fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Cучасні інструменти MarTech — огляд Google Marketing Platform

Тренди та інновації
  • Дата: 15/09/2022 (ЧТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Cучасні інструменти MarTech — огляд Google Marketing Platform. Дата: 15 вересня2022. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Реєстрація відкрита для усіх охочих. EBA Management Development Centre спільно з Олександром Рольським запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Cучасні інструменти MarTech — огляд Google Marketing Platform. Під час online-лекції Олександр Рольський, сертифікований тренер Google Marketing Platform, розкаже про актуальні MarTech-підходи до створення й оптимізації реклами. А також поділиться особистим досвідом використання продуктів Google Marketing Platform на прикладі компаній конкретних клієнтів. Спікер: Олександр Рольський, CEO MarTech-агенції newage. Експерт з 10-літнім практичним досвідом у digital, спеціалізується на автоматизації рекламної діяльності. Співавтор курсу з медійної реклами, доповідач професійних івентів, автор статей та досліджень. Теми для обговорення: Що таке Google Marketing Platform та чим вона відрізняється від стандартних інструментів Google. З яких інструментів складається екосистема GMP, що вони дають рекламодавцю. Кейси використання MarTech-рішень для автоматизації та оптимізації створення реклами. Спікери. Олександр Рольський. CEO MarTech-агенції newage. Експерт з 10-літнім практичним досвідом у digital, спеціалізується на автоматизації рекламної діяльності. Співавтор курсу з медійної реклами, доповідач професійних івентів, автор статей та досліджень..

Реєстрація відкрита для усіх охочих.

EBA Management Development Centre спільно з Олександром Рольським запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Cучасні інструменти MarTech — огляд Google Marketing Platform.

Під час online-лекції Олександр Рольський, сертифікований тренер Google Marketing Platform, розкаже про актуальні MarTech-підходи до створення й оптимізації реклами. А також поділиться особистим досвідом використання продуктів Google Marketing Platform на прикладі компаній конкретних клієнтів.

Спікер: Олександр Рольський, CEO MarTech-агенції newage. Експерт з 10-літнім практичним досвідом у digital, спеціалізується на автоматизації рекламної діяльності. Співавтор курсу з медійної реклами, доповідач професійних івентів, автор статей та досліджень.

Теми для обговорення:

  • Що таке Google Marketing Platform та чим вона відрізняється від стандартних інструментів Google.
  • З яких інструментів складається екосистема GMP, що вони дають рекламодавцю.
  • Кейси використання MarTech-рішень для автоматизації та оптимізації створення реклами.

Спікери

1 / 1
Олександр Рольський
CEO MarTech-агенції newage. Експерт з 10-літнім практичним досвідом у digital, спеціалізується на автоматизації рекламної діяльності. Співавтор курсу з медійної реклами, доповідач професійних івентів, автор статей та досліджень.
Олександр Рольський

Партнери

Реєстрація
Ім'я
E-mail
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: