fbpx

Online-лекція: Як втримувати клієнтів?

  • Дата: 28/07/2020
  • Мова: російська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

Віртуальна зала STEFES

 

Сучасний світ вносить корективи, випробувані методики перестають працювати, клієнти йдуть, тож треба шукати нові ефективні техніки для їх втримання. На онлайн-лекції учасники отримають відповіді на питання чому і куди йдуть клієнти та як їх втримати.

EBA Management Development Centre спільно з Євгенією Кириленко запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Як втримувати клієнтів?

Дана лекція запланована на 28 липня об 11:00 і буде доступна на ресурсі Zoom.us. Посилання на онлайн зустріч буде доступно зареєстрованим учасникам за день до події.

Спікер: Євгенія Кириленко, Head of Support у компанії Sigma Software, має понад 10 років досвіду в ІТ та міжнародних FMCG компаніях.

Головний партнер: Sigma Software University.

Партнер заходу: STEFES.

Цільова аудиторія: проектні менеджери, аккаунт-менеджери та менеджери з клієнтської підтримки.

Питання для обговорення:

  • Значення клієнтів для бізнесу.
  • Причини, за якими клієнти зникають.
  • Принципи та техніки втримання.
  • Кейс, коли вдалося все виправити.
  • Що робити, коли клієнт пішов.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Євгенія Кириленко
Head of Support у компанії Sigma Software, має понад 10 років досвіду в ІТ та міжнародних FMCG компаніях
Євгенія Кириленко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
067 406 65 40

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: