fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-програма розвитку з маркетингу соціальних мереж

PR, Маркетинг, Реклама, Дизайн
  • Статус:новий сезон стартує 9 вересня 2025; 10 модулів по 2 години; по вівторках та четвергах: 9 вересня, 11 вересня, 16 вересня, 18 вересня, 23 вересня, 25 вересня, 30 вересня, 2 жовтня, 7 жовтня, 9 жовтня
  • Тривалість:09 вересня - 09 жовтня
  • Мова: українська
  • Час:17:00 - 19:00
  • Внесок для компаній Асоціації:12 500 грн
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:10 000 грн до 8 серпня
  • Місце проведення: Online Zoom
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-програма розвитку з маркетингу соціальних мереж. Дата: 09 вересня2025. Час: 17:00 19:00. Мова: українська. Місце проведення: Online Zoom. SMM змінюється щороку – алгоритми, тренди, нові платформи та інструменти. Як залишатися в грі та використовувати соцмережі на максимум? Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації  запрошує вас взяти участь в Оnline-програмі розвитку з маркетингу соціальних мереж. Цільова аудиторія: мiddle SMM-менеджери, бренд-менеджери та маркетологи, які прагнуть поглибити свої знання, опанувати сучасні стратегії та навчитися працювати з ключовими платформами у 2025 році. Що вас чекає на програмі: Побудова SMM-стратегії для різних ринків та аудиторій. Оцінка ефективності через Google Analytics, Facebook Insights, Meta Ads Manager. Робота з алгоритмами Instagram, TikTok, YouTube. Практичні навички у написанні текстів, виборі комунікаційних каналів та співпраці з дизайнерами. Останні зміни у таргетованій рекламі та AI-інструментах. ПРОГРАМА   Модуль 1. Будування стратегії SMM для різних ринків та аудиторій. - Зоя Лобод – 9 вересня, 17:00 – 19:00 Постановка цілей і завдань для SMM-стратегії. Конкурентний аналіз. Дослідження цільової аудиторії, створення портрету ЦА. Tone of voice і стилістика як елементи бренд-прояву в SMM. Рубрикатор і тематичні прояви контенту. Способи просування та додаткові механіки залучення аудиторії. Модуль 2. Оцінка ефективності (Google Analytics, Facebook Insights, Meta Ads Manager) - Олена Боговик – 11 вересня, 17:00-19:00 Google Analytics 4 та його роль у соцмережах. Facebook Insights: глибокий аналіз авдиторії. Meta Ads Manager: оцінка ефективності рекламних кампаній. Як зібрати звіт для бізнесу та керівництва? Висновки та Q&A. Модуль 3. Алгоритми Instagram у 2025 році: як працювати ефективно? - Олена Боговик – 16 вересня, 17:00 – 19:00 Як Instagram оцінює контент у 2025 році? Взаємодія vs. Вірусність: що важливіше? Робота з Reels: тренди 2025 року. «Тіньові бани», блокування, мова ворожнечі та як їх уникати. Висновки та Q&A. Модуль 4. Як зробити тік ток бізнес інструментом – Олена Рожик – 18 вересня, 17:00 – 19:00  Як ТікТок просуває малий та середній бізнес. Алгоритми платформи: як їх розуміти та використовувати. Формати контенту, що працюють у 2025 році. Кейси відомих брендів та практичні поради. Модуль 5. YouTube як бізнес-інструмент: комплексний підхід до розвитку каналу - Ольга Ексаурова, – 23 вересня 17:00 – 19:00 Покрокова стратегія розвитку YouTube-каналу (від аналізу конкурентів до публікації і просування). Синергія інструментів YouTube для максимального охоплення (Shorts, відео, Пости, Подкасти, Трансляції). Успішні приклади реалізації. YouTube-оптимізація: Ключові моменти налаштування каналу і відео. Система просування YouTube-відео. Ключові KPI і YouTube-аналітика. Сервіси ШІ для роботи з YouTube. Модуль 6. Канали комунікації - Ксенія Сергеєва – 25 вересня, 17:00 – 19:00 Креативний процес: рекламна кухня. Етапи створення комунікаційної стратегії. Цільова і як її щупати. Канали комунікації: як їх обирати і використовувати. Модуль 7. Як самому писати тексти – Ксенія Сергеєва – 30 вересня, 17:00 -19:00 Тексти: близькі і далекі цільовій. Практика «представлення». Інфостиль і де він потрібен. Практика «редагування». Прийоми психологічного впливу. Практика «їх використання». Модуль 8. Як співпрацювати з дизайнером?– Аліса Кравченко + Максим – 2 жовтня, 17:00 – 19:00 Ключові аспекти розуміння взаємодії з дизайнером. Як писати зрозуміле технічне завдання? Практика: визначаємо вдалі та невдалі ТЗ на різні типи контенту (з прикладами). Екологічний фідбек для досягнення маркетингових цілей. Практика: виправляємо макет екологічно. Модуль 9. Як працювати з таргетингом в соц мережах?/Як працювати з таргетологом?- Дарина Прошак – 7 жовтня, 17:00 – 19:00 Зміни у таргеті 2025. Штучний інтелект та що він змінив у налаштуваннях. Як перевірити роботу команди, чи правильно вони рухаються і на що саме треба звертати увагу. Як правильно обрати таргетолога. Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку.Спікери. Зоя Лобод. Співвласниця digital-агенції LOBODS, SMM-консультантка з досвідом роботи понад 8 років, офіційно сертифікована спеціалістка Meta. Олена Боговик. SMM-стратегиня, креаторка, лекторка, CEO SMM бюро shche_ з 12+ років досвіду. Лекторка напрямку діджитал та кураторка SMM курсів. Бренди, з якими працювала та працюю Peugeot, DS, Opel, Citroen, Grace Tea, DIM, Hotline, McDonald’s, Sandora, Слов’яночка, Lenovo, Sony, Avon, KABANOSY, AXE, Rexona, Carlsberg Group, Limo, Видавництво Основи, Royal Canin, etc& Спеціалізація: SMM-стратегія, спецпроєкти, продакшн контенту, візуального стилю і smm-toolkit для брендів.. Олена Рожик. Контент-маркетологиня з досвідом більше 6років. 100+ реалізованих проектів. Співпрацювала з відомими брендами: ROZETKA, Philadelphia, АЛЛО, Aroma kava, Sushi master, Новий зір та інші. Ольга Ексаурова. YouTube-маркетолог, сертифікований спеціаліст YouTube, консультант і тренер з YouTube. Успішно співпрацювала з каналами брендів Huggies (Huggies Club), Kotex (Подружки), Dr.Silina Школа жіночого здоров’я, Орестократія, зараз працює над власними проєктами і з проєктами агенцій. Викладач і тренер по YouTube у діджитал школах (Superludi, Академія WebPromoExperts, KAMA (Kyiv Academy of Media Art). Лектор і тренер корпоративних тренінгів з YouTube для Robota.ua, Fozzy Group, ГС УАМБ «Українська асоціація медіа бізнесу», Європейська бізнес асоціація, ФГВФО (Фонд гарантування вкладів фізичних осіб). Лектор реаліті-школи Ощадбанку “Будуй своє!”, доповідач конференцій WebPromoExperts. Автор Telegram-каналу про YouTube @youtubehive і також про обкладинки в YouTube @goodYTcovers. Веде YouTube-канал про YouTube.. Ксенія Сергеєва. креативна копірайтерка, сценаристка, авторка комунікаційних стратегій. Працювала з Pepsi, MasterCard, Silpo, Garnier, мережею кінотеатрів Планета Кіно, державними установами ЦВК та Нафтогаз Україна. Створила тон голосу і ролики для ще пів сотні брендів. Ксенія веде курси для креативних шкіл КАМА, Базилік, Projector та ЛітОсвіта. Провела денні воркшопи для команд Київстар, Сільпо, Укрсиббанку, SoftServe та укр рекламних агенцій. Щороку випускає біля 100 нових майстрів реклами на курсі Creative Copywriting, де вчить основним принципам та правилам написання текстів в медіа, розкриває креативні чакри та створює tone of voice брендам.. Аліса Кравченко. 7 років досвіду в SMM та креативному маркетингу. Досвідчена SMM-спеціалістка і райтерка, орієнтована на результат. Працювала з лідерами ринку McDonalds та PUMA Ukraine (агенція Senate), модними брендами Jamemme, Kulakovsky, SAYYA (агенція ready2wear), писала прес-релізи з потраплянням у Vogue, Forbes, LOfficiel, Harpers Bazaar, розвивала один із проектів Genesis. Зараз працює з молодим доглядовим брендом THE HEART NOTE, викладає SMM у школі SKVOT, консультує та розробляє стратегії.. Дарина Прошак. Власниця агенції Dada target, таргетолог з 8-річним досвідом. Більше 500 успішних кейсів зі Штатів, Канади, Європи. Разом з командою оперуємо бюджетами до 100 000$ за проект. Лекторка курсів Genius, Udemy, Webpromo та інших: більше 25 тис студентів пройшли їх з середньою оцінкою 4,8.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Малікова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 218 27 41.

Про програму

SMM змінюється щороку – алгоритми, тренди, нові платформи та інструменти. Як залишатися в грі та використовувати соцмережі на максимум?

Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації  запрошує вас взяти участь в Оnline-програмі розвитку з маркетингу соціальних мереж.

Цільова аудиторія: мiddle SMM-менеджери, бренд-менеджери та маркетологи, які прагнуть поглибити свої знання, опанувати сучасні стратегії та навчитися працювати з ключовими платформами у 2025 році.

Що вас чекає на програмі:

  • Побудова SMM-стратегії для різних ринків та аудиторій.
  • Оцінка ефективності через Google Analytics, Facebook Insights, Meta Ads Manager.
  • Робота з алгоритмами Instagram, TikTok, YouTube.
  • Практичні навички у написанні текстів, виборі комунікаційних каналів та співпраці з дизайнерами.
  • Останні зміни у таргетованій рекламі та AI-інструментах.

ПРОГРАМА  

Модуль 1. Будування стратегії SMM для різних ринків та аудиторій. – Зоя Лобод – 9 вересня, 17:00 – 19:00

  • Постановка цілей і завдань для SMM-стратегії.
  • Конкурентний аналіз.
  • Дослідження цільової аудиторії, створення портрету ЦА.
  • Tone of voice і стилістика як елементи бренд-прояву в SMM.
  • Рубрикатор і тематичні прояви контенту.
  • Способи просування та додаткові механіки залучення аудиторії.

Модуль 2. Оцінка ефективності (Google Analytics, Facebook Insights, Meta Ads Manager) – Олена Боговик – 11 вересня, 17:00-19:00

  • Google Analytics 4 та його роль у соцмережах.
  • Facebook Insights: глибокий аналіз авдиторії.
  • Meta Ads Manager: оцінка ефективності рекламних кампаній.
  • Як зібрати звіт для бізнесу та керівництва?
  • Висновки та Q&A.

Модуль 3. Алгоритми Instagram у 2025 році: як працювати ефективно? – Олена Боговик – 16 вересня, 17:00 – 19:00

  • Як Instagram оцінює контент у 2025 році?
  • Взаємодія vs. Вірусність: що важливіше?
  • Робота з Reels: тренди 2025 року.
  • «Тіньові бани», блокування, мова ворожнечі та як їх уникати.
  • Висновки та Q&A.

Модуль 4. Як зробити тік ток бізнес інструментом – Олена Рожик – 18 вересня, 17:00 – 19:00 

  • Як ТікТок просуває малий та середній бізнес.
  • Алгоритми платформи: як їх розуміти та використовувати.
  • Формати контенту, що працюють у 2025 році.
  • Кейси відомих брендів та практичні поради.

Модуль 5. YouTube як бізнес-інструмент: комплексний підхід до розвитку каналу – Ольга Ексаурова, – 23 вересня 17:00 – 19:00

  • Покрокова стратегія розвитку YouTube-каналу (від аналізу конкурентів до публікації і просування).
  • Синергія інструментів YouTube для максимального охоплення (Shorts, відео, Пости, Подкасти, Трансляції).
  • Успішні приклади реалізації.
  • YouTube-оптимізація: Ключові моменти налаштування каналу і відео.
  • Система просування YouTube-відео.
  • Ключові KPI і YouTube-аналітика.
  • Сервіси ШІ для роботи з YouTube.

Модуль 6. Канали комунікації – Ксенія Сергеєва – 25 вересня, 17:00 – 19:00

  • Креативний процес: рекламна кухня.
  • Етапи створення комунікаційної стратегії.
  • Цільова і як її щупати.
  • Канали комунікації: як їх обирати і використовувати.

Модуль 7. Як самому писати тексти – Ксенія Сергеєва – 30 вересня, 17:00 -19:00

  • Тексти: близькі і далекі цільовій.
  • Практика «представлення».
  • Інфостиль і де він потрібен.
  • Практика «редагування».
  • Прийоми психологічного впливу.
  • Практика «їх використання».

Модуль 8. Як співпрацювати з дизайнером?– Аліса Кравченко + Максим – 2 жовтня, 17:00 – 19:00

  • Ключові аспекти розуміння взаємодії з дизайнером.
  • Як писати зрозуміле технічне завдання?
  • Практика: визначаємо вдалі та невдалі ТЗ на різні типи контенту (з прикладами).
  • Екологічний фідбек для досягнення маркетингових цілей.
  • Практика: виправляємо макет екологічно.

Модуль 9. Як працювати з таргетингом в соц мережах?/Як працювати з таргетологом?- Дарина Прошак – 7 жовтня, 17:00 – 19:00

  • Зміни у таргеті 2025.
  • Штучний інтелект та що він змінив у налаштуваннях.
  • Як перевірити роботу команди, чи правильно вони рухаються і на що саме треба звертати увагу.
  • Як правильно обрати таргетолога.

Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку.

Тренери

1 / 7
Зоя Лобод
Співвласниця digital-агенції LOBODS, SMM-консультантка з досвідом роботи понад 8 років, офіційно сертифікована спеціалістка Meta
Олена Боговик
SMM-стратегиня, креаторка, лекторка, CEO SMM бюро shche_ з 12+ років досвіду. Лекторка напрямку діджитал та кураторка SMM курсів. Бренди, з якими працювала та працюю Peugeot, DS, Opel, Citroen, Grace Tea, DIM, Hotline, McDonald’s, Sandora, Слов’яночка, Lenovo, Sony, Avon, KABANOSY, AXE, Rexona, Carlsberg Group, Limo, Видавництво Основи, Royal Canin, etc& Спеціалізація: SMM-стратегія, спецпроєкти, продакшн контенту, візуального стилю і smm-toolkit для брендів.
Олена Рожик
Контент-маркетологиня з досвідом більше 6років. 100+ реалізованих проектів. Співпрацювала з відомими брендами: ROZETKA, Philadelphia, АЛЛО, Aroma kava, Sushi master, Новий зір та інші
Ольга Ексаурова
YouTube-маркетолог, сертифікований спеціаліст YouTube, консультант і тренер з YouTube. Успішно співпрацювала з каналами брендів Huggies (Huggies Club), Kotex (Подружки), Dr.Silina Школа жіночого здоров’я, Орестократія, зараз працює над власними проєктами і з проєктами агенцій. Викладач і тренер по YouTube у діджитал школах (Superludi, Академія WebPromoExperts, KAMA (Kyiv Academy of Media Art). Лектор і тренер корпоративних тренінгів з YouTube для Robota.ua, Fozzy Group, ГС УАМБ «Українська асоціація медіа бізнесу», Європейська бізнес асоціація, ФГВФО (Фонд гарантування вкладів фізичних осіб). Лектор реаліті-школи Ощадбанку “Будуй своє!”, доповідач конференцій WebPromoExperts. Автор Telegram-каналу про YouTube @youtubehive і також про обкладинки в YouTube @goodYTcovers. Веде YouTube-канал про YouTube.
Ксенія Сергеєва
креативна копірайтерка, сценаристка, авторка комунікаційних стратегій. Працювала з Pepsi, MasterCard, Silpo, Garnier, мережею кінотеатрів Планета Кіно, державними установами ЦВК та Нафтогаз Україна. Створила тон голосу і ролики для ще пів сотні брендів. Ксенія веде курси для креативних шкіл КАМА, Базилік, Projector та ЛітОсвіта. Провела денні воркшопи для команд Київстар, Сільпо, Укрсиббанку, SoftServe та укр рекламних агенцій. Щороку випускає біля 100 нових майстрів реклами на курсі Creative Copywriting, де вчить основним принципам та правилам написання текстів в медіа, розкриває креативні чакри та створює tone of voice брендам.
Аліса Кравченко
7 років досвіду в SMM та креативному маркетингу. Досвідчена SMM-спеціалістка і райтерка, орієнтована на результат. Працювала з лідерами ринку McDonald's та PUMA Ukraine (агенція Senate), модними брендами J'amemme, Kulakovsky, SAYYA (агенція ready2wear), писала прес-релізи з потраплянням у Vogue, Forbes, L'Officiel, Harper's Bazaar, розвивала один із проектів Genesis. Зараз працює з молодим доглядовим брендом THE HEART NOTE, викладає SMM у школі SKVOT, консультує та розробляє стратегії.
Дарина Прошак
Власниця агенції Dada target, таргетолог з 8-річним досвідом. Більше 500 успішних кейсів зі Штатів, Канади, Європи. Разом з командою оперуємо бюджетами до 100 000$ за проект. Лекторка курсів Genius, Udemy, Webpromo та інших: більше 25 тис студентів пройшли їх з середньою оцінкою 4,8.
Зоя Лобод
Олена Боговик
Олена Рожик
Ольга Ексаурова
Ксенія Сергеєва
Аліса Кравченко
Дарина Прошак

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Малікова

Зв'язатись
067 218 27 41
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренерів
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренерів
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: