fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Поведінкова наука та nudge для бізнесу

  • Дата: 02/02/2023 (ЧТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • ВнесокБезкоштовно
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Поведінкова наука та nudge для бізнесу. Дата: 02 лютого2023. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок Безкоштовно. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Реєстрація відкрита для всіх охочих. Через брак ресурсів і нестабільне середовище рішення вимагатимуть нестандартного мислення та найефективніших інтервенцій. Один із найбільш інноваційних підходів до таких складних задач, що вже встиг зарекомендувати себе серед найпрогресивніших урядів, компаній і міжнародних агентств— це застосування інсайтів поведінкової науки. Метод поведінкових інсатів використовує знання про людську поведінку до вирішення практичних проблем. Спочатку він досліджує, що мотивує та формує людську поведінку та як на неї впливають евристики, упередження, ірраціональність, емоції, соціальні норми, месенджери, стимули тощо. Далі метод поведінкових інсатів допомагає розробити рішення, що враховувало б ці психологічні аспекти та мало можливість змінювати поведінку людей на більш бажану. Загалом, поведінкова наука та метод поведінкових інсайтів допомагає впливати на дії люде, змінювати їх, а також робити системи та процеси більш людиноцентричними та стійкими. Цей метод особливо цінний, коли інші варіанти інтервенцій, наприклад, структурні зміни та масштабні інвестиції, недоступні — якраз під час війни. EBA Management Development Centre спільно з Марією Фронощук запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Поведінкова наука та nudge для бізнесу. Інформаційні партнери: OLX.ua, Work.ua Спікерка: Марія Фронощук, дослідниця поведінкової науки, консультантка із методу поведінкових інсайтів та стратегії з понад 10-річним досвідом, співзасновниця Platfor.ma. Магістр поведінкових наук у London School of Economics and Political Science. Питання для обговорення: Вступ до поведінкової науки та застосування інсайтів для бізнесу. 10 найбільш важливих концептів поведінкової науки та способи їх застосування до реальних проблем бізнесу. Основні моделі зміни поведінки. Аналіз кейса — покроковий огляд того, як застосувати поведінкові інсайти в бізнесі. Спікери. Марія Фронощук. Дослідниця поведінкової науки, консультантка із методу поведінкових інсайтів та стратегії з понад 10-річним досвідом, співзасновниця Platfor.ma. Магістр поведінкових наук у London School of Economics and Political Science. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Овдій. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067-406-65-40.

Реєстрація відкрита для всіх охочих.

Через брак ресурсів і нестабільне середовище рішення вимагатимуть нестандартного мислення та найефективніших інтервенцій. Один із найбільш інноваційних підходів до таких складних задач, що вже встиг зарекомендувати себе серед найпрогресивніших урядів, компаній і міжнародних агентств— це застосування інсайтів поведінкової науки.

Метод поведінкових інсатів використовує знання про людську поведінку до вирішення практичних проблем. Спочатку він досліджує, що мотивує та формує людську поведінку та як на неї впливають евристики, упередження, ірраціональність, емоції, соціальні норми, месенджери, стимули тощо. Далі метод поведінкових інсатів допомагає розробити рішення, що враховувало б ці психологічні аспекти та мало можливість змінювати поведінку людей на більш бажану.

Загалом, поведінкова наука та метод поведінкових інсайтів допомагає впливати на дії люде, змінювати їх, а також робити системи та процеси більш людиноцентричними та стійкими. Цей метод особливо цінний, коли інші варіанти інтервенцій, наприклад, структурні зміни та масштабні інвестиції, недоступні — якраз під час війни.

EBA Management Development Centre спільно з Марією Фронощук запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Поведінкова наука та nudge для бізнесу.

Інформаційні партнери: OLX.uaWork.ua

Спікерка: Марія Фронощук, дослідниця поведінкової науки, консультантка із методу поведінкових інсайтів та стратегії з понад 10-річним досвідом, співзасновниця Platfor.ma. Магістр поведінкових наук у London School of Economics and Political Science.

Питання для обговорення:

  • Вступ до поведінкової науки та застосування інсайтів для бізнесу.
  • 10 найбільш важливих концептів поведінкової науки та способи їх застосування до реальних проблем бізнесу.
  • Основні моделі зміни поведінки.
  • Аналіз кейса — покроковий огляд того, як застосувати поведінкові інсайти в бізнесі.

Спікери

1 / 1
Марія Фронощук
Дослідниця поведінкової науки, консультантка із методу поведінкових інсайтів та стратегії з понад 10-річним досвідом, співзасновниця Platfor.ma. Магістр поведінкових наук у London School of Economics and Political Science
Марія Фронощук

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
067-406-65-40

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: