fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з адміністративних навичок для вдалого бізнесу

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку з адміністративних навичок для вдалого бізнесу. Дата: 21 січня2019. Час: 16:00 19:00. Місце проведення: офіс Асоціації у м. Київ, Андріївський узвіз, 1-а. В сучасних умовах життя, коли бізнес середовище швидко змінюється, велике значення набуває  правильне та надійне адміністрування бізнес процесів та професійна адаптація персоналу компанії до цих змін, тому що працівники мають бути готовими до викликів, пов’язаних з глобалізацією, технологічними інноваціями, змінами форм та методів роботи. У зв’язку з цим, успіх кожної компанії  залежить не лише від правильно побудованої корпоративної культури, а й від персоналу, який вдало володіє та імплементує адміністративні навички, вміє оптимально планувати, правильно організовувати роботу та знаходити нестандартні рішення будь-якої проблеми. Враховуючи важливість адміністративних навичок в життєдіяльності компанії, є необхідність мати усі необхідні знання, навички та вміння, щоб зробити бізнес ще більше ефективним та раціональним. З цією метою команда Центру Професійного Розвитку запускає нову Програму розвитку з адміністративних навичок для вдалого бізнесу, яка надасть учасникам необхідний інтелектуальний стимул, приведе до якісних стандартів діяльності та професійного визнання, навчить діяти, керуючись високими етичними стандартами, підвищить власну ефективність та ефективність компанії. Після успішного проходження навчання, учасники отримають сертифікати про завершення програми.  ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ Усвідомите важливість адміністративних навичок в компанії Сформуєте нові та вдосконалите існуючі знання, навички в сфері ефективної взаємодії, бізнес-етикету, планування та діловодства, тайм-менеджменту та EQ Покращите рівень ділової комунікації Підвищите власну ефективність та ефективність компанії ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Асистенти Персональні асистенти Секретарі компаній Адміністративні менеджери Керівники адміністративних/HR відділів HR-менеджери Менеджери середньої ланки Власники бізнесу  МОДУЛЬ 1: Планування робочого дня – 21 січня Тренер: Юлія Бойко, старший бізнес-тренер компанії BogushTime. Причини нестачі часу для виконання всіх завдань на день З чого складається ефективна система планування Як правильно зробити план завдань на день і виконати його Як підвести підсумки дня правильно Як правильно провести аналіз помилок Як оптимально спланувати новий день Як впоратися з форс-мажором і великою кількістю завдань Ви дізнаєтеся, як ефективно планувати день, оптимізувати свою роботу, справлятися з відволіканням і виконувати план на день в повному обсязі. МОДУЛЬ 2: Культурні особливості в ділових переговорах з представниками різних країн. Етикет – 28 січня (18:30 - 21:30)  Тренер: Фарід Сафаров, дипломат, викладач міжнародного права, етикету, протоколу, державний службовець, керівник експертної групи з питань цифрової інфраструктури на транспорті, в минулому засновник та виконавчий директор Moresise Bank (в грудні 2015 року потрапив до списку 100 найкращих фінансово-технологічних стартапів Європи та в ТОП-17 найперспективніших фінтехів компаній Центральної та Східної Європи), член Федерації дебатів України, фіналіст Міжнародного Оксфордського дебатного турніру, фіналіст Національного раунду Міжнародного судового конкурсу з права Всесвітньої торгової організації (ВТО). Основні правила переговорного процесу Види і функції переговорів Ведення ділової комунікації особисто / по телефону / e-mail листування Діловий етикет зустрічей і переговорів Особливості національних стилів в переговорному процесі Особливості ведення ділової комунікації з представниками країн Європи Особливості ведення ділової комунікації з представниками країн Азії (Японія, Китай) Особливості ведення ділової комунікації з представниками мусульманських країн Особливості ведення ділової комунікації з представниками країн Північної і Південної Америки МОДУЛЬ 3: Dress to express: як бути собою і працювати на імідж компанії – 4 лютого Тренер, Анна Даневич, консультантка з персонального і корпоративного стилю, СЕО і співзасновниця майстерні стилю і концепт-стору SENZA/NOME Філософія сучасної моди і поняття персонального стилю Діловий дрес-код: розвінчуємо міфи і боремось зі стереотипами Дрес-комунікація як сучасний засіб невербальної комунікації Corporate vs personal: як зберегти персональний стиль в корпоративному середовищі та як інтегрувати власне стильне повідомлення в контекст корпоративного стилю компанії Один за всіх: як зовнішній вигляд кожного члена команди працює на імідж компанії загалом Функціональний гардероб: як виглядати доречно і самобутньо за будь-яких обставин та як зробити свій зовнішній вигляд інструментом самовираження Як комбінувати різні елементи гардеробу задля створення різних образів, придатних для роботи в офісі і підкреслювати образи за допомогою зачісок і/або відповідного макіяжу Що робити, а чого уникати для того, щоб  їх адекватно сприймали в професійному середовищі, і для того, щоб вони могли працювати на формування позитивного іміджу компанії МОДУЛЬ 4: Робота з документами та організація зустрічей – 11 лютого  Тренер: Ірина Муравйова, виконавчий асистент генерального директора компанії Miratech, має більш ніж 13-річний досвід бізнес-адміністрування та організації заходів, має ступінь магістра прикладної математики, випускниця програми PMD «Операційна ефективність» бізнес-школи «МІМ-Київ» Документообіг. Що важливо знати при роботі з офіційними документами. Як організувати та зберігати інформацію Бізнес листування. Як уникнути помилок Організація зустрічей. Як зробити зустріч максимально ефективною Event management. З чого почати та на що звернути увагу Travel arrangement. Планування та декілька лайфхаків як оптимізувати бюджет МОДУЛЬ 5: Ресурси емоційного інтелекту для якісних бізнес-стосунків – 18 лютого Тренери: Ірина Глущенкова, сертифікований бізнес-тренер, автор низки програм з англійської, української та російської мов Світлана Савчук, сертифікований бізнес-тренер Модель емоційної компетентності. IQ vs  EQ. Емоційний інтелект в бізнесі Емоційний інтелект в управлінні контактами та стосунками. Які дивіденди отримує людина із розвиненими компетенціями соціальної чуйності: в управлінні, переговорах, соціумі Компетенції самоусвідомлення та самоконтролю. С чого починається розвиток емоційної стійкості Культура відносин в колективі: резонанс та дисонанс МОДУЛЬ 6: Діловий етикет – 25 лютого Тренер: Ганна Чаплигіна, консультант з моделювання поведінки, автор статей для видань «Українська правда. Життя» та «Освіторія», має п’ятирічний досвід ділового спілкування з представниками політики під час роботи у виданні “Українська правда” та понад чотири роки телевізійного досвіду в якості режисера реаліті-шоу. Цілі та задачі ділової самопрезентації Вербальні та невербальні інструменти комунікації Підготовка зустрічі – етикет цифрових каналів зв’язку Зустріч гостей: від авто до кабінету керівника Організація простору і поведінка під час переговорів Організація харчування та подача під час зустрічей Напрацювання поведінкових рішень у нестандартних ситуаціях  МОДУЛЬ 7:  Тревел-менеджмент: що потрібно знати - 4 березня  Тренери: Марина Хоменко, комерційний представник групи авіакомпаній Air France KLM в Україні та в Республіці Білорусь,  має досвід роботи більше 10 років в індустрії цивільної авіації, активна співпраця в секторі В2В, володар ступеня МВА. Ольга Бочковська, керівник корпоративного департаменту, BCD Travel Україна  Чому нам потрібно керувати діловими поїздками  Як забезпечити керований бізнес  Найдешевше не завжди найкраще    Переваги корпоративних та індивідуальних бонусних програм  Як справлятися зі збійними ситуаціями в поїздці Спікери. Юлія Бойко. Старша бізнес-тренерка компанії BogushTime. Має 10-тирічний досвід проведення тренінгів, семінарів, майстер-класів та індивідуальних консультацій. Проводить тренінги у 7-ми країнах світу офлайн (Україна, Білорусія, Росія, Казахстан, Таджикистан, Грузія, Молдова) і у 18-ти країнах онлайн. Доповідачка на міжнародних конференціях, форумах і фестивалях для керівників і власників бізнесу. Постійна експертка на TV і радіо в галузі управління часом і підвищення особистої ефективності. Авторка статей в журналах, а також на інтернет-порталах.. Фарід Сафаров. дипломат, викладач міжнародного права, етикету, протоколу, державний службовець, керівник експертної групи з питань цифрової інфраструктури на транспорті. Анна Даневич. консультантка з персонального і корпоративного стилю, СЕО і співзасновниця майстерні стилю і концепт-стору SENZA/NOME. Ірина Муравйова. виконавчий асистент генерального директора, компанія Miratech. Ірина Глущенкова. Сертифікований бізнес-тренер, автор низки програм з англійської, української та російської мов. Світлана Савчук. Психотерапевтка, People Partner Psychologist, бізнес-тренерка.. Анна Чаплигіна. Фахівець з етикету та моделювання поведінки. Працює з компаніями UFuture, Visa, Mastercard, EBRD, МХП, GlobalLogic, Forpost. Автор публікацій та експертних коментарів у ЗМІ: «Українська правда», Liga.net, «Освіторія», «Новий час», «1+1». Марина Хоменко. комерційний представник групи авіакомпаній Air France KLM в Україні та в Республіці Білорусь. Ольга Бочковська. Керівник корпоративного департаменту. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Лілія Ямборак. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380 (44) 496 0601.

Про програму

В сучасних умовах життя, коли бізнес середовище швидко змінюється, велике значення набуває  правильне та надійне адміністрування бізнес процесів та професійна адаптація персоналу компанії до цих змін, тому що працівники мають бути готовими до викликів, пов’язаних з глобалізацією, технологічними інноваціями, змінами форм та методів роботи. У зв’язку з цим, успіх кожної компанії  залежить не лише від правильно побудованої корпоративної культури, а й від персоналу, який вдало володіє та імплементує адміністративні навички, вміє оптимально планувати, правильно організовувати роботу та знаходити нестандартні рішення будь-якої проблеми.

Враховуючи важливість адміністративних навичок в життєдіяльності компанії, є необхідність мати усі необхідні знання, навички та вміння, щоб зробити бізнес ще більше ефективним та раціональним. З цією метою команда Центру Професійного Розвитку запускає нову Програму розвитку з адміністративних навичок для вдалого бізнесу, яка надасть учасникам необхідний інтелектуальний стимул, приведе до якісних стандартів діяльності та професійного визнання, навчить діяти, керуючись високими етичними стандартами, підвищить власну ефективність та ефективність компанії.

Після успішного проходження навчання, учасники отримають сертифікати про завершення програми.

 ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Усвідомите важливість адміністративних навичок в компанії
  • Сформуєте нові та вдосконалите існуючі знання, навички в сфері ефективної взаємодії, бізнес-етикету, планування та діловодства, тайм-менеджменту та EQ
  • Покращите рівень ділової комунікації
  • Підвищите власну ефективність та ефективність компанії

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Асистенти
  • Персональні асистенти
  • Секретарі компаній
  • Адміністративні менеджери
  • Керівники адміністративних/HR відділів
  • HR-менеджери
  • Менеджери середньої ланки
  • Власники бізнесу

 МОДУЛЬ 1: Планування робочого дня – 21 січня

Тренер: Юлія Бойко, старший бізнес-тренер компанії BogushTime.

  1. Причини нестачі часу для виконання всіх завдань на день
  2. З чого складається ефективна система планування
  3. Як правильно зробити план завдань на день і виконати його
  4. Як підвести підсумки дня правильно
  5. Як правильно провести аналіз помилок
  6. Як оптимально спланувати новий день
  7. Як впоратися з форс-мажором і великою кількістю завдань

Ви дізнаєтеся, як ефективно планувати день, оптимізувати свою роботу, справлятися з відволіканням і виконувати план на день в повному обсязі.

МОДУЛЬ 2: Культурні особливості в ділових переговорах з представниками різних країн. Етикет – 28 січня (18:30 – 21:30)

 Тренер: Фарід Сафаров, дипломат, викладач міжнародного права, етикету, протоколу, державний службовець, керівник експертної групи з питань цифрової інфраструктури на транспорті, в минулому засновник та виконавчий директор Moresise Bank (в грудні 2015 року потрапив до списку 100 найкращих фінансово-технологічних стартапів Європи та в ТОП-17 найперспективніших фінтехів компаній Центральної та Східної Європи), член Федерації дебатів України, фіналіст Міжнародного Оксфордського дебатного турніру, фіналіст Національного раунду Міжнародного судового конкурсу з права Всесвітньої торгової організації (ВТО).

  1. Основні правила переговорного процесу
  2. Види і функції переговорів
  3. Ведення ділової комунікації особисто / по телефону / e-mail листування
  4. Діловий етикет зустрічей і переговорів
  5. Особливості національних стилів в переговорному процесі
  6. Особливості ведення ділової комунікації з представниками країн Європи
  7. Особливості ведення ділової комунікації з представниками країн Азії (Японія, Китай)
  8. Особливості ведення ділової комунікації з представниками мусульманських країн
  9. Особливості ведення ділової комунікації з представниками країн Північної і Південної Америки

МОДУЛЬ 3: Dress to express: як бути собою і працювати на імідж компанії – 4 лютого

Тренер, Анна Даневич, консультантка з персонального і корпоративного стилю, СЕО і співзасновниця майстерні стилю і концепт-стору SENZA/NOME

  1. Філософія сучасної моди і поняття персонального стилю
  2. Діловий дрес-код: розвінчуємо міфи і боремось зі стереотипами
  3. Дрес-комунікація як сучасний засіб невербальної комунікації
  4. Corporate vs personal: як зберегти персональний стиль в корпоративному середовищі та як інтегрувати власне стильне повідомлення в контекст корпоративного стилю компанії
  5. Один за всіх: як зовнішній вигляд кожного члена команди працює на імідж компанії загалом
  6. Функціональний гардероб: як виглядати доречно і самобутньо за будь-яких обставин та як зробити свій зовнішній вигляд інструментом самовираження
  7. Як комбінувати різні елементи гардеробу задля створення різних образів, придатних для роботи в офісі і підкреслювати образи за допомогою зачісок і/або відповідного макіяжу
  8. Що робити, а чого уникати для того, щоб  їх адекватно сприймали в професійному середовищі, і для того, щоб вони могли працювати на формування позитивного іміджу компанії

МОДУЛЬ 4: Робота з документами та організація зустрічей – 11 лютого

 Тренер: Ірина Муравйова, виконавчий асистент генерального директора компанії Miratech, має більш ніж 13-річний досвід бізнес-адміністрування та організації заходів, має ступінь магістра прикладної математики, випускниця програми PMD «Операційна ефективність» бізнес-школи «МІМ-Київ»

  1. Документообіг. Що важливо знати при роботі з офіційними документами. Як організувати та зберігати інформацію
  2. Бізнес листування. Як уникнути помилок
  3. Організація зустрічей. Як зробити зустріч максимально ефективною
  4. Event management. З чого почати та на що звернути увагу
  5. Travel arrangement. Планування та декілька лайфхаків як оптимізувати бюджет

МОДУЛЬ 5: Ресурси емоційного інтелекту для якісних бізнес-стосунків – 18 лютого

Тренери: Ірина Глущенкова, сертифікований бізнес-тренер, автор низки програм з англійської, української та російської мов

Світлана Савчук, сертифікований бізнес-тренер

  1. Модель емоційної компетентності. IQ vs  EQ. Емоційний інтелект в бізнесі
  2. Емоційний інтелект в управлінні контактами та стосунками. Які дивіденди отримує людина із розвиненими компетенціями соціальної чуйності: в управлінні, переговорах, соціумі
  3. Компетенції самоусвідомлення та самоконтролю. С чого починається розвиток емоційної стійкості
  4. Культура відносин в колективі: резонанс та дисонанс

МОДУЛЬ 6: Діловий етикет – 25 лютого

Тренер: Ганна Чаплигіна, консультант з моделювання поведінки, автор статей для видань «Українська правда. Життя» та «Освіторія», має п’ятирічний досвід ділового спілкування з представниками політики під час роботи у виданні “Українська правда” та понад чотири роки телевізійного досвіду в якості режисера реаліті-шоу.

  1. Цілі та задачі ділової самопрезентації
  2. Вербальні та невербальні інструменти комунікації
  3. Підготовка зустрічі – етикет цифрових каналів зв’язку
  4. Зустріч гостей: від авто до кабінету керівника
  5. Організація простору і поведінка під час переговорів
  6. Організація харчування та подача під час зустрічей
  7. Напрацювання поведінкових рішень у нестандартних ситуаціях

 МОДУЛЬ 7:  Тревел-менеджмент: що потрібно знати – 4 березня

 Тренери: Марина Хоменко, комерційний представник групи авіакомпаній Air France KLM в Україні та в Республіці Білорусь,  має досвід роботи більше 10 років в індустрії цивільної авіації, активна співпраця в секторі В2В, володар ступеня МВА.

Ольга Бочковська, керівник корпоративного департаменту, BCD Travel Україна

  1.  Чому нам потрібно керувати діловими поїздками
  2.  Як забезпечити керований бізнес
  3.  Найдешевше не завжди найкраще  
  4.  Переваги корпоративних та індивідуальних бонусних програм
  5.  Як справлятися зі збійними ситуаціями в поїздці

Тренери

1 / 9
Юлія Бойко
Старша бізнес-тренерка компанії BogushTime. Має 10-тирічний досвід проведення тренінгів, семінарів, майстер-класів та індивідуальних консультацій. Проводить тренінги у 7-ми країнах світу офлайн (Україна, Білорусія, Росія, Казахстан, Таджикистан, Грузія, Молдова) і у 18-ти країнах онлайн. Доповідачка на міжнародних конференціях, форумах і фестивалях для керівників і власників бізнесу. Постійна експертка на TV і радіо в галузі управління часом і підвищення особистої ефективності. Авторка статей в журналах, а також на інтернет-порталах.
Фарід Сафаров
дипломат, викладач міжнародного права, етикету, протоколу, державний службовець, керівник експертної групи з питань цифрової інфраструктури на транспорті
Анна Даневич
консультантка з персонального і корпоративного стилю, СЕО і співзасновниця майстерні стилю і концепт-стору SENZA/NOME
Ірина Муравйова
виконавчий асистент генерального директора, компанія Miratech
Ірина Глущенкова
Сертифікований бізнес-тренер, автор низки програм з англійської, української та російської мов
Світлана Савчук
Психотерапевтка, People Partner Psychologist, бізнес-тренерка.
Анна Чаплигіна
Фахівець з етикету та моделювання поведінки. Працює з компаніями UFuture, Visa, Mastercard, EBRD, МХП, GlobalLogic, Forpost. Автор публікацій та експертних коментарів у ЗМІ: «Українська правда», Liga.net, «Освіторія», «Новий час», «1+1»
Марина Хоменко
комерційний представник групи авіакомпаній Air France KLM в Україні та в Республіці Білорусь
Ольга Бочковська
Керівник корпоративного департаменту
Юлія Бойко
Фарід Сафаров
Анна Даневич
Ірина Муравйова
Ірина Глущенкова
Світлана Савчук
Анна Чаплигіна
Марина Хоменко
Ольга Бочковська

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

Зв'язатись
+380 (44) 496 0601
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваші очікування від програми
Ваш досвід роботи в адміністративній сфері
Your experience in travel-management: whether you order tourist services at some travel agencies or take care of company's travel-management issues by yourself?
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: