  2. Емоційний інтелект в управлінні контактами та стосунками. Які дивіденди отримує людина із розвиненими компетенціями соціальної чуйності: в управлінні, переговорах, соціумі
  3. Компетенції самоусвідомлення та самоконтролю. С чого починається розвиток емоційної стійкості
  4. Культура відносин в колективі: резонанс та дисонанс

МОДУЛЬ 5: Робота з документами та організація зустрічей – 3 лютого 2020

 Тренер: Ірина Муравйова, виконавчий асистент генерального директора компанії Miratech, має більш ніж 13-річний досвід бізнес-адміністрування та організації заходів, має ступінь магістра прикладної математики, випускниця програми PMD «Операційна ефективність» бізнес-школи «МІМ-Київ»

  1. Документообіг. Що важливо знати при роботі з офіційними документами. Як організувати та зберігати інформацію
  2. Бізнес листування. Як уникнути помилок
  3. Організація зустрічей. Як зробити зустріч максимально ефективною
  4. Event management. З чого почати та на що звернути увагу
  5. Travel arrangement. Планування та декілька лайфхаків як оптимізувати бюджет

 МОДУЛЬ 6:  Тревел-менеджмент: що потрібно знати – 5 лютого 2020

 Тренери: Богдан Лисенко, операційний директор, BCD Travel Україна 

Євгенія Кірічек, заступник директора представництва Сейбр в Україні, відповідає за розвиток компанії і технологічних рішень на ринку України, експерт тревел індустрії з більш ніж 10-річним досвідом в авіакомпанії, TMC, GDS бізнесі.

  1. Сучасні тенденції ділових подорожей:
  • корпоративний тревел-менеджмент;
  • On-line booking tool (Self booking tool);
  • специфіка використання лоу-кост авіакомпаній у ділових подорожах;
  1. Лайф-хаки ділового тревелу та ефективне керування процесом.
  2. Ділові подорожі та організація заходів-  реальні кейси та «фейли».
  3. Принципи ціноутворення та особливості динамічного побудови цін на тревел послуги(готелі, авіа,…), приклади та аналітика

Тренери

1 / 8
Юлія Бойко
Старша бізнес-тренерка компанії BogushTime. Має 10-тирічний досвід проведення тренінгів, семінарів, майстер-класів та індивідуальних консультацій. Проводить тренінги у 7-ми країнах світу офлайн (Україна, Білорусія, Росія, Казахстан, Таджикистан, Грузія, Молдова) і у 18-ти країнах онлайн. Доповідачка на міжнародних конференціях, форумах і фестивалях для керівників і власників бізнесу. Постійна експертка на TV і радіо в галузі управління часом і підвищення особистої ефективності. Авторка статей в журналах, а також на інтернет-порталах.
Ірина Муравйова
виконавчий асистент генерального директора, компанія Miratech
Фарід Сафаров
дипломат, викладач міжнародного права, етикету, протоколу, державний службовець, керівник експертної групи з питань цифрової інфраструктури на транспорті
Ірина Глущенкова
Сертифікований бізнес-тренер, автор низки програм з англійської, української та російської мов
Світлана Савчук
Психотерапевтка, People Partner Psychologist, бізнес-тренерка.
Анна Чаплигіна
Фахівець з етикету та моделювання поведінки. Працює з компаніями UFuture, Visa, Mastercard, EBRD, МХП, GlobalLogic, Forpost. Автор публікацій та експертних коментарів у ЗМІ: «Українська правда», Liga.net, «Освіторія», «Новий час», «1+1»
Богдан Лисенко
операційний директор BCD Travel Україна 
Євгенія Кірічек
Заступник директора представництва Сейбр в Україні, відповідає за розвиток компанії і технологічних рішень на ринку України, експерт тревел індустрії з більш ніж 10-річним досвідом в авіакомпанії, TMC, GDS бізнесі
Юлія Бойко
Ірина Муравйова
Фарід Сафаров
Ірина Глущенкова
Світлана Савчук
Анна Чаплигіна
Богдан Лисенко
Євгенія Кірічек

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

Зв'язатись
+380 (44) 496 0601
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваші очікування від програми
Вкажіть, будь ласка, мобільний номер телефону.
Звідки Ви дізнались про програму? ( сайт, особистий лист, сторінка FB, розсилка)
Промокод (у разі наявності)
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 4
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: