Програма розвитку з переговорів

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Додати до Google календаря Відкрити Телеграм-бот подій

Про програму

У розвинутому, високо потенціальному, динамічному та діджитальному середовищі потрібні чіткі знання та спроможність використання переговірних та дипломатичних навичок. Також необхідно бути гнучким, психологічно освіченим та обізнаним у різноманітних життєвих та бізнес ситуаціях.

Програма розвитку з переговорів була створена у 2012 році для того, щоб розвивати ваші навички у веденні переговорів та підвищити професіоналізм у цій сфері. Кожного сезону програма оновлюється

Протягом навчання у Програмі ви витрачатимете 70% часу на практичні завдання, розглянете базовий набір технік для різноманітних типів переговорів, отримаєте розуміння того, як бути спокійним та емоційно стабільним, а також, розробите план саморозвитку на тему: як покращити переговорні навички.

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення Програми розвитку.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Зрозумієте повний цикл переговорного процесу
  • Отримаєте основні навички управління переговорного процесу
  • Оволодієте переговорними тактиками, які можуть бути використані у різноманітних ситуаціях / сценаріях
  • Посилите навички протистояння маніпуляції
  • Зрозумієте, коли вами маніпулюють та вивчите тактики контрманіпуляції
  • Сформуєте навички управління власними емоціями протягом «жорстких переговорів»
  • Розвинете креативні навички для презентування ваших пропозицій

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники департаментів, які ведуть переговори з клієнтами, партнерами, постачальниками та конкурентами
  • Кожен, хто зацікавлений у тому, щоб дізнатися як правильно себе поводити протягом переговорів

ПРОГРАМА

Модуль 1.1. Введення в переговори. Комунікативний профіль переговірника – 01 жовтня

  • Основна термінологія переговірника. Що таке позиції, інтереси сторін, стратегія та тактика переговорів
  • Процесуальна модель переговорів
  • «Картина світу переговірника», як знайти в ній «слабкі» місця, як швидко налагодити позитивні відносини з партнером
  • Схема управління контактом у переговорах
  • Комунікативна карта переговорів. Комунікативні бар`єри та «пастки» для переговірника
  • Типологія переговорників

Модуль 1.2. Позиційний аналіз та рольова взаємодія в переговорах – 01 жовтня

  • Аналіз партнера до переговорів
  • Визначення психотипу: цілі, цінності та стратегії партнера в залежності від психотипу
  • Визначення виду психологічного захисту
  • Вікові та соціальні особливості клієнта при переговорах
  • Правила рольової взаємодії у комунікативних ситуаціях
  • Визначення ефективності особистої моделі комунікації в переговорах

Модуль 1.3. Підготовка до переговорів – 01 жовтня

  • Інформаційна підготовка: інформація про особисті цілі, плани та умови, які визначають рішення задачі; інформація про партнера; інформація про зовнішнє середовище
  • Психологічна підготовка (особиста підготовка та створення певного клімату переговорів)
  • Тактична підготовка: розробка тактичних прийомів, підготовка контраргументів
  • Вибір оптимальної стратегії у конкретній ситуації
  • Підготовка команди до переговорів. Правила командної взаємодії в процесі переговорів
  • Критерії ефективності переговорів. Протокол переговорів

Модуль 1.4. Початок переговорного процесу. Тактики початкового етапу – 08 жовтня

  • Задачі початкового етапу переговорів
  • Правила початкового етапу та протокольні запитання
  • Інструменти для прояснення та розпізнавання інтересів, цілей та вісей партнера по переговорах
  • Різниця: позиція та інтерес
  • Тактичні прийоми, які використовуються для цього етапу переговорів
  • Особливості управління процесом переговорів на початковому етапі

Модуль 1.5. Дискусійна стадія переговорного процесу – 08 жовтня

  • Задачі дискусійної стадії
  • Діагностика ключових проблем в області інтересів, які перетинаються
  • Важелі управління переговорним процесом. Поняття «точка злому» сценарію переговорів
  • Тактичні прийоми для дискусійного етапу переговорів
  • Прийоми аргументації та контраргументації
  • Обов`язкові контрольні точки переговорів

Модуль 2.1. Торги в переговорах. Протистояння маніпулятивного впливу – 15 жовтня

  • Правила переговорів про ціну: особливості етапу, використовувані стратегії
  • Перехід до торгів. Сценарії розмови про ціну
  • Переговорні тактики для ведення торгів

Модуль 2.2. Протистояння маніпулятивного впливу – 15 жовтня

  • Природа маніпулятивного впливу
  • Маніпуляції тиску, дипломатичні маніпуляції, логічні маніпуляції
  • Тиск: психологічний, статусний, позиційний. Вміння «протистояти тиску»
  • Вміння «створити безвихідну ситуацію» для теми, здатність «виходити з глухого кута»
  • Вміння продовжувати ефективно діяти в ситуації промаху. Фактор «спасіння обличчя»
  • Техніки протистояння маніпуляції. Продовження переговорів

Модуль 2.3. Емоційний інтелект переговірника. Як управляти емоціями в ході переговорів – 15 жовтня

  • Вплив емоцій на процес переговорів
  • Емоційні маркери: різновиди, вміння відрізняти «мій»-«не мій» стан. Поняття кордонів у переговорному процесі
  • Діагностика тригерів
  • Точки емоційного самоконтролю в процесі переговорів
  • Управління емоціями в ході переговорів: техніки роботи з імпульсивними емоційними реакціями
  • Техніки регуляції емоційного стану: як укріпити емоційний м’яз
  • Емоційна гігієна переговорника

Модуль 2.4. Завершення переговорного процесу. Тактики фіналізуючої стадії – 22 жовтня

  • Задачі завершальної стадії переговорів
  • Можливі «сюрпризи» в останню хвилину
  • Тактичні прийоми для завершення переговірного процесу
  • Особливості підписання домовленостей у переговорах

Модуль 3. Переговірні поєдинки – 29 жовтня

  • Останнє завершальне заняття присвячується можливості застосувати відпрацьовані переговорні навички, техніки, тактики та прийоми в умовах симульованих переговорів. Кожен учасник отримує зворотній зв`язок з індивідуальною картою подальшого розвитку навичок переговорника

Тренери

1 / 2
Наталія Байкалова
Експерт центру “BAYKALOVE center”, бізнес-тренер, провідний спеціаліст у сфері формування соціальних та бізнес навичок
Світлана Савчук
Сертифікований бізнес-тренер
Наталія Байкалова
Світлана Савчук

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Зареєструватися
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: