fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з переговорів

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку з переговорів. Дата: 01 жовтня2019. Час: 10:00 18:00. Місце проведення: офіс EBA, Андріївський узвіз, 1а, конференц-зал STEFES. У розвинутому, високо потенціальному, динамічному та діджитальному середовищі потрібні чіткі знання та спроможність використання переговірних та дипломатичних навичок. Також необхідно бути гнучким, психологічно освіченим та обізнаним у різноманітних життєвих та бізнес ситуаціях. Програма розвитку з переговорів була створена у 2012 році для того, щоб розвивати ваші навички у веденні переговорів та підвищити професіоналізм у цій сфері. Кожного сезону програма оновлюється Протягом навчання у Програмі ви витрачатимете 70% часу на практичні завдання, розглянете базовий набір технік для різноманітних типів переговорів, отримаєте розуміння того, як бути спокійним та емоційно стабільним, а також, розробите план саморозвитку на тему: як покращити переговорні навички. Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення Програми розвитку. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ Зрозумієте повний цикл переговорного процесу Отримаєте основні навички управління переговорного процесу Оволодієте переговорними тактиками, які можуть бути використані у різноманітних ситуаціях / сценаріях Посилите навички протистояння маніпуляції Зрозумієте, коли вами маніпулюють та вивчите тактики контрманіпуляції Сформуєте навички управління власними емоціями протягом «жорстких переговорів» Розвинете креативні навички для презентування ваших пропозицій ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Керівники департаментів, які ведуть переговори з клієнтами, партнерами, постачальниками та конкурентами Кожен, хто зацікавлений у тому, щоб дізнатися як правильно себе поводити протягом переговорів ПРОГРАМА Модуль 1.1. Введення в переговори. Комунікативний профіль переговірника - 01 жовтня Основна термінологія переговірника. Що таке позиції, інтереси сторін, стратегія та тактика переговорів Процесуальна модель переговорів «Картина світу переговірника», як знайти в ній «слабкі» місця, як швидко налагодити позитивні відносини з партнером Схема управління контактом у переговорах Комунікативна карта переговорів. Комунікативні бар`єри та «пастки» для переговірника Типологія переговорників Модуль 1.2. Позиційний аналіз та рольова взаємодія в переговорах - 01 жовтня Аналіз партнера до переговорів Визначення психотипу: цілі, цінності та стратегії партнера в залежності від психотипу Визначення виду психологічного захисту Вікові та соціальні особливості клієнта при переговорах Правила рольової взаємодії у комунікативних ситуаціях Визначення ефективності особистої моделі комунікації в переговорах Модуль 1.3. Підготовка до переговорів - 01 жовтня Інформаційна підготовка: інформація про особисті цілі, плани та умови, які визначають рішення задачі; інформація про партнера; інформація про зовнішнє середовище Психологічна підготовка (особиста підготовка та створення певного клімату переговорів) Тактична підготовка: розробка тактичних прийомів, підготовка контраргументів Вибір оптимальної стратегії у конкретній ситуації Підготовка команди до переговорів. Правила командної взаємодії в процесі переговорів Критерії ефективності переговорів. Протокол переговорів Модуль 1.4. Початок переговорного процесу. Тактики початкового етапу - 08 жовтня Задачі початкового етапу переговорів Правила початкового етапу та протокольні запитання Інструменти для прояснення та розпізнавання інтересів, цілей та вісей партнера по переговорах Різниця: позиція та інтерес Тактичні прийоми, які використовуються для цього етапу переговорів Особливості управління процесом переговорів на початковому етапі Модуль 1.5. Дискусійна стадія переговорного процесу - 08 жовтня Задачі дискусійної стадії Діагностика ключових проблем в області інтересів, які перетинаються Важелі управління переговорним процесом. Поняття «точка злому» сценарію переговорів Тактичні прийоми для дискусійного етапу переговорів Прийоми аргументації та контраргументації Обов`язкові контрольні точки переговорів Модуль 2.1. Торги в переговорах. Протистояння маніпулятивного впливу - 15 жовтня Правила переговорів про ціну: особливості етапу, використовувані стратегії Перехід до торгів. Сценарії розмови про ціну Переговорні тактики для ведення торгів Модуль 2.2. Протистояння маніпулятивного впливу - 15 жовтня Природа маніпулятивного впливу Маніпуляції тиску, дипломатичні маніпуляції, логічні маніпуляції Тиск: психологічний, статусний, позиційний. Вміння «протистояти тиску» Вміння «створити безвихідну ситуацію» для теми, здатність «виходити з глухого кута» Вміння продовжувати ефективно діяти в ситуації промаху. Фактор «спасіння обличчя» Техніки протистояння маніпуляції. Продовження переговорів Модуль 2.3. Емоційний інтелект переговірника. Як управляти емоціями в ході переговорів - 15 жовтня Вплив емоцій на процес переговорів Емоційні маркери: різновиди, вміння відрізняти «мій»-«не мій» стан. Поняття кордонів у переговорному процесі Діагностика тригерів Точки емоційного самоконтролю в процесі переговорів Управління емоціями в ході переговорів: техніки роботи з імпульсивними емоційними реакціями Техніки регуляції емоційного стану: як укріпити емоційний м’яз Емоційна гігієна переговорника Модуль 2.4. Завершення переговорного процесу. Тактики фіналізуючої стадії - 22 жовтня Задачі завершальної стадії переговорів Можливі «сюрпризи» в останню хвилину Тактичні прийоми для завершення переговірного процесу Особливості підписання домовленостей у переговорах Модуль 3. Переговірні поєдинки - 29 жовтня Останнє завершальне заняття присвячується можливості застосувати відпрацьовані переговорні навички, техніки, тактики та прийоми в умовах симульованих переговорів. Кожен учасник отримує зворотній зв`язок з індивідуальною картою подальшого розвитку навичок переговорника Спікери. Наталія Байкалова. бізнес-тренер, психолог з 12-річним практичним досвідом, консультант з профілактики емоційного вигорання.. Світлана Савчук. Сертифікований бізнес-тренер. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail iryna.shevchuk@eba.com.ua. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Про програму

У розвинутому, високо потенціальному, динамічному та діджитальному середовищі потрібні чіткі знання та спроможність використання переговірних та дипломатичних навичок. Також необхідно бути гнучким, психологічно освіченим та обізнаним у різноманітних життєвих та бізнес ситуаціях.

Програма розвитку з переговорів була створена у 2012 році для того, щоб розвивати ваші навички у веденні переговорів та підвищити професіоналізм у цій сфері. Кожного сезону програма оновлюється

Протягом навчання у Програмі ви витрачатимете 70% часу на практичні завдання, розглянете базовий набір технік для різноманітних типів переговорів, отримаєте розуміння того, як бути спокійним та емоційно стабільним, а також, розробите план саморозвитку на тему: як покращити переговорні навички.

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення Програми розвитку.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Зрозумієте повний цикл переговорного процесу
  • Отримаєте основні навички управління переговорного процесу
  • Оволодієте переговорними тактиками, які можуть бути використані у різноманітних ситуаціях / сценаріях
  • Посилите навички протистояння маніпуляції
  • Зрозумієте, коли вами маніпулюють та вивчите тактики контрманіпуляції
  • Сформуєте навички управління власними емоціями протягом «жорстких переговорів»
  • Розвинете креативні навички для презентування ваших пропозицій

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники департаментів, які ведуть переговори з клієнтами, партнерами, постачальниками та конкурентами
  • Кожен, хто зацікавлений у тому, щоб дізнатися як правильно себе поводити протягом переговорів

ПРОГРАМА

Модуль 1.1. Введення в переговори. Комунікативний профіль переговірника – 01 жовтня

  • Основна термінологія переговірника. Що таке позиції, інтереси сторін, стратегія та тактика переговорів
  • Процесуальна модель переговорів
  • «Картина світу переговірника», як знайти в ній «слабкі» місця, як швидко налагодити позитивні відносини з партнером
  • Схема управління контактом у переговорах
  • Комунікативна карта переговорів. Комунікативні бар`єри та «пастки» для переговірника
  • Типологія переговорників

Модуль 1.2. Позиційний аналіз та рольова взаємодія в переговорах – 01 жовтня

  • Аналіз партнера до переговорів
  • Визначення психотипу: цілі, цінності та стратегії партнера в залежності від психотипу
  • Визначення виду психологічного захисту
  • Вікові та соціальні особливості клієнта при переговорах
  • Правила рольової взаємодії у комунікативних ситуаціях
  • Визначення ефективності особистої моделі комунікації в переговорах

Модуль 1.3. Підготовка до переговорів – 01 жовтня

  • Інформаційна підготовка: інформація про особисті цілі, плани та умови, які визначають рішення задачі; інформація про партнера; інформація про зовнішнє середовище
  • Психологічна підготовка (особиста підготовка та створення певного клімату переговорів)
  • Тактична підготовка: розробка тактичних прийомів, підготовка контраргументів
  • Вибір оптимальної стратегії у конкретній ситуації
  • Підготовка команди до переговорів. Правила командної взаємодії в процесі переговорів
  • Критерії ефективності переговорів. Протокол переговорів

Модуль 1.4. Початок переговорного процесу. Тактики початкового етапу – 08 жовтня

  • Задачі початкового етапу переговорів
  • Правила початкового етапу та протокольні запитання
  • Інструменти для прояснення та розпізнавання інтересів, цілей та вісей партнера по переговорах
  • Різниця: позиція та інтерес
  • Тактичні прийоми, які використовуються для цього етапу переговорів
  • Особливості управління процесом переговорів на початковому етапі

Модуль 1.5. Дискусійна стадія переговорного процесу – 08 жовтня

  • Задачі дискусійної стадії
  • Діагностика ключових проблем в області інтересів, які перетинаються
  • Важелі управління переговорним процесом. Поняття «точка злому» сценарію переговорів
  • Тактичні прийоми для дискусійного етапу переговорів
  • Прийоми аргументації та контраргументації
  • Обов`язкові контрольні точки переговорів

Модуль 2.1. Торги в переговорах. Протистояння маніпулятивного впливу – 15 жовтня

  • Правила переговорів про ціну: особливості етапу, використовувані стратегії
  • Перехід до торгів. Сценарії розмови про ціну
  • Переговорні тактики для ведення торгів

Модуль 2.2. Протистояння маніпулятивного впливу – 15 жовтня

  • Природа маніпулятивного впливу
  • Маніпуляції тиску, дипломатичні маніпуляції, логічні маніпуляції
  • Тиск: психологічний, статусний, позиційний. Вміння «протистояти тиску»
  • Вміння «створити безвихідну ситуацію» для теми, здатність «виходити з глухого кута»
  • Вміння продовжувати ефективно діяти в ситуації промаху. Фактор «спасіння обличчя»
  • Техніки протистояння маніпуляції. Продовження переговорів

Модуль 2.3. Емоційний інтелект переговірника. Як управляти емоціями в ході переговорів – 15 жовтня

  • Вплив емоцій на процес переговорів
  • Емоційні маркери: різновиди, вміння відрізняти «мій»-«не мій» стан. Поняття кордонів у переговорному процесі
  • Діагностика тригерів
  • Точки емоційного самоконтролю в процесі переговорів
  • Управління емоціями в ході переговорів: техніки роботи з імпульсивними емоційними реакціями
  • Техніки регуляції емоційного стану: як укріпити емоційний м’яз
  • Емоційна гігієна переговорника

Модуль 2.4. Завершення переговорного процесу. Тактики фіналізуючої стадії – 22 жовтня

  • Задачі завершальної стадії переговорів
  • Можливі «сюрпризи» в останню хвилину
  • Тактичні прийоми для завершення переговірного процесу
  • Особливості підписання домовленостей у переговорах

Модуль 3. Переговірні поєдинки – 29 жовтня

  • Останнє завершальне заняття присвячується можливості застосувати відпрацьовані переговорні навички, техніки, тактики та прийоми в умовах симульованих переговорів. Кожен учасник отримує зворотній зв`язок з індивідуальною картою подальшого розвитку навичок переговорника

Тренери

1 / 2
Наталія Байкалова
бізнес-тренер, психолог з 12-річним практичним досвідом, консультант з профілактики емоційного вигорання.
Світлана Савчук
Сертифікований бізнес-тренер
Наталія Байкалова
Світлана Савчук

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від програми
Звідки Ви дізнались про програму? ( сайт, особистий лист, сторінка FB, розсилка)
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Зареєструватися
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: