fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-Тренінг: LinkedIn для бізнесу: Як продавати з кращою конверсією

CEO, TOП менеджмент HR, CSR, Внутрішні комунікації IT, інженери PR, Маркетинг, Реклама, Дизайн Аудит, бухгалтерський облік Економісти, фінансисти Логістика Офіс-менеджмент Розвиток бізнесу, продажі, відносини з клієнтами Юристи, GR-спеціалісти
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-Тренінг: LinkedIn для бізнесу: Як продавати з кращою конверсією. Дата: 06 листопада2025. Час: 17:00 20:00. Мова: українська. Формат: 3 дні (6, 13 та 20 листопада), з 17 до 20.00 кожен з цих днів. Місце проведення: Відбудеться онлайн. LinkedIn — більше, ніж просто мережа контактів. Це інструмент продажів, впізнаваності та стратегічного зростання в B2B.  На тренінгу Ви дізнаєтесь про:  нові алгоритми LinkedIn: що змінилося у 2025 році та як це впливає на пошук клієнтів топ-3 стратегії органічної лідогенерації, які показують результат у 2025 методи залучення клієнтів через особистий та корпоративний профіль створення контенту, що викликає довіру та діалог системну присутність у LinkedIn для сталого бізнес-результату. Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно з Дмитром Сусловим запрошують вас взяти участь у новому Online-Тренінгу: Стратегії ефективного використання LinkedIn для B2B: Як продавати з кращою конверсією. Цільова аудиторія: власники бізнесу, маркетологи, сейлзи та всі, хто працює в B2B для зростання продажів. Формат: інтерактив, теорія, практика.   Програма Блок №1 - 6.11 - 17.00-20.00 16.00-17.30 - LinkedIn огляд платформи цифри, факти особливості  Social Selling що це та чому саме social коректна побудова підходів 17.30-17.45 - Перерва 17.45-19.00 - Особистий профіль та профіль компанії структура профіля особливості заповнення Блок №2 - 13.11 - 17.00-20.00 16.00-17.30 - Business Network як створити ідеальний ICP як розширити свій нетворк і конвертувати у клієнтів найкращі підходи до комунікації 17.30-17.45 - Перерва 17.45-19.00 - Business Network побудова воронки прогріву побудова воронки продажів розбір best practices повідомлень Блок №3 - 20.11 - 17.00-20.00 16.00-17.30 - Content marketing чому контент потрібен? про що і як писати? як залучати цільову аудиторію до комунікації через контент? 17.30-17.45 - Перерва 17.45-19.00 - Content marketing організація процесу генерації контенту підведення підсумків блок Q&A питання і відповіді Тренери. Дмитро Суслов. ІT-підприємець, експерт з маркетингу та продажів у В2В, засновник компанії Addlium - Social Selling agency. В рамках компанії Addlium допомагає українським і міжнародним компаніям розробляти ефективні сейлз-процеси, збільшувати обсяги продажів і виводити впізнаваність бренду на новий рівень.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 240 90 90.

LinkedIn — більше, ніж просто мережа контактів. Це інструмент продажів, впізнаваності та стратегічного зростання в B2B. 

На тренінгу Ви дізнаєтесь про: 

  • нові алгоритми LinkedIn: що змінилося у 2025 році та як це впливає на пошук клієнтів
  • топ-3 стратегії органічної лідогенерації, які показують результат у 2025
  • методи залучення клієнтів через особистий та корпоративний профіль
  • створення контенту, що викликає довіру та діалог
  • системну присутність у LinkedIn для сталого бізнес-результату.

Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно з Дмитром Сусловим запрошують вас взяти участь у новому Online-Тренінгу: Стратегії ефективного використання LinkedIn для B2B: Як продавати з кращою конверсією.

Цільова аудиторія: власники бізнесу, маркетологи, сейлзи та всі, хто працює в B2B для зростання продажів.

Формат: інтерактив, теорія, практика 

Програма

Блок №1 – 6.11 – 17.00-20.00

16.00-17.30 – LinkedIn огляд платформи

  • цифри, факти
  • особливості 

Social Selling

  • що це та чому саме social
  • коректна побудова підходів

17.30-17.45 – Перерва

17.45-19.00 – Особистий профіль та профіль компанії

  • структура профіля
  • особливості заповнення

Блок №2 – 13.11 – 17.00-20.00

16.00-17.30 – Business Network

  • як створити ідеальний ICP
  • як розширити свій нетворк і конвертувати у клієнтів
  • найкращі підходи до комунікації

17.30-17.45 – Перерва

17.45-19.00 – Business Network

  • побудова воронки прогріву
  • побудова воронки продажів
  • розбір best practices повідомлень

Блок №3 – 20.11 – 17.00-20.00

16.00-17.30 – Content marketing

  • чому контент потрібен?
  • про що і як писати?
  • як залучати цільову аудиторію до комунікації через контент?

17.30-17.45 – Перерва

17.45-19.00 – Content marketing

  • організація процесу генерації контенту
  • підведення підсумків
  • блок Q&A питання і відповіді

Тренери

1 / 1
Дмитро Суслов
ІT-підприємець, експерт з маркетингу та продажів у В2В, засновник компанії Addlium - Social Selling agency. В рамках компанії Addlium допомагає українським і міжнародним компаніям розробляти ефективні сейлз-процеси, збільшувати обсяги продажів і виводити впізнаваність бренду на новий рівень.
Дмитро Суслов

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
067 240 90 90
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від тренінгу
Напишіть, будь ласка, ім'я та прізвище англ мовою для сертифікату
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренера
Ваше ім'я та прізвище англ мовою для сертифікату
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 6
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренера
Ваше ім'я та прізвище англ мовою для сертифікату
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: