fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Постпродажний маркетинг: як підвищити лояльність клієнтів до вашого бренду

  • Дата: 25/05/2021 (ВТ)
  • Мова: українська/російська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Віртуальна зала Stefes

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Постпродажний маркетинг: як підвищити лояльність клієнтів до вашого бренду. Дата: 25 травня2021. Час: 11:00 12:30. Мова: українська/російська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Віртуальна зала Stefes. Основний принцип маркетингу постпродаж полягає у тому, що взаємодія з клієнтом повинна продовжуватися і після здійснення покупки. Адже саме відданий клієнт може стати надійною рушійною силою бренду, допомогти бренду рости і розвиватися. EBA Management Development Centre спільно з Growth Shop запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Постпродажний маркетинг: як підвищити лояльність клієнтів до вашого бренду. Спікерка: Яна Алехнович, маркетолог компанії Growth Shop. Партнер заходу: STEFES. Цільова аудиторія: маркетологи, PR-менеджери, аккаунт менеджери, менеджери з продажів. Питання для обговорення: Як втримати клієнтів після продажу. Інструменти спілкування з клієнтом. Види реферальних програм. Створення «послів» брендів.  Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Яна Алехнович. Маркетолог Growth Shop. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Овдій. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 406 65 40.

Основний принцип маркетингу постпродаж полягає у тому, що взаємодія з клієнтом повинна продовжуватися і після здійснення покупки. Адже саме відданий клієнт може стати надійною рушійною силою бренду, допомогти бренду рости і розвиватися.

EBA Management Development Centre спільно з Growth Shop запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Постпродажний маркетинг: як підвищити лояльність клієнтів до вашого бренду.

Спікерка: Яна Алехнович, маркетолог компанії Growth Shop.

Партнер заходу: STEFES.

Цільова аудиторія: маркетологи, PR-менеджери, аккаунт менеджери, менеджери з продажів.

Питання для обговорення:

  • Як втримати клієнтів після продажу.
  • Інструменти спілкування з клієнтом.
  • Види реферальних програм.
  • Створення «послів» брендів. 

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Яна Алехнович
Маркетолог Growth Shop
Яна Алехнович

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
067 406 65 40

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: