fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-тренінг: Секрети втримання клієнтів

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-тренінг: Секрети втримання клієнтів. Дата: 26 листопада2020. Час: 17:00 20:00. Мова: українська/російська. Сучасний світ вносить корективи, випробувані методики перестають працювати, клієнти йдуть, тож треба шукати нові ефективні техніки для їх втримання. На online-тренінгу учасники отримають відповіді на питання чому і куди йдуть клієнти та як їх втримати. По завершенні навчання ви зможете власноруч розробити план втримання клієнта, навчитеся визначати та оцінювати ризики уходу клієнта, визначите власний топ-5 причин, з яких ваш клієнт йде, навчитеся передбачати та попереджувати негативні сценарії. EBA Management Development Centre спільно з Sigma Software University запрошують Вас взяти участь в Online-тренінгу: Секрети втримання клієнті. Тренер: Євгенія Кириленко, Head of Support у компанії Sigma Software, тренерка в Sigma Software University, має понад 10 років досвіду в ІТ та міжнародних FMCG компаніях. Партнер: Sigma Software University. Цільова аудиторія: проектні менеджери, акаунт-менеджери, та менеджери з клієнтської підтримки. Питання для обговорення: Хто такі замовники та як краще їх класифікувати. Математика втримання клієнтів. Індикатори «втечі». Як на ранніх стадіях роботи зрозуміти, що клієнт хоче від вас піти. Як запобігти «втечі» клієнтів. Психологія відносин з клієнтами. Техніки та інструменти втримання. Бізнес-листування, як інструмент втримання. Клієнт пішов, а життя триває. Кейси, коли клієнти не пішли, залишилися і не пошкодували про це. Тренери. Євгенія Кириленко. Head of Support у компанії Sigma Software, має понад 10 років досвіду в ІТ та міжнародних FMCG компаніях. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Овдій. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 406 65 40.

Сучасний світ вносить корективи, випробувані методики перестають працювати, клієнти йдуть, тож треба шукати нові ефективні техніки для їх втримання. На online-тренінгу учасники отримають відповіді на питання чому і куди йдуть клієнти та як їх втримати. По завершенні навчання ви зможете власноруч розробити план втримання клієнта, навчитеся визначати та оцінювати ризики уходу клієнта, визначите власний топ-5 причин, з яких ваш клієнт йде, навчитеся передбачати та попереджувати негативні сценарії.

EBA Management Development Centre спільно з Sigma Software University запрошують Вас взяти участь в Online-тренінгу: Секрети втримання клієнті.

Тренер: Євгенія Кириленко, Head of Support у компанії Sigma Software, тренерка в Sigma Software University, має понад 10 років досвіду в ІТ та міжнародних FMCG компаніях.

Партнер: Sigma Software University.

Цільова аудиторія: проектні менеджери, акаунт-менеджери, та менеджери з клієнтської підтримки.

Питання для обговорення:

  • Хто такі замовники та як краще їх класифікувати.
  • Математика втримання клієнтів.
  • Індикатори «втечі». Як на ранніх стадіях роботи зрозуміти, що клієнт хоче від вас піти.
  • Як запобігти «втечі» клієнтів.
  • Психологія відносин з клієнтами.
  • Техніки та інструменти втримання.
  • Бізнес-листування, як інструмент втримання.
  • Клієнт пішов, а життя триває.
  • Кейси, коли клієнти не пішли, залишилися і не пошкодували про це.

Тренери

1 / 1
Євгенія Кириленко
Head of Support у компанії Sigma Software, має понад 10 років досвіду в ІТ та міжнародних FMCG компаніях
Євгенія Кириленко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
067 406 65 40

Партнери

Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від програми
Звідки Ви дізнались про тренінг? (сайт, особистий лист, сторінка FB, розсилка)
Промокод (у разі наявності)
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 4
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: