fbpx

Online-лекція: Постпродажний маркетинг: як підвищити лояльність клієнтів до вашого бренду

  • Дата: 25/05/2021
  • Мова: українська/російська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Віртуальна зала Stefes

Основний принцип маркетингу постпродаж полягає у тому, що взаємодія з клієнтом повинна продовжуватися і після здійснення покупки. Адже саме відданий клієнт може стати надійною рушійною силою бренду, допомогти бренду рости і розвиватися.

EBA Management Development Centre спільно з Growth Shop запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Постпродажний маркетинг: як підвищити лояльність клієнтів до вашого бренду.

Спікерка: Яна Алехнович, маркетолог компанії Growth Shop.

Партнер заходу: STEFES.

Цільова аудиторія: маркетологи, PR-менеджери, аккаунт менеджери, менеджери з продажів.

Питання для обговорення:

  • Як втримати клієнтів після продажу.
  • Інструменти спілкування з клієнтом.
  • Види реферальних програм.
  • Створення «послів» брендів. 

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Яна Алехнович
Маркетолог Growth Shop
Яна Алехнович

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
067 406 65 40

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: