fbpx

Відкрита лекція у форматі живої дискусії: Комплаєнс розслідування

  • Дата: 18/10/2018
  • Мова: українська та англійська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членів Європейської Бізнес Асоціації
Місце проведення:

офіс Асоціації (Андріївський узвіз 1-А)

В сучасному бізнес-середовищі те, як компанії розслідують потенційні порушення, може вплинути на репутацію компанії майже так само, як і можливе порушення. Як правило кожне внутрішнє розслідування буде мати унікальні проблеми, обставини, умови, виклики і результати. Але ведення такої справи неналежним чином може нанести серйозну шкоду бізнесу. Тому варто при розслідуванні заяв про неправомірні дії дотримуватися послідовних, етичних принципів і процедур.

EBA Management Development Centre Team запрошує Вас відвідати відкриту лекцію у форматі живої дискусії: Комплаєнс розслідування, на якій ми плануємо обговорити практичні поради щодо ефективного ведення розслідування з метою отримання найкращих результатів етичним шляхом, а також відповісти на питання, хто повинен проводити розслідування, про масштаби розслідування і про те, як уникнути плутанини і серйозних помилок під час розслідувань.

 Спікери:

 Аріо Дехгані (англомовний спікер), радник, керівник практики комплаенс та юридичної практики ЄС компанії Redcliffe Partners, має більш ніж 10-річний досвід роботи  у комплаєнс, впроваджуючи та оцінюючи внутрішні системи комплаєнс, проводить комплаєнс розслідування та тренінги для внутрішніх комплаєнс офіцерів. Його експертиза включає консультування глобальних клієнтів у хімічній галузі, науковій, галузі електроніки та IT, автомобілебудуванні, у секторі товарів широкого вжитку та енергетики.

 Вікторія Мельниченко, керівник практики Compliance міжнародної юридичної компанії INTEGRITES, PhD, має більше, ніж 16 років досвіду «інхаус» юриста, у тому числі керівником юридичної функції та функції комплаєнс таких міжнародних компаній як COFCO INTL, AVON, BASF, Lactalis.

Анна Жарова, керівник юридичної та комплаєнс служби ТОВ «Філіпс Україна», має 10-річний досвід роботи у тому числі у таких компаніях, як Danone та Unilever.

Ольга Лук’янова, керівник юридичного відділу, комплаєнс офіцер у компанії Henkel, має більш ніж 27-річний досвід роботи як юрист та 20 років досвіду у комплаєнс, працювала керівником юридичного департаменту компаній Procter & Gamble, JTI, має сертифікат MBA Bled School.

Партнери:   Redcliffe Partners, Integrites, Philips, Henkel

Цільова аудиторія: комплаєнс офіцери, керівники юридичних відділів, менеджери середньої ланки, всі, хто зацікавлені в питаннях комплаєнс.

Питання, що будуть розглянуті:

 Аріо Дехгані (англомовний спікер)

  1. Вступ до внутрішніх комплаєнс розслідувань:  
  • 3 ключові  етапи внутрішнього розслідування;
  • допустиме та недопустиме на кожному етапі – ласкаво просимо до сфери мистецтва, а не науки;
  • розвідання ґрунту – використання внутрішніх комплаєнс розслідувань як ефективний інструменту моніторингу для внутрішнього комплаєнсу 
  • комунікація всередині та за межами компанії – комплаєнс розслідування – не обвинувальний процес; 
  1. Формування майбутнього – зміна культури та тону вашої компанії при проведенні комплаєнсперевірок.
  2. Залучення аутсорсингу vs«ми робимо все самі» – відповідальність за наслідки.

Вікторія Мельниченко

  1. Комплаєнс розслідування: особистий досвід «всередині» та «зовні» компанії.
  2. “2 в 1”: погляд на комплаєнсрозслідування in-house юриста та консультанта.
  3. Взаємозв’язок між політиками компанії і КЗпП: нотатки «кадровика».
  4. «А осад залишився…»: Як компанії вийти «красиво» з ситуації, коли розслідування закінчено і співробітника обмовили?

 Анна Жарова

  1. Резонансні розслідування міжнародних корпорацій.
  2. Комплаєнс розслідування: особистий досвід.

Ольга Лук’янова

  1. Практичні аспекти комплаєнс розслідування

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 4
Аріо Дехгані
радник, керівник практики комплаенс та юридичної практики ЄС компанії Redcliffe Partners, має більш ніж 10-річний досвід роботи у комплаєнс, впроваджуючи та оцінюючи внутрішні системи комплаєнс, проводить комплаєнс розслідування та тренінги для внутрішніх комплаєнс офіцерів. Його експертиза включає консультування глобальних клієнтів у хімічній галузі, науковій, галузі електроніки та IT, автомобілебудуванні, у секторі товарів широкого вжитку та енергетики.
Вікторія Мельниченко
керівник практики Compliance міжнародної юридичної компанії INTEGRITES, PhD, має більше, ніж 16 років досвіду «інхаус» юриста, у тому числі керівником юридичної функції та функції комплаєнс таких міжнародних компаній як COFCO INTL, AVON, BASF, Lactalis. Курси підвищення кваліфікації: Compliance und Regulierung von Finanzdienstleistungen (IMC), Understanding the General Data Protection Regulation (UNIVERSITY OF GRONINGEN)
Анна Жарова
керівник юридичної та комплаєнс служби ТОВ «Філіпс Україна», має 10-річний досвід роботи у тому числі у таких компаніях, як Danone та Unilever
Ольга Лук’янова
керівник юридичного відділу, комплаєнс офіцер у компанії Henkel, має більш ніж 30-річний досвід роботи як юрист та 20 років досвіду у комплаєнс, працювала керівником юридичного департаменту компаній Procter & Gamble, JTI, має сертифікат MBA Bled School.
Аріо Дехгані
Вікторія Мельниченко
Анна Жарова
Ольга Лук’янова

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
+380 (44) 496 0601

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: