fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Як брендам слід використовувати свої соціальні мережі, щоб виділитися у 2025 році?

  • Дата: 10/07/2025 (ЧТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Як брендам слід використовувати свої соціальні мережі, щоб виділитися у 2025 році?. Дата: 10 липня2025. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно з Тетяною Мокренко запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Як брендам слід використовувати свої соціальні мережі, щоб виділитися у 2025 році? Поговоримо про те, як адаптувати SMM-стратегії для нових умов цифрового середовища, де банерний шум і перенасичення рекламою стали серйозними викликами для брендів. Ми розглянемо, чому традиційні підходи більше не працюють, і як брендам потрібно змінити свою комунікацію, щоб залишатися актуальними та виділятися серед конкурентів (на прикладі кейсу METRO Україна).  Поговоримо про:  Причини виникнення банерного шуму та його вплив на бренди.  Як зберегти увагу споживачів через гіперперсоналізацію та багатоплатформенність.  Як створити брендові спільноти, що стають важливими джерелами підтримки та взаємодії.  Як забезпечити автентичність бренду та зберегти цілісність на всіх платформах.  Важливість преміального клієнтського сервісу у соціальних мережах і як це допомагає бренду виділитися.  Цільова аудиторія: маркетологи, PR спеціалісти, маркетинг і PR директори, власники бізнесу, СЕО.  Спікерка: Тетяна Мокренко, засновниця креативної діджитал агенції MOKO. Агенція надає повний спектр послуг у діджитал комунікаціях та реалізовує проєкти для таких компаній, як Галичина, METRO Україна, Vodafone, МХП, Royal Canin, Volkswagen, Bosch, Siemens та інші. З командою завоювали українські та міжнародні нагороди EFFIE, КМФР, EPICA. Експерт в області комунікаційного планування, digital marketing, SMM, 12 років в digital. Питання для обговорення:  Як створити ефективну багатоканальну стратегію для бренду?  Як залучити та утримати увагу споживачів у світі, де вони постійно оточені рекламою?  Які ключові фактори визначають успішність взаємодії бренду зі своєю аудиторією на різних платформах?  Як побудувати ефективну взаємодію з клієнтами через соцмережі та відрізнятися від конкурентів?  Говоритимемо на прикладі кейсів, зокрема SMM-кейсу для METRO Україна, з якими MOKO працює з 2018 року та розвиває власну екосистему digital-каналів.  Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. Спікери. Тетяна Мокренко. Засновниця креативної діджитал агенції MOKO. Агенція надає повний спектр послуг у діджитал комунікації та реалізовує проекти для таких комапаній: Галичина, Vodafone, МХП, Royal Canin, Volkswagen, Bosch, Siemens та іншими. З командою завоювали українські та міжнародні нагороди EFFIE, КМФР, EPICA. Експерт в області комунікаційного планування, digital marketing, SMM, 12 років в digital.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Юлія Гришко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 406 65 40.

Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно з Тетяною Мокренко запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Як брендам слід використовувати свої соціальні мережі, щоб виділитися у 2025 році? Поговоримо про те, як адаптувати SMM-стратегії для нових умов цифрового середовища, де “банерний шум” і перенасичення рекламою стали серйозними викликами для брендів. Ми розглянемо, чому традиційні підходи більше не працюють, і як брендам потрібно змінити свою комунікацію, щоб залишатися актуальними та виділятися серед конкурентів (на прикладі кейсу METRO Україна). 

Поговоримо про: 

  • Причини виникнення “банерного шуму” та його вплив на бренди. 
  • Як зберегти увагу споживачів через гіперперсоналізацію та багатоплатформенність. 
  • Як створити брендові спільноти, що стають важливими джерелами підтримки та взаємодії. 
  • Як забезпечити автентичність бренду та зберегти цілісність на всіх платформах. 
  • Важливість преміального клієнтського сервісу у соціальних мережах і як це допомагає бренду виділитися. 

Цільова аудиторія: маркетологи, PR спеціалісти, маркетинг і PR директори, власники бізнесу, СЕО. 

Спікерка: Тетяна Мокренко, засновниця креативної діджитал агенції MOKO. Агенція надає повний спектр послуг у діджитал комунікаціях та реалізовує проєкти для таких компаній, як Галичина, METRO Україна, Vodafone, МХП, Royal Canin, Volkswagen, Bosch, Siemens та інші. З командою завоювали українські та міжнародні нагороди EFFIE, КМФР, EPICA. Експерт в області комунікаційного планування, digital marketing, SMM, 12 років в digital.

Питання для обговорення: 

  • Як створити ефективну багатоканальну стратегію для бренду? 
  • Як залучити та утримати увагу споживачів у світі, де вони постійно оточені рекламою? 
  • Які ключові фактори визначають успішність взаємодії бренду зі своєю аудиторією на різних платформах? 
  • Як побудувати ефективну взаємодію з клієнтами через соцмережі та відрізнятися від конкурентів? 

Говоритимемо на прикладі кейсів, зокрема SMM-кейсу для METRO Україна, з якими MOKO працює з 2018 року та розвиває власну екосистему digital-каналів. 

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. 

Спікери

1 / 1
Тетяна Мокренко
Засновниця креативної діджитал агенції MOKO. Агенція надає повний спектр послуг у діджитал комунікації та реалізовує проекти для таких комапаній: Галичина, Vodafone, МХП, Royal Canin, Volkswagen, Bosch, Siemens та іншими. З командою завоювали українські та міжнародні нагороди EFFIE, КМФР, EPICA. Експерт в області комунікаційного планування, digital marketing, SMM, 12 років в digital.
Тетяна Мокренко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Юлія Гришко

Зв'язатись
067 406 65 40

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: